Wijkopenautos.nl reviews

2.7

02-08-2019

Betaling komt niet meteen.

Had een online bod van 2400 gekregen. Is uiteindelijk 2350 geworden. Dus gewoon tevreden.

Echter staat op de website dat het geld meteen wordt overgemaakt. Nu 28 uur later nog steeds niets binnen. Toch maar even gebeld.

Omdat ze met een Duitse bank werken wordt het geld pas op een vrijdag overgemaakt en staat het de dinsdag erop op je rekening. Dit moeten ze dan maar even aanpassen op hun website. Wacht gespannen af.

31-07-2019

Drama bedrijf

Waardeloos, komen afspraken niet na

Thijs
30-07-2019

Meer documenten nodig bij elektrische auto

Bij het verkopen van een elektrische auto verlangen ze aanvullende documenten die niet in de lijst staan van documenten om mee te nemen.

De, overigens vriendelijke, inkoper gaf aan dat hij dit meerdere keren gecommuniceerd heeft naar het hoofdkantoor omdat mensen regelmatig voor niets rijden. Ondanks dat doen ze er niets aan en laten ze willens en wetens mensen voor niets naar ze toe rijden.

Erg onprofessionele organisatie die blijkbaar niets geeft om haar klanten.

Thomason
30-07-2019

Recensie achtergelaten en weer gestalkt met reclame door deze opligtersbende

Wegblijven en verbieden! Word opligter mag niet gebruikt worden hier. Zou geen serieuze reactie zijn :)

Raymond

Waardeloos!

In 1 woord: waardeloos!

Online taxatie was 2500 euro voor onze peugeot 307sw uit 2006. Nu snappen wij ook wel dat dit een lokkertje is.

Na bezoek aan een wijkopenautos garage kregen we een bod van 1500 euro.

Vervolgens zijn wij een week op vakantie gegaan waarin de taxatie verlopen was.

Vervolgens zijn we na onze vakantie opnieuw langs geweest om de auto opnieuw te laten taxeren, nu was de auto opeens maar 1200 euro waard!

Dit terwijl de auto de hele week in een garage heeft gestaan en 0 km heeft gemaakt.

In 1 week tijd een waardevermindering van 20%!?

Er wordt geadverteerd met "proffesionele taxatie", dit is echt belachelijk.

Wij verkopen onze auto hier niet, ook niet voor 1500 euro, oplichters!

Deze review zal wellicht niet geplaatst worden, daarom zullen we deze ook plaatsen op diverse social media

Harrie
29-07-2019

Nul Komma Nul Gegarandeerd

Na het krijgen van een gegarandeerd taxatiebedrag van 14.189 euro voor mijn BMW uit 2015 ( echt een nette auto met maar 86.00 km ) , ben ik op afspraak naar de Ik Wil Van Mijn Auto Af locatie gereden.

Daar werd de auto onderzocht en gefotografeerd. Toen door Ik wil jouw auto kopen op de veiling gezet ( dat zal vast ergens gestaan hebben , maar ik wist het niet : een gegarandeerd bod toch?)

Na twee dagen veiling is er geen garage bedrijf welke geboden heeft.

Ik had dat gegarandeerde bedrag al bijna uitgegeven. Ze houden je een worst voor .

Wilma
27-07-2019

Wijkopenautos onder de prijs

Je krijgt een taxatiewaarde via de website en ok die kan in de vestiging lager uit vallen maar geen 900 euro. Vind het een stelletje oplichters!

Andre
25-07-2019

BMW 1 serie wordt weggezet als wrak.

Vorige week mijn BMW 120I uit 2011 laten taxeren.

Daaruit bleek de auto € 9750 waard te zijn.

Aangekomen in het filiaal in Leeuwarden bleef er niet veel van het bedrag over, € 1200 om precies te zijn.

Terwijl de auto in uitmuntende staat is en nog net geen 2 ton heeft gelopen.

Alle opties en electronica werkt, de motor is in top conditie en de auto is schade vrij en zeer strak.

Zelf krijg ik de indruk dat zij enkel zo goedkoop mogelijk een auto in handen willen krijgen en vervolgens deze met 4 a 8 x de winst willen verkopen.

Ik heb uiteindelijk de verkoop niet doorgezet, dat begrijp je natuurlijk wel.

Het is onbegrijpelijk dat dergelijk bedrijven bestaansrecht hebben. Het is je reinste misleiding en het verbaast me hoeveel menden er in tuinen.

Wijlichtenmensenop.nl

Maria
23-07-2019

Zonde van je tijd

Bod ligt 1900€ lager dan bij inruil gaat nergens over allemaal verspilde moeite

20-07-2019

Wij belazeren de boel.nl

Herhaling van alles wat al genoemd is. Misleidend via het bod online en uiteindelijk slechts 30% bieden. wanneer stopt men dit soort praktijken.

Vage medewerkers met steeds dezelfde onzin, lopen met een apparaatje rond de de auto en zeggen zonder blikken of blozen,schade auto overgespoten. Complete onzin.

Zonde van de tijd er naar toe te gaan onbeschofte medewerkers!

16-07-2019

Oplichting

Internet taxatie 3310 euro

bod 1580 euro.

zonde van mijn tijd, je zou zo je brood moeten verdienen.Het is gewoon oplichting.

Silvennie
11-07-2019

Organisatie zou verboden moeten worden !

1.5 jaar geleden met een internettaxatie van 475 langs geweest met een 15 jaar oude oude. Rare reactie over krasjes e.d. en uiteindelijk 76 euro aangeboden gekregen. Ongeveer de prijs van de benzine die er in zat. Nu nog eens dat kenteken ingevoerd en geeft nog 459 euro aan. Denk dat ter plaatse nu eurotje of 5 gegeven wordt. Blijf hier weg, zonde van de tijd. Raar dat ze reclame mogen blijven maken op TV overigens.

10-07-2019

Misleiding is nog netjes gezegd

Na dat wij een nette en goede Mazda 626 hadden aangeboden kwam er al snel een bod van 1041 euro binnen met de uitnodiging naar een vestiging te komen. Hiervoor vestiging Groningen afgesproken wat de dichtstbijzijnde was maar toch 55 km rijden. Daar aangekomen werd de auto bekeken en werd er nog wat rond gekeken op het internet en vervolgens kwam er een bod van 115 euro omdat de auto in de handel niet interessant zou zijn. Dus men lokt mensen met een markt conform bod naar een vestiging en dan blijkt het eerste bod niet meer van belang te zijn. In mijn beleving oplichterij!

Menno

Wat een mooi praters

Eerst krijg je een mooie waarde te zien als je afspraak maakt. Als je vervolgens aankomt bij het bedrijf wordt deze prijs (al voor dat de auto bekeken is) voorzichtig naar beneden gebracht. Dan krijg je een heel verhaal over inkoop en door verkoop, waar je als verkoper niet op zit te wachten. Vervolgens wordt de auto grondig onderzocht en worden de gegevens naar een hoofdkantoor gestuurd. Dan komt de inspecteur nog even een praatje maken dat het echte auto is en geen op of aanmerkingen heeft.

En dan komt het het uiteindelijke bod 3000 euro lager dan de schatting bij de aanmelding! Hoe dan?? echt een grote oplichters bende mensen hun kant op lokken en dan zo bedrogen uitkomen! Sluiten die handel misleidend ik was vandaag in Utrecht

Marina

Waardeloze praktijken bij wka

Een taxatie van 7600 wordt 4300

De lak werd gemeten en er zou schade zijn geweest. Ik ben eerste eigenaar en zou dat toch moeten weten?

Geen boodschap aan , alle metingen op alle plaatsen zelfde resultaat.

Rechtsom gegaan.

Eigenlijk verbieden zo n toko

Petronella
06-07-2019

Onbetrouwbaar en onbeschoft

Wij hadden een afspraak vandaag om 15:00 in Loosduinen. Afspraak is telefonisch bevestigd door ene Daniel. Ik heb doorgegeven dat wij rond die tijd aanwezig zouden zijn. Door drukte onderweg aangekomen om 15:15. Een kwartiertje te laat te helaas. Persoon achter de balie weigerde ons daarom te helpen. Er waren geen andere klanten aanwezig en het bedrijf sluit pas om 18:00 uur. Klantvriendelijkheid is ver te zoeken bij dit bedrijf. Iedere ster is er één teveel!

Wilfrid
04-07-2019

Wassen neuzen die de boel belazeren.

Volvo V50 aangeboden. 1e bod €5219 via internet. Bij bezoek wordt direct gezegd dat dit een adviesprijs is o.b.v. kenteken en kilometerstand. Vervolgens wordt gezegd dat het een export auto wordt want meer dan 150.000 km. Nog niets aan de hand denk je dan. Daarna foto's gemaakt en komt de aap uit de mouw. Wij doen geen bod maar bieden de auto op een veiling aan omdat deze meer dan 150.000 km heeft gereden. Dat wisten ze meteen al toen ik mijn gegevens invulde. Dan wordt er ook nog gezegd dat er maar 2 dagen geboden wordt en ik in die twee dagen niet meer dan 500 km mag rijden anders vervallen alle biedingen. Toen kwam er een eerste bod van €1575. Bijna €4000 minder. Wie houdt wie nu voor de gek. Ik zou ze eigenlijk mijn kilometers terug moeten laten betalen die ik gereden heb om bij ze langs te komen. Dit is gewoon de boel belazeren. Als je een betrouwbare inkoper zoekt, ga dan naar de ANWB, die maken tenminste waar wat ze bveloven.

04-07-2019

Onbetrouwbaar online bod zonde van je tijd!

Firma in Leeuwarden is echt tijdverspilling. Het bod wat ik kreeg bij de keurig was 3900 euro en online gaf hij 5300 euro aan. Auto uit 2006 die voor zijn leeftijd er goed uitzag. Dus waar dat verschil vandaan komt is onverklaarbaar.

Ik zou niemand aanraden om het filiaal in Leeuwarden te bezoeken. Zonde van je tijd!

Zita
03-07-2019

Wassen neus

Online bod van €3.200 toen ik er langs ging kreeg ik een bod can €1.200.

01-07-2019

Verspilling van tijd

De ontvangst in de vestiging is vriendelijk en er werd tijd voor me gemaakt. Ik maakte dan ook een afspraak van tevoren. Tot zover prima.

De mail die ik kreeg, was de reden voor de afspraak. De "indicatieve" prijs zoals genoemd in de eerste mail, zat ruim boven de €7200 voor mijn auto. Hij zit goed in de lak, is (op een -door een expert getaxeerd- krasje van €300 na) schadevrij, en is motorisch prima in orde. Het dealeronderhoud is daar het bewijs van.

Dan komt het bod. €5900. En na 2 dagen een veilingbod wat €150 hoger ligt. Teleurstellend. Helemaal omdat ik hem -na dat lage eerste bod- ook via de ANWB Verkoopservice heb aangeboden, en ik 4 uur later een gegarandeerde prijs van €6800 in mijn mailbox had zitten. Nodeloos om te vermelden dat ik hem daar heb verkocht, en niet via Wijkopenautos.nl.

De 2 in de beoordeling in plaats van een 1, is enkel omdat de e-mailcommunicatie prima verliep, en de ontvangst op de locatie in Breda vriendelijk was. Voor de rest, zou ik hier nooit meer gebruik van maken.