Webuyit reviews

Lid

Recente Webuyit ervaringen

Martin
01-08-2022

Deden precies wat ze van te voren aangaven! En sneller dan dit kon niet, zaterdags verkoop aangegeven en pakje via PostNL punt verstuurd.Op maandag middag bevestiging van ontvangst en de afgesproken prijs op de bankrekening ontvangen.

Fijn dat het ook gewoon goed kan gaan!

Barton
29-07-2022

Zeer goede ervaring , duidelijk top service en prijs

Samie
19-07-2022

Snelle service en alles is optijd geregeld.

Max
15-07-2022

Je neemt een bepaald bedrijf in vertrouwen.je hoopt dat alles goed gaat daar waar er risico's bestaan.Bij het uitprinten van het verzendlabel kreeg ik vertrouwen.

Rob
09-07-2022

Een zeer snelle en correcte afhandeling van mijn verkoop

22-06-2022

Na het aanbieden van onze tablet en na goedkeuring van het product was de finaciele afwikkeling binnen de korste keren geregeld.

Fijn om zo zaken te doen.

Tevreden klant Hans

Auke
22-06-2022

Was snel geregeld! Zonder morren.

Elroy
21-04-2022

Duidelijke en eenvoudige website en instructie. Zeer snelle afhandeling inclusief uitbetaling van de overeengekomen prijs. Kortom: TOP!

Herman
20-04-2022

Snel en correct uitbetaling betreffende het bedrag wat je krijgt.

Richard
13-04-2022

Alles helder en duidelijk goed zaken gedaan voor herhaling vatbaar.

Annalotte
01-04-2022

Mijn laptop was snel ontvangen en de volgende dag al beoordeeld en dezelfde dag kreeg ik het geld. Goede service!

Francisco
19-03-2022

Lekker snel, prima prijzen en geen gezeik op Marktplaats meer.

Eric
24-02-2022

Snelle en uitbetaling volgens opgave! Top geregeld

19-02-2022

Erg blij met deze verassend snelle verwerking van mijn verkochte smartphone. Ze doen wat ze beloven. Erg tevreden.

Herman
13-02-2022

Zeer snelle reactie en afhandeling. Niets op aan te merken. Telefoon aangeboden, kreeg meteen nette prijs, verzendlabel en binnen 48 uur het geld op de rekening, in het weekend nota bene.

Vind Webuyit een aanrader.

Jeroen
26-01-2022

Snel, Duidelijk en een goeie prijs.

Waar andere inkopers nog wel eens moeilijk over doen was hier geen enkel probleem.

Gisteren opgestuurd en net me geld binnen.

Sneller gaat niet

Top

Marianne
22-01-2022

Ik had eerst via een andere site mijn iPad aangeboden, zou daar 156 euro krijgen, ik kreeg bericht dat hij echter maar 19 euro waard was, ik heb hem terug laten sturen. Daarna met webuyit in zee gegaan, donderdagmiddag verzonden, bedrag zou 208 euro zijn. Volgende dag gelijk bericht dat ze hem ontvangen hadden en hem gingen controleren, nog geen uur later bericht dat ze er blij mee waren. Daarna binnen een uurtje het bedrag op mijn rekening! Zij blij en ik blij, echt een fijne site om zaken mee te doen.

17-01-2022

Op zaterdag telefoon opgestuurd en op maandag gelijk bevestiging van ontvangst, controle telefoon en uitbetaling. geweldige service.

Rudie
12-01-2022

Ze bieden een reële prijs en de afhandeling is echt snel.

De bieding op mijn telefoon was een vaste prijs, aan de bovenkant van wat andere aanbieders boden. De telefoon heb ik op zondag afgegeven bij het postkantoor en dinsdag stond het geld al op mijn rekening. Ik ben echt heel tevreden hierover.

Evert
11-01-2022