Webuyit24 ervaringen

Rob
13-12-2018

Efficient

Dit was voor min de eerste maal dat ik met Webuyit in aanraking kwam doordat een familielid in Duitsland mij hierop attent maakte.
Binnen 4 dagen alles geregeld van aanbod t/m betaling.
Je weet waar je aan toe bent en alles gaat snel en efficiënt. Ben voornemens om mijn Samsung TV oo aan te bieden, maar ben me niet zeker hoe ik dit apparaat verpakken moet voor verzending.

Hhh
08-12-2018

Snel en betrouwbaar

Binnen een paar dagen en paar mailtjes afgehandeld en betaald

Annyka
06-12-2018

Uitstekend

Uitstekende Service, verstuurd, dag later al gelijk reactie & de dag erna de verkoopprijs op mijn rekening zoals werd aangegeven:) Ken geen bedrijf die zo snel handelt en je op de hoogte houd!

Gabrielle
Gabrielle
05-12-2018

Kut bedrijf!

Allereerst wil ik melden dat ik 1 ster al te veel vind, maar helaas kan ik niet voor geen ster kiezen.

Na mijn telefoon te hebben gestuurd en na een week nog geen reactie te hebben gehad, heb ik ze 2 mailtjes moeten sturen om reactie te krijgen waar mijn geld is en waarom ik geen mail terug krijg. Ik zou voor de opgegeven gegevens van de telefoon 90 euro krijgen. Eenmaal de telefoon binnen is gekomen krijg ik een mail dat ik geen geld meer krijg omdat er dingen zijn geconstateerd die ik al had aangegeven bij de verkoop! Als oplossing mag ik 15 euro betalen om mijn telefoon terug te krijgen anders word het vernietigd. Verkoop aub alleen je telefoon als deze nog in zo goed als nieuwe staat is. En dan niet aan dit bedrijf!

Leslie
Leslie
28-11-2018

Zeer snel en helemaal volgens afspraak

Maandags opgestuurd, dinsdag een bericht dat het ontvangen is, in de middag dat de telefoons goed gekeurd zijn (wees eerlijk over de status van je telefoon en maak het niet mooier dan het is), in de avond een bericht gekregen dat het overgemaakt is en woensdag ochtend om me rekening. Super snel!

Brenda
Brenda
27-11-2018

Super snel

Zaterdag mijn telefoon op gestuurd en 3 dagen later het afgesproken bedrag al op me rekening . Heel fijn , ik zou zeker vaker me telefoon naar hun opsturen

Tom
21-11-2018

Komt afspraak na

Op zaterdag oude laptop afgegeven op postkantoor en woensdag erna het afgesproken bedrag bijgeschreven op de bankrekening. TOP!
Als ik nog een apparaat aan te bieden heb, zeker bij Webuyit aanleveren. AANRADER!

Gerard
16-11-2018

Goed geregeld.

Windows 10 laptop aangeboden, die ik met het ontvangen verzendlabel heb verstuurd. Na twee dagen ontvangstbevestiging en uiteindelijk binnen één werkweek de overeengekomen prijs ontvangen op mijn rekening. Met regelmaat status updates gehad, zodat ik wist wat er gebeurde. Goed geregeld en zeker een aanrader om nog eens te doen!

15-11-2018

Aanrader

Zeker een aanrader om je spullen te verkopen alles wat men zegt is prima geregeld binnen 3 dagen email
bericht over ontvangst en het vervolg ook meteen bericht dat mijn tablet aan de regels voldeed en meteen bericht dat het geld op mijn rekening was gestort

Malou
12-11-2018

Tevreden !

Zeer tevreden. Duidelijke site. Snelle afhandeling. Fijn dat alles gewoon goed verloopt.

Leon
Leon
02-11-2018

Supersnel

Voor de eerste keer een telefoon via Webuyit verkocht, en echt supersnelle service. Tussen het inpakken en versturen 3 dagen te gek. Volgende keer via jullie

Dylan
Dylan
31-10-2018

Een goede aanrader

Gratis bezorging, betrouwbaar

Conny
26-10-2018

Aanrader !

Goed geholpen via de mail heel vriendelijk en snelle afhandeling

Jhonas
25-10-2018

ONGELOOFELIJK!

Mijn telefoon opgestuurd met gebruiksschade. Duidelijk vermeldt dat die gebruikt is maar nog wel werkt. Is die afgekeurd, omdat de accu nie super meer was en geluid niet optimaal was.

Inplaats van 70 euro krijgen mag ik 15 euro betalen om mijn telefoon terug te krijgen.

Pure oplichting trap er niet in!

HOI
14-03-2018

Af te raden

Zelf mijn laptop via webuyit opgestuurd met lichte gebruikersschade. Deze werd afgekeurd en voor 20,- kon ik mijn laptop retour krijgen. Nu 3 weken en 4 mailtjes later mijn laptop niet meer teruggezien. verder ook nooit meer antwoord gekregen op alle mailtjes die ik verstuurd heb. Weer en wijze les voor mijzelf maar stuur hier vooral je apparatuur niet naar op!

22-02-2018

Eerlijke,keurige en snelle afhandeling

Heb hier nu voor 2e keer elektronica die ik niet meer gebruik aan verkocht en dat verliep heel soepel en snel. Werd zeer netjes en direct op de hoogte gehouden van de status (ontvangst-controle-goedkeuring-overboeking). Van verkoop via de website, versturen etc. tot en met ontvangst van het afgesproken bedrag zat maar 4dagen. Ik vermoed dat veel van de minder positieve reacties die ik las veelal te maken hebben met het feit dat verkopers geen eerlijke opgave doen van de status van hun te verkopen spullen (mooier dan de werkelijkheid) en dan achteraf (onterecht) boos worden als men minder dan de daarop gebaseerde waarde krijgt vergoed. Terwijl dat dan uiteraard geheel terecht is. Mijn 2 ervaringen zijn in ieder geval zeer positief!

Alex
14-11-2017

Snel en behulpzaam

Ik had woensdag twee verkopen opgestuurd en kreeg netjes donderdag een mail dat ze waren aangekomen. Vervolgens kreeg ik het geld van één van de verkopen al vrijdag gestort. Nadat ik maandag nog geen geld had ontvangen van de andere verkoop heb ik een mailtje gedaan. Deze werd vervolgens binnen een uur beantwoord en dinsdag had ik het geld. Dus ik ben heel erg tevreden over de service en de snelheid waarmee ze alles verwerken. Zeker een aanrader

Bas
20-09-2017

Snelle en goede service

Had 3 dagen terug een toestel opgestuurd met een extra toestel (wat niet bij hun op de site stond). Kreeg na twee dagen al een bevestiging en direct dezelfde dag een mail met hun akkoord, voor het extra toestel heb ik ook nog eens iets voor gekregen! Vandaag het geld ontvangen. Ik zou het zelf aanraden voor iedereen.

Sj
19-09-2017

Oplichters

Nergens aangegeven dat de telefoon in nieuwstaat is. Er is gevraagd of het scherm het deed, telefoon aanging en dat was beide het geval. Dus opeens kunnen ze niks geven voor de telefoon en ook de telefoon niet terugsturen want "Het is helaas niet mogelijk om je zending retour te zenden, omdat we deze al volledig hebben verwerkt"

Mijn fout voor niet eerst reviews te lezen van deze oplichterij! Niet gebruiken deze service!

Ester
28-07-2017

Oplichters

Telefoons opgestuurd einde verhaal niks meer gehoord of gezien.Contact opnemen is onmogelijk

Meer Webuyit reviews
Welk cijfer geef jij Webuyit?