Webuyit reviews

8.8
Kathy
09-04-2024

Via via hebben wij naar Webuyit opgestuurd voor 2 telefoon van mijn vrouw en van mij.

Gratis opsturen en 2 dagen daarna goedkeuring en melding van gestort bedrag.

Zeer snelle en nette afhandeling. Ze krijgen van ons een 10!

05-04-2024

Goed en snel correct

Johanna
01-03-2024

Formulier naar waarheid ingevuld. Accepteren ze het toestel niet en moet ik 15 euro betalen voor retour. Schande!

Chelsea
30-01-2024

Goede uitleg, makkelijk te volgen instructies en snelle reactie en uitbetaling.

Mara
11-01-2024

Super snelle communicatie en uitbetaling.

18-11-2023

Snel, eerlijk en heel correct afgehandeld. Zeker aan te bevelen.

03-11-2023

Snel en betrouwbaar!

Rene
01-11-2023

Positieve ervaring.snelle afhandeling en faire prijs.

Robrecht
30-10-2023

Heel vlotte afhandeling met correct nazicht en waardeschatting!

Cat
24-10-2023

Helemaal top! Snelle reactie, snelle uitbetaling!

12-09-2023

Prima. Snelle verwerking en uitbetaling.

Sebastiaan
11-08-2023

Mijn soundbar verkocht, dinsdag verstuurd, vrijdag mijn geld! Netjes voor het afgesproken bedrag! Prima eerste ervaring

Maarten
10-08-2023

Een overzichtelijke site, met duidelijke uitleg.

Ook tijdens het proces duidelijke en vriendelijke begeleiding. En, niet onbelangrijk: een snelle uitbetaling.

Elles
29-07-2023

Eenvoudig en duidelijk in te vullen, snelle verwerking, Super!

Leuk centje voor een nog prima mobiel die anders in de kast verdwijnt

Nik
26-07-2023

Het is echt gewoon supersimpel en fijn. Ik heb al verschillende oude laptops laten verstoffen en uiteindelijk weggegooid omdat ik om de zoveel jaar een nieuwe koop en niet wist wat ik ermee moest. Nu ging ik voor de grap eens googlen of ik hem niet kon verkopen, zonder gedoe. Ik kreeg nog aardig wat en verzenden etc. was heel simpel en dan wordt het ook nog hergebruikt. Gisteren weggebracht naar postnl, zojuist uitbetaald gekregen.

19-06-2023

Dit was de tweede keer dat ik iets heb ik verkocht aan Webuyit.

Op een zaterdagmiddag stuurde ik het product op, waarna ik op maandagochtend een e-mail kreeg dat het was gearriveerd. Normaalgesproken test men het product een paar dagen, maar nog diezelfde avond kreeg ik al bericht dat het overeengekomen bedrag was overgemaakt op mijn bankrekening!

Wat een snelle service en tevens een duidelijke communicatie zonder poespas.

Hendrie
12-04-2023

Goed geregeld, en supersnelle afhandeling, dinsdag naar een postNL punt gebracht, en woensdag al bericht dat het in orde is en ook dezelfde dag is de betaling al in orde gemaakt, gewoon perfect!

Carlo
28-03-2023

Nette vergoeding, zeer snelle afhandeling en goede communicatie over de status. Zeer tevreden met Webuyit!

Jac
21-03-2023

Snel, correct,en volgens afspraak

10-03-2023

Petje af hoor.

Woensdag opgestuurd en de dag erna al mijn geld op de bank.

Keurige service dat grote zaken makkelijk houd.

Jullie verdienen een dikke pluim.

Meer Webuyit reviews