Webuyit85 ervaringen

Petrus
20-11-2020

Uitstekende service zonder poespas!

Goede, duidelijke site. Makkelijk in te vullen.
Goede communicatie.

02-11-2020

Top wat ze bij Webuyt doen

Ik had mijn TomTom verkocht aan Webuyt alles netjes geregeld en op tijd verzendpas gekregen en echt naar een paar dagen staat je geld op je bank.
Ik zou zoweer wat verkopen bij Webuyt, alleen moet ik wel goed lezen om een kortingscode te krijgen (bij de volgende verkoop) dat je wel een review schrijft anders kreeg je het niet?
Maar dat is mijn fout.

29-10-2020

Betrouwbaar geheel volgens afspraak. Top.

1. Maandag op de website aanbod bekeken, was een hoes aanbod, vervolgens akkoord verklaard en verzendlabel ontvangen
2. Dinsdag ingepakt en afgegeven bij PostNL punt
3. Woensdag aangekomen bij WeBuyIt en door hen goedgekeurd en uitbetaling werd aangekondigd
4. Donderdag geld werd overgemaakt en stond op mijn rekening!

Gewoon top!

Piet
15-10-2020

Goed en snel geregeld

De eerste keer dat ik met dit bedrijf te maken had komt tot nu toe goed en snel over duidelijke berichten terug via de mail weer je direct waar je aan toe ben.

Scott
05-10-2020

Snel, eerlijk en betrouwbaar

Binnen no-time pakket ontvangen en steeds keurig op de hoogte gehouden. Binnen 2 dagen (incl weekend) het geld ontvangen!

Anna
24-09-2020

Betrouwbaar

Ik kon voor mijn oude IPhone SE nog best wat krijgen en besloot het erop te wagen om m'n telefoon op te sturen voor verkoop. (er gaan best veel negatieve verhalen te ronde hierover) Zodra ik 'm had verstuurd, kreeg ik de volgende dag een melding dat hij in goede orde is ontvangen en de afgesproken vergoeding volgt. Dit was inderdaad zo. Echt een top service en goede ervaring!

Maria
29-08-2020

Beweren artikel niet te hebben ontvangen

Ik heb via deze winkel 2 oude tablets verkocht. Volgens de winkel kon ik beide tablets in 1 pakketje versturen. Ik beide tablets netjes in een bubbeltjesenvelop, aan elkaar geplakt, touw er omheen. En nu beweert de winkel dat ze maar 1 tablet in bubbeltjesplastic met touw er omheen hebben ontvangen. Oplichters!

Johan
25-07-2020

Razendsnelle afhandeling

Op dag 1 telefoon verstuurd. Op dag 2 de bevestiging van ontvangst en de goedkeuring van het toestel. Op dag 3 de bevestiging dat het geld was overgemaakt en dezelfde dag nog op mijn rekening. Top.

Michel
Michel
27-06-2020

Snelle service!

Telefoon verkocht, gaat snel. Alleen was er nog een Google account actief en werd er naar m'n inlogi gevraagd, ik heb het toestel vanaf m'n eigen account uitgelogd.

Cobie
24-06-2020

Snel en volgens afspraak

Snelle afwikkeling, geld binnen een dag op mijn rekening. Afgesproken bedrag maar gsm was dan ook tip top in orde.

Frans
Frans
14-06-2020

Topservice

Vrijdag laat in de middag mijn oude iPhone 7 Plus opgestuurd. Zaterdag de bevestiging binnen en zondag een eerlijk bedrag op mijn bankrekening. Geweldig deze service!

Arthur
30-05-2020

Fantastisch!

Mijn PlayStation 4 pro verkocht en opgestuurd. De volgende dag had ik het bedrag al op mijn rekening staan. Ook werd ik via mail keurig op de hoogte gehouden. Echt een aanrader!

Michelle
Michelle
26-05-2020

Super snelle en duidelijke service

Erg blij met deze service. Bedrag gekregen wat in de aanvraag stond en dat binnen 2 werkdagen na verzending en het is gekeurd en het staat al op de rekening. Enige wat ik nog zou doen is voor de duidelijkheid het overeengekomen bedrag herhalen in de e-mails. Nu zag ik het bedrag alleen in de aanvraag en niet in de bevestigingen. Dat maakt het nog duidelijker.

Claudio
16-05-2020

Top service

Ik heb mijn iphone 7 verkocht en binnen 4 dagen was alles rond. Top service!

Floris
09-05-2020

Top bedrijf

Ik zat al heel lang met een sounbar die ik niet meer gebruikte. Toen had ik deze site ontdekt en kwam ik erachter dat ik er nog geld voor kreeg. Helemaal geweldig dus.

Sascha
Sascha
09-05-2020

Snel en betrouwbaar

Heb vrijdag de telefoon opgestuurd en nu zaterdag middag al het geld op mijn rekening.

Karin
17-04-2020

Super snel

Op dinsdag pakketje afgegeven bij PostNL punt, woensdag het geld al op mijn rekening.

Conny
17-03-2020

Wat ze zeggen doen zo ook .goede communicatie

Ben zeer tevreden wordt goed uitgelegd .,snelle afwikkeling.binnen twee dagen stond het geld op de rekening .zou ze zeker aanraden

Evelien
11-03-2020

Snelle service, klopt met de beloftes!

Heel gemakkelijk online aan te vrage, vanwege de samenwerking met PostNL gemakkelijk te verzenden en het geld stond binnen een paar dagen na verzending al op mijn rekening.

John
07-03-2020

Super eerlijk en netjes afgehandeld

Zeer makkelijke site om je media apparaat aan te melden. na verzenden krijg je meteen weer mail over hoe en wat. betaling word snel gedaan. echt toppie

Meer Webuyit reviews
Welk cijfer geef jij Webuyit?