Webuyit32 ervaringen

Douwe
17-02-2019

Binnen twee verkoop/betaling afgerond

Snelle afwikkeling van de verkoop en voortgang per
email bevestigd

Toon
13-02-2019

Top

Snel beoordeeld en snelle betaling

Stefan
12-02-2019

Tevreden.

Laptop ingeleverd en de volgende dag het geld ontvangen op de rekening. Ik ben zeer tevreden!

Nicole
11-02-2019

Webuyit is top

Webuyit maakt waar wat ze beloven. De afhandeling gaat snel en ook het bedrag staat snel op je rekening.
Zeker aan te raden!

Melissa
Melissa
10-02-2019

Snelle en fijne samenwerking!

Een hele snelle en fijne samenwerking. Je stuurt het pakketje gemakkelijk op en krijgt heel kort erna uitbetaald! Fijn!

Laurens
07-02-2019

Prima zaken doen!

Betrouwbare inkoper van tweedehands artikelen. Maken waar wat ze je beloven.

Leon
Leon
25-01-2019

Aanrader!

Zoals de vorige keren perfecte service. Tussen wegbrengen aanmelden en uitbetaling 2 dagen. Ga zo door 👍👍👍👍

Floris
23-01-2019

Snelle en correcte afhandeling

Zaterdagmiddag mijn iPad aangemeld, adres etiket uitgeprint en weggebracht naar postNL. Woensdagochtend stond het overeengekomen bedrag op mijn rekening.

14-01-2019

Tevreden

Zoals het hoort geld wordt netjes overgemaakt.

Samantha
02-01-2019

Razendsnel, duidelijk en volgens afspraak.

Via de website uitgerekend wat mijn oude mobiel nog waard is. Verkoop aangemeld. Via email bevestiging en verzendlabel ontvangen. Pakket afgegeven. Volgende dag email met ontvangstbevestiging. Twee uur later bericht dat mijn telefoon is goedgekeurd en dat het overeengekomen bedrag zal worden uitbetaald. Twee dagen later geld op mijn rekening.

Rob
13-12-2018

Efficient

Dit was voor min de eerste maal dat ik met Webuyit in aanraking kwam doordat een familielid in Duitsland mij hierop attent maakte.
Binnen 4 dagen alles geregeld van aanbod t/m betaling.
Je weet waar je aan toe bent en alles gaat snel en efficiënt. Ben voornemens om mijn Samsung TV oo aan te bieden, maar ben me niet zeker hoe ik dit apparaat verpakken moet voor verzending.

Hhh
08-12-2018

Snel en betrouwbaar

Binnen een paar dagen en paar mailtjes afgehandeld en betaald

Annyka
06-12-2018

Uitstekend

Uitstekende Service, verstuurd, dag later al gelijk reactie & de dag erna de verkoopprijs op mijn rekening zoals werd aangegeven:) Ken geen bedrijf die zo snel handelt en je op de hoogte houd!

Gabrielle
Gabrielle
05-12-2018

Kut bedrijf!

Allereerst wil ik melden dat ik 1 ster al te veel vind, maar helaas kan ik niet voor geen ster kiezen.

Na mijn telefoon te hebben gestuurd en na een week nog geen reactie te hebben gehad, heb ik ze 2 mailtjes moeten sturen om reactie te krijgen waar mijn geld is en waarom ik geen mail terug krijg. Ik zou voor de opgegeven gegevens van de telefoon 90 euro krijgen. Eenmaal de telefoon binnen is gekomen krijg ik een mail dat ik geen geld meer krijg omdat er dingen zijn geconstateerd die ik al had aangegeven bij de verkoop! Als oplossing mag ik 15 euro betalen om mijn telefoon terug te krijgen anders word het vernietigd. Verkoop aub alleen je telefoon als deze nog in zo goed als nieuwe staat is. En dan niet aan dit bedrijf!

Leslie
Leslie
28-11-2018

Zeer snel en helemaal volgens afspraak

Maandags opgestuurd, dinsdag een bericht dat het ontvangen is, in de middag dat de telefoons goed gekeurd zijn (wees eerlijk over de status van je telefoon en maak het niet mooier dan het is), in de avond een bericht gekregen dat het overgemaakt is en woensdag ochtend om me rekening. Super snel!

Brenda
Brenda
27-11-2018

Super snel

Zaterdag mijn telefoon op gestuurd en 3 dagen later het afgesproken bedrag al op me rekening . Heel fijn , ik zou zeker vaker me telefoon naar hun opsturen

Tom
21-11-2018

Komt afspraak na

Op zaterdag oude laptop afgegeven op postkantoor en woensdag erna het afgesproken bedrag bijgeschreven op de bankrekening. TOP!
Als ik nog een apparaat aan te bieden heb, zeker bij Webuyit aanleveren. AANRADER!

Gerard
16-11-2018

Goed geregeld.

Windows 10 laptop aangeboden, die ik met het ontvangen verzendlabel heb verstuurd. Na twee dagen ontvangstbevestiging en uiteindelijk binnen één werkweek de overeengekomen prijs ontvangen op mijn rekening. Met regelmaat status updates gehad, zodat ik wist wat er gebeurde. Goed geregeld en zeker een aanrader om nog eens te doen!

15-11-2018

Aanrader

Zeker een aanrader om je spullen te verkopen alles wat men zegt is prima geregeld binnen 3 dagen email
bericht over ontvangst en het vervolg ook meteen bericht dat mijn tablet aan de regels voldeed en meteen bericht dat het geld op mijn rekening was gestort

Malou
12-11-2018

Tevreden !

Zeer tevreden. Duidelijke site. Snelle afhandeling. Fijn dat alles gewoon goed verloopt.

Meer Webuyit reviews
Welk cijfer geef jij Webuyit?