Webuyit68 ervaringen

Conny
17-03-2020

Wat ze zeggen doen zo ook .goede communicatie

Ben zeer tevreden wordt goed uitgelegd .,snelle afwikkeling.binnen twee dagen stond het geld op de rekening .zou ze zeker aanraden

Evelien
11-03-2020

Snelle service, klopt met de beloftes!

Heel gemakkelijk online aan te vrage, vanwege de samenwerking met PostNL gemakkelijk te verzenden en het geld stond binnen een paar dagen na verzending al op mijn rekening.

John
07-03-2020

Super eerlijk en netjes afgehandeld

Zeer makkelijke site om je media apparaat aan te melden. na verzenden krijg je meteen weer mail over hoe en wat. betaling word snel gedaan. echt toppie

Margriet
05-02-2020

Snelle en goede afhandeling

Zaterdag verstuurd en woensdag al het geld op mijn rekening. Ondertussen goed op de hoogte gehouden. Bedrag dat uitbetaald is, is hetzelfde als de website aangaf.

Frans
10-01-2020

Goede service

Ze zeggen wat ze doen en zijn snel in afhandelen van de financiële kant

Danielle
Danielle
09-01-2020

Snel!

Binnen een paar dagen telefoon opgestuurd en mijn geld gehad! De updates via de mail waren erg fijn!

Reinoud
04-01-2020

Razendsnel en eenvoudig

Oudere laptop een nieuwe toekomst kunnen geven en goed bedrag voor gekregen.

Evert
02-01-2020

Gebruiksgemak en prima service!

Nu drie keer zaken gaan. Uitstekend geholpen. Verzenden is zeer gebruiksvriendelijk. Correcte afhandeling.
Kortom een aanrader. En beter zo dan weggooien.
Evert

Margreet
12-12-2019

Snelle en correcte afhandeling

Helemaal prima: binnen een dag de laptop nagekeken en geld ontvangen.

Leon
29-11-2019

Alles was super snel geregeld. Van het label tot uitbetaling

Zeker een aanrader.
Alles snel geregeld en duidelijke mailtjes
Super bedrijf

Tom
11-11-2019

Top

Snelle afhandeling van de opgestuurde producten.

David
23-10-2019

Prima zaak - een woord is een woord

Ik had van tevoren even onderzoek gedaan waarheen mijn 'oude' mobiel het beste kon worden verzonden - dat bleek WeBuyIt te zijn. De site was duidelijk over de staat van het toestel en welke prijs daarbij hoorde.
Toestel verzonden en na ontvangst direct een mail met de status. Nog geen uur later al de bevestiging dat alles OK was en dat ik mijn geld zou krijgen.

Het liep, met andere woorden, van een leien dakje en dat kun je niet van iedere 'geld voor je oude mobiel' site zeggen.

Jessica
12-10-2019

Super snelle service

Wat fijn zaken doen is dit!

Donderdag pakket verzonden, vrijdag alles gecontroleerd en zaterdag geld overgemaakt! Je wordt netjes per email op de hoogte gehouden!

Dit is nu fijn en eerlijk zaken doen!

Ron
05-10-2019

Duidelijk en snel

Duidelijk en snel

Esther
29-09-2019

Duidelijk, snel en goede communicatie en uitbetaling

Site is gebruiksvriendelijk, goede prijs voor telefoon
Gratis verzending, duidelijke communicatie over alle proces stappen, snelle feedback en uitbetaling
👍🏻👍🏻👍🏻

Lies
27-09-2019

Betrouwbaar sn snel

Dit bedrijf gekozen op basis van beoordelingen van anderen. Hoewel sommige andere aanbieders meer boden, heb Ik geen spijt gehad van mijn keuze: webuyit heeft de transactie snel en goed afgewerkt. Je wordt goed op de hoogte gehouden van de status van jouw transactie en ook het overeengekomen bedrag stond in een week op de rekening.

Margreet
18-09-2019

Goede service en verkoopsite

Wat een snelle behandeling van mijn verkopen. Goed op de hoogte gehouden en snel uitbetaald.

Olaf
11-09-2019

Snelle en goede service

Komen verplichting na en uitbetaling staat snel op de rekening

Leo
03-09-2019

Zeer snel

Gisteren om 16.20 op de post gedaan en vandaag al bericht dat alles goed is en de betaling gedaan is .
SUPPER

Sofie
Sofie
18-08-2019

Verkoop

Zeer correcte afhandeling bij verkoop van oude toestellen . een aanrader! Niets op aan te merken.

Meer Webuyit reviews
Welk cijfer geef jij Webuyit?