Webuyit reviews

8.8

24-02-2022

Snelle en uitbetaling volgens opgave! Top geregeld

19-02-2022

Erg blij met deze verassend snelle verwerking van mijn verkochte smartphone. Ze doen wat ze beloven. Erg tevreden.

Herman
13-02-2022

Zeer snelle reactie en afhandeling. Niets op aan te merken. Telefoon aangeboden, kreeg meteen nette prijs, verzendlabel en binnen 48 uur het geld op de rekening, in het weekend nota bene.

Vind Webuyit een aanrader.

26-01-2022

Snel, Duidelijk en een goeie prijs.

Waar andere inkopers nog wel eens moeilijk over doen was hier geen enkel probleem.

Gisteren opgestuurd en net me geld binnen.

Sneller gaat niet

Top

Marianne
22-01-2022

Ik had eerst via een andere site mijn iPad aangeboden, zou daar 156 euro krijgen, ik kreeg bericht dat hij echter maar 19 euro waard was, ik heb hem terug laten sturen. Daarna met webuyit in zee gegaan, donderdagmiddag verzonden, bedrag zou 208 euro zijn. Volgende dag gelijk bericht dat ze hem ontvangen hadden en hem gingen controleren, nog geen uur later bericht dat ze er blij mee waren. Daarna binnen een uurtje het bedrag op mijn rekening! Zij blij en ik blij, echt een fijne site om zaken mee te doen.

17-01-2022

Op zaterdag telefoon opgestuurd en op maandag gelijk bevestiging van ontvangst, controle telefoon en uitbetaling. geweldige service.

Rudie
12-01-2022

Ze bieden een reële prijs en de afhandeling is echt snel.

De bieding op mijn telefoon was een vaste prijs, aan de bovenkant van wat andere aanbieders boden. De telefoon heb ik op zondag afgegeven bij het postkantoor en dinsdag stond het geld al op mijn rekening. Ik ben echt heel tevreden hierover.

Evert
11-01-2022

Correct en snel

05-01-2022

High-Speed-Deal. Gisteren het mobieltje verstuurd, vanmiddag was het geld op de bankrekening. PERFECT!

Harry
14-12-2021

Maandagochtend verzonden.

Dinsdagmiddag de mobiele telefoons getest en het eerder doorgegeven bedrag op de website overgemaakt op mijn rekening.

Het bedrijf heeft zich netjes aan de afspraak gehouden en alles snel afgehandeld.

08-12-2021

Altijd prettig zaken doen met dit bedrijf.

Snelle afhandeling en prompte betaling.

Ria
25-11-2021

Alles super correct en snel geregeld, ben zeer content.

Groet Ria

Geert
02-11-2021

Prima verkoopwebsite voor IT-apparatuur.

Snelle reacties via e-mail. Ook wanneer er iets fout gaat, wordt er snel een oplossing gezocht.

Yvo
21-10-2021

Makkelijke website, goede status updates en snel betaald.

Corrie
11-10-2021

Fantastisch!

In een paar dagen is alles geregeld. Bedankt.

Manon
02-10-2021

Ontzettend snel en betrouwbaar, had m verzonden en kreeg de volgende dag al een mailtje dat hij goed gekeurd was. Een dag later werd het geld alweer over gemaakt

Annemiek
22-08-2021

Tevreden klant

Makkelijke site, betrouwbaar, snelle service!

Een echte aanrader!

Rico
20-08-2021

Snelle service

Prima eerste ervaring waarbij de snelle service goed bevallen is. Zowel de ontvangst en verwerking van de geretourneerde mobiel als het overmaken van het geld vonden allemaal erg snel plaats. Kortom, aanrader!

18-08-2021

Snel en betrouwbaar

Binnen 24 uur na het verzenden van mijn PS4, stond het bedrag dat ik had doorgegeven op mijn rekening. Geen gedoe en een eerlijke deal.

Cindy
02-07-2021

Wat een topservice!

Op dinsdag mijn laptop verkocht via Webuyit en op donderdag mijn geld al op de rekening. De service is top. Bij iedere vervolgstap krijg je een mail met de status. Een super snelle en fijne service! Ik zou het iedereen aanraden via dit kanaal iets te verkopen.