Webuyit92 ervaringen

Evert
24-02-2021

Prima service en correcte afhandeling!

Goed zaken doen.

Ferdi
21-02-2021

Woensdag gestuurd en donderdag al geld, top

Ik gaan woensdag mijn iPhone 7 en mijn laptop opgestuurd naar webuyit.
Donderdag ochtend kreeg ik netjes mail dat mijn pakket was ontvangen en 2 uur later een mail dat het goedgekeurd was.

En paar uur later kreeg ik melding dat er geld was gestort op mijn rekening, tadaa 😀

Zeer tevreden hier

Marc
14-02-2021

Na controle moet batterij vervangen worden?

Telefoon opgestuurd en zelf batterij status nagekeken (en foto's van gemaakt) Na controle blijkt in een keer de batterij "vervanging" aan geven. Vreemde zaak bij mij gaf telefoon dat namelijk niet aan. Krijg dus nu maar 17 euro van ze. dit was rond de 54. zo kunnen we natuurlijk allemaal telefoons inkopen en verkopen.

Anton
13-02-2021

Vlotte en betrouwbare service

Alles ging soepel en een snelle betaling.

Tip: invoer op basis van fabrikant product code kan zaken voor minder technische gebruikers een stuk eenvoudiger maken.

Joyce
06-02-2021

Duidelijk, eerlijk en snel

Geweldige ervaring met de verkoop van mijn oude telefoon. Ze bieden wel iets minder dan sommige andere sites, maar de kans dat je dat bedrag ook daadwerkelijk krijgt is heel groot.
Ik heb op woensdag mijn oude telefoon op de bus gedaan en op zaterdag hadden ze hem binnen (vertraging bij PostNL vanwege drukte). Diezelfde dag hebben ze telefoon gecontroleerd, goedgekeurd en het afgesproken bedrag naar me overgemaakt.
Ik ga meteen op zoek naar meer spullen! :-)

Frank
22-01-2021

Snel en goed geregeld

Mijn grootste uitdaging was om het label te printen.
Zelf uiteindelijk gekozen om de telefoon te versturen op eigen kosten maar als je zelf kan printen is het verzenden gratis.
Bij elke stap tijdens het proces krijg je een mail met status update. Op woensdag verstuurd en op vrijdag stond het afgesproken bedrag op mijn rekening.

Kimm
Kimm
07-01-2021

Heel snel en duidelijk!

Voor de verkoop van mijn telefoon was alles van te voren erg duidelijk, zoals de uitleg wat er wordt bedoelt met de status van je telefoon, wat het aanbod daarvoor is en de instructies om te verzenden.

Toen eenmaal mijn telefoon was ontvangen door WeBuyIt was alles op dezelfde dag nog afgehandeld en had ik het geld op mijn rekening. Ook hetzelfde bedrag als wat van te voren was aangeboden. Top service!

Frans
Frans
29-12-2020

Goede prijs snel geregeld

In de hectische tijden rondom corona en de feestdagen. Gisteren mijn device opgestuurd en vandaag het beoogde bedrag op de bank. Kortom een dikke pluim.

Susan
24-11-2020

Telefoontastisch

Niet leuren met je oude mobiel gewoon direct verkopen!
Binnen 48u alles geregeld Top!

Petrus
20-11-2020

Uitstekende service zonder poespas!

Goede, duidelijke site. Makkelijk in te vullen.
Goede communicatie.

02-11-2020

Top wat ze bij Webuyt doen

Ik had mijn TomTom verkocht aan Webuyt alles netjes geregeld en op tijd verzendpas gekregen en echt naar een paar dagen staat je geld op je bank.
Ik zou zoweer wat verkopen bij Webuyt, alleen moet ik wel goed lezen om een kortingscode te krijgen (bij de volgende verkoop) dat je wel een review schrijft anders kreeg je het niet?
Maar dat is mijn fout.

29-10-2020

Betrouwbaar geheel volgens afspraak. Top.

1. Maandag op de website aanbod bekeken, was een hoes aanbod, vervolgens akkoord verklaard en verzendlabel ontvangen
2. Dinsdag ingepakt en afgegeven bij PostNL punt
3. Woensdag aangekomen bij WeBuyIt en door hen goedgekeurd en uitbetaling werd aangekondigd
4. Donderdag geld werd overgemaakt en stond op mijn rekening!

Gewoon top!

Piet
15-10-2020

Goed en snel geregeld

De eerste keer dat ik met dit bedrijf te maken had komt tot nu toe goed en snel over duidelijke berichten terug via de mail weer je direct waar je aan toe ben.

Scott
05-10-2020

Snel, eerlijk en betrouwbaar

Binnen no-time pakket ontvangen en steeds keurig op de hoogte gehouden. Binnen 2 dagen (incl weekend) het geld ontvangen!

Anna
24-09-2020

Betrouwbaar

Ik kon voor mijn oude IPhone SE nog best wat krijgen en besloot het erop te wagen om m'n telefoon op te sturen voor verkoop. (er gaan best veel negatieve verhalen te ronde hierover) Zodra ik 'm had verstuurd, kreeg ik de volgende dag een melding dat hij in goede orde is ontvangen en de afgesproken vergoeding volgt. Dit was inderdaad zo. Echt een top service en goede ervaring!

Maria
29-08-2020

Beweren artikel niet te hebben ontvangen

Ik heb via deze winkel 2 oude tablets verkocht. Volgens de winkel kon ik beide tablets in 1 pakketje versturen. Ik beide tablets netjes in een bubbeltjesenvelop, aan elkaar geplakt, touw er omheen. En nu beweert de winkel dat ze maar 1 tablet in bubbeltjesplastic met touw er omheen hebben ontvangen. Oplichters!

Johan
25-07-2020

Razendsnelle afhandeling

Op dag 1 telefoon verstuurd. Op dag 2 de bevestiging van ontvangst en de goedkeuring van het toestel. Op dag 3 de bevestiging dat het geld was overgemaakt en dezelfde dag nog op mijn rekening. Top.

Michel
Michel
27-06-2020

Snelle service!

Telefoon verkocht, gaat snel. Alleen was er nog een Google account actief en werd er naar m'n inlogi gevraagd, ik heb het toestel vanaf m'n eigen account uitgelogd.

Cobie
24-06-2020

Snel en volgens afspraak

Snelle afwikkeling, geld binnen een dag op mijn rekening. Afgesproken bedrag maar gsm was dan ook tip top in orde.

Arthur
30-05-2020

Fantastisch!

Mijn PlayStation 4 pro verkocht en opgestuurd. De volgende dag had ik het bedrag al op mijn rekening staan. Ook werd ik via mail keurig op de hoogte gehouden. Echt een aanrader!

Meer Webuyit reviews
Welk cijfer geef jij Webuyit?