Wijkopenautos.nl reviews

2.7

05-12-2019

Keurig geholpen in Tilburg door de filiaalmanager.

Alles binnen een uur geregeld! Zorgvuldige inspectie van de auto, gevolgd door een realistisch bod op onze Mercedes B200, binnen 2 dagen stond het geld op onze rekening, super geregeld!??

Groeten uit ‘t Ver

03-12-2019

Maken beloftes niet waar

Mooie beloftes op de website en een online bod van 750 voor mijn oude auto. Klonk niet gek, uiteindelijk kwam de veiling niet verder dan 147 eur!

Dit lijkt nergens op, uiteindelijk verkocht via ikwilvanmijnautoaf voor 600, heel acceptabel.

Jef
01-12-2019

Intresant gegeven

Doe je een taxxatie on line . .krijg je taxatie . en de vraag om naar hun te komen . daar start mijn spelletje . niet reageren . twee dagen later een herinnering met een nieuw bod dat plotseling 400 euro meer is . nog niet reageren . dan weer twee dagen erop al opnieuw een bod met nog eens 50 euro meer . dus op 4 dagen was mijn auto al 450 euro meer waard . hoge tijd om eens te bellen dus . '' hallo jullie blijken intresse te hebben in mijn auto? . ja zeker mijneer! en u mag ons dichtstbijzijnde filiaal kiezen om er mee langs te komen! . Pardon? IK naar jullie komen? .JULLIE hebben intresse om mijn auto te kopen , en op 4 dagen telkens meer te bieden . Kom eens even lekker zelf kijken naar mijn auto? en als je fatsoenlijk bent en Cash geld bij hebt mag je er MISCHIEN een proefritje er mee doen! . ''' klik '' aan de andere kant van de lijn . en heb er nooit nog een mail van gehad!

29-11-2019

Goede afhandeling

Gisteren in Almere míjn Saab 9.3

Jaar 2007 verkocht.

Goed contact gehad met, ik meen, Laurens.

2 dagen later geld ontvangen.

Zeer tevreden.

Ruud Mol.

Marion
27-11-2019

Zonde van mijn tijd!

Na een online bod van ruim 4000,- euro de afspraak gemaakt. Toen we binnen kwamen leken ze verrast dat we er waren. De eerste opmerking was meteen '' Het online bod was maar een indictie, jullie moeten ere rekening mee houden dat het ook lager kan zijn'' Onder de proefrit werden er allemaal rare vragen gesteld. Vervolgens kwamen ze een super klein plekje tegen die we zelf nog nooit gezien hadden. Daarna krijg je de mededeling dat het een keurige auto is maar wel lager uitkomt dan het online bod. Vervolgens is er een zogenaamde storing in het systeem, waardoor ze geen prijs kunnen geven. Die komt later via de mail. Inderdaad kwam er later een bod van ruim 1100,- minder dan voorspeld! Op ons kwam dit bedrijf erg over als een slaatje slaan uit mensen die in nood zitten, ook vanwege de opmerking dat ze je krediet ook aflossen. Onze auto wordt daar niet verkocht, en ik kom er ook nooit meer! Zonde van mijn tijd.

Harrie
26-11-2019

100%genaaid.nl

Heel lang wachten en dan een hele lage prijs bieden, zonde van je tijd!

22-11-2019

NIET AAN BEGINNEN!

Je lokken met een mooi bod en vervolgens een bod krijgen waar werkelijk nergens op lijkt!

22-11-2019

Slinkse praktijken!

Echte slinkse praktijken, lokken met een bod, om er vervolgens de helft onder te gaan zitten. Je komt daar waar een ongeschoold mannetje je auto moet"keuren"

Uiteindelijk word er via Amsterdam een "bod" gedaan, en als je vraagt waarop het bod gebasseerd is, krijg niet eens fatsoenlijke onderbouwing, mensen trap er niet in,bespaar je deze rit, want WIJKOPENAUTOS.NL is 1 grote zwendelpraktijk, en begrijp oprecht niet dat deze organisatie nog reclamezendtijd krijgen via de media.Wees gewaarschuwd!

18-11-2019

Afkraaksessie

Het eerst bod is redelijk. Dan komt de keuring. en dan is het ineens een overgespoten auto. En nog meer gelul van "benzine auto's zijn niet meer gewild". Bod van 1000 euro minder. Bovendien werd de auto onnodig lang stationair gedraaid waardoor de motor in storing liep op de katalysator. Te veel verkeerde gassen. Ja logisch. FF van de accu en weer gefixt. Ze denken hier zeker dat je dom bent.

Verkocht via OSW. Gelijk een redelijk bod gelijk aan de ANWB waardebepaling. Verkocht zonder gezeur en gelijk geld. 700 euro meer dan "wijkopenautoos". Particulier had waarschijnlijk nog iets meer opgebracht maar de kans op gezeur achteraf is veel groter.

Dus wel handig om wijkopenauto's eerst te laten keuren en daarna ergens anders te verkopen. Dan heb je gelijk een goed gevoel. De auto staat nu in de handel met de opmerking "Bijna nieuwstaat". :)

Addti
13-11-2019

Blijven boeven

Tax 3700 je belt nog klopt dit. Vroeg naar een richt prijs dacht zelf met 3000 ben ik tevreden. En ze bieden 1500 dat er nog mensen in trappen snap ik echt niet in mijn ogen zijn . Opl.

Vincent
11-11-2019

Verspilde tijd: ANWB verkoopservice veel beter

Via email een bod van 2444 euro gekregen. Ter plaatse na een flinke tijd wachten kreeg ik een bod va 800 euro. Toen ik dat weglachte werd het ineens 1350 euro. Ook hier ben ik niet op in gegaan en heb de auto via de ANWB verkoopservice verkocht voor 1700 euro. Wat zo'n 200-300 euro lager is dan waar die particulier voor wordt aangeboden op Marktplaats. Prima deal en super netjes afgehandeld.

Klaas Willem
08-11-2019

Onfatsoenlijk

Op internet een bod gehad van € 3.700,00. Dat leek netjes. Aangemeld voor een afspraak. Ik werd vooraf gebeld maar kon niet opnemen. Ik heb teruggebeld. Na 7 minuten wachten 'vanwege drukte' kreeg ik de melding dat ik het later nog maar eens moest proberen en werd de lijn uitgeschakeld. Ik ben daarna opnieuw gebeld, maar zat in bespreking. Toen is mijn voicemail ingesproken dat ik allerlei spullen mee moest nemen, de auto moest schoonmaken en 5 minuten vantevoren aanwezig moest zijn. Vanavond daar naar toe geweest (Zwolle). Ik was de auto nog niet uit of er werd me toegebeten (sorry, maar kan het niet anders zeggen): "Ik dacht dat je niet meer zou komen want ik heb je wel 3x gebeld maar er werd niet opgenomen. Kan ik even een stukje rijden?" Een hand kon er nog niet af.

Na de testrit werd duidelijk dat er geen prijs geboden werd. "Dat krijg je binnen 48 uur en dan moet je hier binnen 5 dagen weer zijn". Ik zei dat ik vond dat ze de werkwijze wel beter vooraf mogen communiceren want ik dacht vanavond zaken te doen.

Daarop werd mij onfatsoenlijk gezegd dat hij "ook gewoon zijn werk deed". Ik zei dat ik niet vond dat hij gewoon zijn werk deed en het onfatsoenlijk vond hoe hij deed omdat er nog geen hand af kon. Daarop zei hij dat hij "de auto er ook weer uit kon gooien". Ik heb gezegd dat hij dat maar moest doen en ben weggegaan. Vreselijk slechte zaak. Ik kom daar niet weer.

Jaap
08-11-2019

Schandalig!

Online prima bod ontvangen en tijdens de afspraak allemaal complimenten hoe mijn auto er uitziet, en vervolgens een bod ontvangen dat duizenden euro’s lager lag.

Had ik maar eerst hier gekeken, dan was ik er nooit naar toe gegaan.

Vin
06-11-2019

Heeft dit echt nog een uitleg nodig?

Oplichters. Meer hoef ik er niet over te zeggen. Lees de rest van de reviews en trek je conclusie.

Joost
06-11-2019

Lachwekkend!

Dit bedrijf geeft aan een geweldige prijs te geven aan uw auto, niet waar!

Mijn wat oudere Citroen Saxo werd getaxeerd op € 600,-.

Bij aankomst ging dit bod naar een schandalige

€ 170,-.

10 min. later bij een lokale autohandelaar heb ik hier

€ 350,- voor gekregen.

Mijn advies: Ga er niet heen!

Mvg Joost

Maria
31-10-2019

Geen bod

Via de online taxatie kreeg ik meer dan 10.000 euro.

Eenmaal bij de vestiging willen ze je sleutel en gaan vol gas ermee weg.

Dan mag je half uur wachten omdat ze foto en filmpje maken en krijg je te horen dat ze geen bod kunnen doen.

Binnen 48 uur krijg je zogenaamd een bod via de mail.

Na 48 uur, dus geen bod gehad.

Dus de slogan dat ze alles kopen is gewoon een leugen.

Ik zou zeggen, zonde van je tijd, niet doen.

Sam
26-10-2019

Oplichting

Het is niet echt moeilijk te begrijpen dat dese website wijkopen auto een oplichting truck is om jou auto zo goedkoop mogelijk binnen halen en weer heel duur te verkopen, check op die website een auto een een auto bedrijf en check de waarde van jou eigen auto, wacht paar dagen tot de dealer zijn prijs gaat verlagen of verhogen en check opnieuw de prijs van die zelfde auto bij die website ook check the prijs van jou eigen auto weer. zie jij snel hoe het werkt.,,. voordeel alleen voor de autoverkoper die de fee betaal op rug van de verkoper.

21-10-2019

Een bedrijf wat niet hoort te bestaan.

Per mail een bod van E 1337,- op mn Opel Astra stationwagen van 2003 . Op de afdeling R,dam was het ineens E 190,-. Dit voor een goed rijdende auto met APK tot Juni 2020. Geen roest. Alleen krassen op de A bumper en een deukje in de kofferklep. Verder een tiptop auto. Rijp voor de sloop was hun antwoord. GROTE oplichters zijn het. MOET DIREKT gesloten worden en NOOIT meer open. Gangsters in een woord

10-10-2019

Kansloos

Heb een bod van €1163,- voor een nette vw golf4 cabriolet met 193000 km

Met airco, cruise control, xenon verlichting, lm velgen met 80% banden en radio met bleutooth (pioneer).

Voor dat geld laat me niet lachen stelletje oplichters ga terug naar school.

Ik zeg 1 ding ik MOET hem niet kwijt.

George
06-10-2019

Betrouwbaar Correct Aanrader

Locatie Breda:

Verkopers:

Daan Van Schutterhoef

Najim el Morabit

BMW 520i 2015

Woensdag 2 oktober onze BMW laten taxeren door Daan. Auto werd niet afgekraakt, maar zeer professioneel bekeken. Compliment Daan.

Woensdagavond een supermooi bod gekregen per mail. Dit bod werd door wijkopenautos.nl zelf gedaan. Dit bod lag zeker € 2500,00 hoger als de reguliere handelaren, die er "natuurlijk" al naar hadden gekeken. Markplaats was drama.

Donderdag 3 oktober, afspraak voor de verkoop.

Najim heeft de verkoop gedaan en alle papieren netjes in orde gemaakt. Compliment Najim.

Vrijdag 4 oktober, stond het volledige bedrag op onze rekening. Compliment wijkopenautos.nl

Ik heb één klein minpuntje.

Graag had ik gezien dat gelijk het verkoopbedrag op onze rekening was overgemaakt. Dit was voor ons even spannend momentje.

Als dat was geweest had ik met een dikke 10 beoordeelt.

Maar met een dikke 9 mogen alle partijen dik tevreden zijn.

Nogmaals Daan en Najim van locatie Breda, super bedankt voor jullie professionele aanpak en snelle service.