Webuyit reviews

Laatste 12 maanden202120202019
Lid

Recente Webuyit ervaringen

17-01-2022

Op zaterdag telefoon opgestuurd en op maandag gelijk bevestiging van ontvangst, controle telefoon en uitbetaling. geweldige service.

Rudie
12-01-2022

Ze bieden een reële prijs en de afhandeling is echt snel.

De bieding op mijn telefoon was een vaste prijs, aan de bovenkant van wat andere aanbieders boden. De telefoon heb ik op zondag afgegeven bij het postkantoor en dinsdag stond het geld al op mijn rekening. Ik ben echt heel tevreden hierover.

Evert
11-01-2022

Correct en snel

05-01-2022

High-Speed-Deal. Gisteren het mobieltje verstuurd, vanmiddag was het geld op de bankrekening. PERFECT!

Harry
14-12-2021

Maandagochtend verzonden.

Dinsdagmiddag de mobiele telefoons getest en het eerder doorgegeven bedrag op de website overgemaakt op mijn rekening.

Het bedrijf heeft zich netjes aan de afspraak gehouden en alles snel afgehandeld.

Ton
08-12-2021

Altijd prettig zaken doen met dit bedrijf.

Snelle afhandeling en prompte betaling.

Ria
25-11-2021

Alles super correct en snel geregeld, ben zeer content.

Groet Ria

Geert
02-11-2021

Prima verkoopwebsite voor IT-apparatuur.

Snelle reacties via e-mail. Ook wanneer er iets fout gaat, wordt er snel een oplossing gezocht.

Yvo
21-10-2021

Makkelijke website, goede status updates en snel betaald.

Corrie
11-10-2021

Fantastisch!

In een paar dagen is alles geregeld. Bedankt.

Manon
02-10-2021

Ontzettend snel en betrouwbaar, had m verzonden en kreeg de volgende dag al een mailtje dat hij goed gekeurd was. Een dag later werd het geld alweer over gemaakt

Annemiek
22-08-2021

Tevreden klant

Makkelijke site, betrouwbaar, snelle service!

Een echte aanrader!

Rico
20-08-2021

Snelle service

Prima eerste ervaring waarbij de snelle service goed bevallen is. Zowel de ontvangst en verwerking van de geretourneerde mobiel als het overmaken van het geld vonden allemaal erg snel plaats. Kortom, aanrader!

Paul
18-08-2021

Snel en betrouwbaar

Binnen 24 uur na het verzenden van mijn PS4, stond het bedrag dat ik had doorgegeven op mijn rekening. Geen gedoe en een eerlijke deal.

Cindy
02-07-2021

Wat een topservice!

Op dinsdag mijn laptop verkocht via Webuyit en op donderdag mijn geld al op de rekening. De service is top. Bij iedere vervolgstap krijg je een mail met de status. Een super snelle en fijne service! Ik zou het iedereen aanraden via dit kanaal iets te verkopen.

Joyce
08-06-2021

Heel fijn!

Super snelle afhandeling! Gisteren 7juni op de post gedaan en vandaag 8 juni al gekeurd en betaling ontvangen!

Brigit
15-05-2021

Snel en goede prijs

Er wordt zeer snel uitbetaald. En ook nog eens voor een goede prijs, als je vergelijkt met andere aanbieders.

Vincent
03-05-2021

Supersnel

Op zondag mijn MacBook verstuurd.

Maandag kreeg ik al de ontvangstbevestiging en in de middag al het overeengekomen bedrag uitbetaald!

Enorm snel gegaan.

Carla
03-05-2021

Super! Mobiel verkocht.

Mobiel gratis opgestuurd op zaterdag, maandag bericht dat hij ontvangen was en "gekeurd" zou worden. Dezelfde middag een goedkeuring en het toegezegde bedrag overgemaakt. Hoe snel wil je het hebben. Ik zeg, ga naar Webuyit en verzilver je mobiel. Super snelle en nette afhandeling. Een dikke duim verdiend!

Erik
02-04-2021

Goed bod en een snelle afhandeling TOP !

Snelle service prima ervaring

Meer Webuyit reviews