Webuyit50 ervaringen

Sofie
Sofie
18-08-2019

Verkoop

Zeer correcte afhandeling bij verkoop van oude toestellen . een aanrader! Niets op aan te merken.

16-08-2019

Snelle en correcte afhandeling!

Een prima prijs en een snelle afhandeling.
Gisteren mijn oude mobiel opgestuurd en vandaag al het geld op mijn rekening.

Joost
10-07-2019

Snelle afhandeling, reeële prijzen.

Ik heb twee laptops verkocht, zag direct op de site wat ik er voor zou krijgen en had mijn geld de dag na verzending binnen :-)!

Damon
10-07-2019

Snelle service

Eerlijke prijs gekregen en heel snel afgehandeld, top.

Mevr.I.C.H.
14-06-2019

Echte service bestaat toch echt wel!

Stom toevallig kwam ik op de Webuyit website. Ik was van plan om mijn MSI gaming laptop te verkopen. Overal kreeg ik maar een habbekrats. Niet bij Webuyit, daar was mijn gulden nog echt een daalder waard! Afgelopen woensdag deed ik de MSI laptop op de post en donderdag stond het afgesproken bedrag al op mijn rekening. Echt zo snel en zo correct had ik nooit verwacht! Als ik ooit nog eens iets te koop heb, ga ik vast en zeker naar Webuyit!

Wq
05-06-2019

Zeer goede en snelle service

Van verzending tot uitbetaling, alles was binnen 24 uur geregeld.

Nadat ik mijn oude laptop op de post had gedaan werd het de volgende dag direct beoordeeld en goedgekeurd waarna het bedrag ook nog direct op mijn rekening stond.

Ik ben zeer goed te spreken over de snelle service en de prijs dat word geboden op oude producten en zal webuyit zeker aanbevelen.

Mart
03-06-2019

Snelle afhandeling

Deze week 2 telefoons opgestuurd en binnen een paar dagen geld op mijn rekening.

Catharina
01-06-2019

Altijd hiervoor kiezen!

Werkt snel, prettig en betaling is supersnel. Vrijdag mijn telefoon verstuurd en de dag erna al geld gestort.

Harry
31-05-2019

Snelle en adequate afhandeling van de verkoop

Binnen een paar dagen was alles geregeld!

Loes
27-05-2019

Ik wacht al 2 en halve week

Twee en halve week geleden goed werkende laptop opgestuurd. Procedure gevolgd, tevens keurig een mail gehad van webuy it dat de laptop ontvangen was en het maximaal enkele dagen in beslag zou nemen om het apparaat te checken en ik daarna weer een mail zou krijgen. Dat is inmiddels twee en halve week geleden. 3 dagen terug zelf een mail naar we buy it gestuurd en daarin opheldering gevraagd. Geen reactie dusver. Niet netjes. Hun informatie website klopt niet met de dagelijkse praktijk. Is mijn ervaring althans.

Minouch
19-04-2019

Goeie service

Super snelle en goeie service

Margreet
17-04-2019

Goed en snel

Het is gegaan zoals afgesproken, en afgehandeld in 1 dag. Super!

Jaimie
16-04-2019

Ipad verkocht

Ik heb mijn ipad maandag rond half 1 op de post gedaan en dinsdag om 17:45 stond het geld erop
Goede service en duidelijk.

Ma
09-04-2019

Top services

Ik heb mijn oude iphone hier verkocht. Ik kreeg een topprijs met perfecte service!
Zeker een aanrader!

Magda
08-04-2019

Geweldige organisatie

Je krijgt het geld wat ze beloven al binnen een dag en geen gezeur zoals bij marktplaats.

Suzanne
28-03-2019

Goed en snel

Van de week mijn tablet verstuurd voor een mooi bedrag. De service was goed en snel.
Volgende zou ik het zo weer doen.

26-03-2019

Ziet er goed uit

Reeds eerder toestellen verkocht en mijn oordeel is dat
Dit een zeer betrouwbaar bedrijf is wat ik zeker zal aanbevelen
Bij familie en vrienden

Herman
15-03-2019

Webuyit super

Prima bedrijf.Snelle en correcte afhandeling.
Wil je je telefoon verkopen? Ga naar WEBUYIT.

Rob
01-03-2019

Snel en goed

Snelle verkoop en uitbetaling. De opbrengst had hoger gekund bij een andere verkoper, maar dat is eigen keuze. Voelde er weinig voor om weken op uitbetaling te wachten, vandaar wederom gekozen voor WeBuyIt.

Douwe
17-02-2019

Binnen twee verkoop/betaling afgerond

Snelle afwikkeling van de verkoop en voortgang per
email bevestigd

Meer Webuyit reviews
Welk cijfer geef jij Webuyit?