Whiteboards.nl reviews

Petra
22-01-2024

Heb begin september een glassboard besteld als kerstcadeautje. Het is nu eind januari en ik heb nog steeds niets ontvangen.

Carmen
02-09-2016

'no nonsens'. Wij leveren . en zoek het verder maar uit.

Ter waarde van ruim € 1000 bestelde ik 2 kleine glass whiteboards 1-1 mtr. en 2 grote exemplaren van elk 1.20-2.40 mtr. Groot glas whiteboard weegt ruim 25 kg. Bij elk exemplaar, klein of groot, krijg je geleverd: 4mm schroeven + 8mm pluggen. Ja, echt waar. Bij een lichter whiteboard werkt dit wellicht. Bij een zwaar exemplaar komt het whiteboard uit de muur. En ging in gruzels. Dit heet bij de consumentenbond: een ondeugdelijk product. En zo is het. Het voorstel van Whiteboards.nl: tegen 10% korting mocht ik een nieuw exemplaar kopen. Lucratief business model! Vond ik onacceptabel en via Thuiswinkel.org heb ik dan in ieder geval nog 50% korting bedongen. (Ook teleurstellend trouwens.) Bij de nieuwe levering -waarvoor ik dus alsmaar aanwezig moest zijn voor het levertijdstip- gaat het ook mis. Maandag leveren. dinsdag niet, woensdag niet, donderdag niet. Na weer 'n mail aan Whiteboards.nl + cc aan Thuiswinkel.org krijg ik letterlijk antwoord op vrijdagmorgen: "pas vanmorgen ontvingen wij foto's van de bezorgend leverancier.". Ligt nooit aan Whiteboards.nl Kennelijk levert Whiteboard.nl hun product af en volgt verder geen logistiek aflevertraject. Pas als klant nalatenschap aangeeft komt Whiteboards.nl in actie. BESCHAMEND! Een week later wordt het board dan alsnog geleverd. Met 4mm schroeven + 8mm pluggen.

ps. - handleiding ophangen is 1/2 A4'tje. Met paar tekeningetjes. - inderdaad werken er maar weinig magneten (zie andere reviews) Nooit meer Whiteboards.nl/SAM International!

21-01-2015

Niet nakomen leveringen

Een board besteld en volgens hun internet site was het board op voorraad en een levertijd van 2 tot 3 dagen. Na 2 weken nog steeds niks mogen ontvangen en maar van het kastje naar de muur worden gestuurd "helaas het zal een andere dag worden door de grote drukte". Ondertussen blijft de leveringstijd op de site onveranderd. Onbetrouwbaar bedrijf!

Eric.hekman
06-06-2014

Misleiding en zeer slechte after sales

Als bedrijf hebben wij een whiteboard en een glass series projection aangeschaft. Samen ruim € 700,00. De Glass Series Projection kan niet worden gebruikt met een short beamer. Op de site staat bij de productomschrijving letterlijk "Design glazen projectiebord met minimale reflectie. Voor alle typen beamers en projectoren". Nadat we hebben gebeld wordt toegegeven dat het inderdaad niet voor ALLE short throw beamers werkt. Voor sommige wel. Wij verzoeken tot het ophalen van het geleverde product en willen een ander normaal whiteboard bestellen. De kosten voor het terugzenden wil Whiteboards NL (lees SAM International) niet dragen. Zij zijn van mening dat ze de klant correct hebben voorgelicht. Er staat immers niet op de site dat het ook werkt voor ALLE Short Throw beamers. Om een lang verhaal kort te maken. Een dergelijk slechte klanten service heb ik nog nooit meegemaakt. Het is een principe zaak maar de wijze waarop dit bedrijf (medewerker en manager) een klacht afhandelen is gewoon weg beschamend. Mijn advies: zoek een andere site en bestel hier nooit meer. Check alle bedrijven die onder SAM International te Beusichem vallen. Zelfs de transporteur van het bedrijf was verbaasd dat dat terugzenden in deze situatie voor eigen rekening was. Ben benieuwd hoeveel moeite het kost om het bedrag gecrediteerd te krijgen.