Webuyit77 ervaringen

Michel
Michel
27-06-2020

Snelle service!

Telefoon verkocht, gaat snel. Alleen was er nog een Google account actief en werd er naar m'n inlogi gevraagd, ik heb het toestel vanaf m'n eigen account uitgelogd.

Cobie
24-06-2020

Snel en volgens afspraak

Snelle afwikkeling, geld binnen een dag op mijn rekening. Afgesproken bedrag maar gsm was dan ook tip top in orde.

14-06-2020

Topservice

Vrijdag laat in de middag mijn oude iPhone 7 Plus opgestuurd. Zaterdag de bevestiging binnen en zondag een eerlijk bedrag op mijn bankrekening. Geweldig deze service!

Arthur
30-05-2020

Fantastisch!

Mijn PlayStation 4 pro verkocht en opgestuurd. De volgende dag had ik het bedrag al op mijn rekening staan. Ook werd ik via mail keurig op de hoogte gehouden. Echt een aanrader!

Michelle
Michelle
26-05-2020

Super snelle en duidelijke service

Erg blij met deze service. Bedrag gekregen wat in de aanvraag stond en dat binnen 2 werkdagen na verzending en het is gekeurd en het staat al op de rekening. Enige wat ik nog zou doen is voor de duidelijkheid het overeengekomen bedrag herhalen in de e-mails. Nu zag ik het bedrag alleen in de aanvraag en niet in de bevestigingen. Dat maakt het nog duidelijker.

Claudio
16-05-2020

Top service

Ik heb mijn iphone 7 verkocht en binnen 4 dagen was alles rond. Top service!

Floris
09-05-2020

Top bedrijf

Ik zat al heel lang met een sounbar die ik niet meer gebruikte. Toen had ik deze site ontdekt en kwam ik erachter dat ik er nog geld voor kreeg. Helemaal geweldig dus.

Sascha
Sascha
09-05-2020

Snel en betrouwbaar

Heb vrijdag de telefoon opgestuurd en nu zaterdag middag al het geld op mijn rekening.

Karin
17-04-2020

Super snel

Op dinsdag pakketje afgegeven bij PostNL punt, woensdag het geld al op mijn rekening.

Conny
17-03-2020

Wat ze zeggen doen zo ook .goede communicatie

Ben zeer tevreden wordt goed uitgelegd .,snelle afwikkeling.binnen twee dagen stond het geld op de rekening .zou ze zeker aanraden

Evelien
11-03-2020

Snelle service, klopt met de beloftes!

Heel gemakkelijk online aan te vrage, vanwege de samenwerking met PostNL gemakkelijk te verzenden en het geld stond binnen een paar dagen na verzending al op mijn rekening.

John
07-03-2020

Super eerlijk en netjes afgehandeld

Zeer makkelijke site om je media apparaat aan te melden. na verzenden krijg je meteen weer mail over hoe en wat. betaling word snel gedaan. echt toppie

Margriet
05-02-2020

Snelle en goede afhandeling

Zaterdag verstuurd en woensdag al het geld op mijn rekening. Ondertussen goed op de hoogte gehouden. Bedrag dat uitbetaald is, is hetzelfde als de website aangaf.

10-01-2020

Goede service

Ze zeggen wat ze doen en zijn snel in afhandelen van de financiële kant

Danielle
Danielle
09-01-2020

Snel!

Binnen een paar dagen telefoon opgestuurd en mijn geld gehad! De updates via de mail waren erg fijn!

Reinoud
04-01-2020

Razendsnel en eenvoudig

Oudere laptop een nieuwe toekomst kunnen geven en goed bedrag voor gekregen.

Evert
02-01-2020

Gebruiksgemak en prima service!

Nu drie keer zaken gaan. Uitstekend geholpen. Verzenden is zeer gebruiksvriendelijk. Correcte afhandeling.
Kortom een aanrader. En beter zo dan weggooien.
Evert

Margreet
12-12-2019

Snelle en correcte afhandeling

Helemaal prima: binnen een dag de laptop nagekeken en geld ontvangen.

Leon
29-11-2019

Alles was super snel geregeld. Van het label tot uitbetaling

Zeker een aanrader.
Alles snel geregeld en duidelijke mailtjes
Super bedrijf

Tom
11-11-2019

Top

Snelle afhandeling van de opgestuurde producten.

Meer Webuyit reviews
Welk cijfer geef jij Webuyit?