Wijkopenautos.nl reviews

2.9

Arnold
19-11-2022

Zonde van je tijd geen zaken doen met dit bedrijf.

Ik had een Volvo V60 aangeboden bij wijkopenautos.

Ik heb alles keurig en eerlijk aangemeld via de website en kreeg een redelijk en zogenaamd gegarandeerd bod. Vandaag mocht ik langskomen om de auto in te leveren. De meneer die de auto nakijk vond het ook een nog mooiere auto dan ze hadden verwacht en alles klopte. Toen hij met een een nieuw bod kwam die ineens 1600 euro lager lag was ik dan ook zeer verbaasd. Het is echt zonde van je tijd als je met dit bedrijf zaken wil doen, Ze bieden je eerst een leuk bod en hopen vervolgens dat je de auto toch maar ze laat staan ook al is het bon ineens schandalig laag.

Bespaar je de tijd en moeite dit bedrijf slaat nergens op. Ik wil het geen oplichters noemen maar dat scheelt niet veel. het is belachelijk dat dit mag in Nederland.

Rudolf
14-11-2022

Als je het lekker vind om opgelicht te worden moet je hier jouw auto aanmelden.

Wil je dit niet dan eerst checken bij Oa marktplaats wat de gemiddelde waarde is van jouw auto.

Wij kopen auto’s nl biedt jouw de helft van deze gemiddelde prijs.

De reden omdat ze snel rijk willen worden en dat zijn ze inmiddels ook al!

Anders kunnen zij ook al het advertentie geld niet opbrengen!

09-11-2022

Als je met je auto naar de vestiging gaat is het bod altijd lager dan on line is gedaan.

Leonie
01-11-2022

Krijg je een gegarandeerd bod. Daarna word je telefonisch en per email en sms gestalkt. Ik had eerlijk alle info gegeven. Maak je een afspraak ga je erheen. ( Ik zit in rolstoel) beweren ze dat het Hemeltje van het dak niet goed is. Ook heel klein gaatje in expansie vaatje koelvloeistof. Ik had er een ducktape op gedaan. Vaatje kost 20 euro. Geven ze me bijna 250 euro minder dan de zogenaamde gegarandeerde prijs. Oplichters eerste klas en totaal niet klantvriendelijk

Wouter
28-09-2022

Maken gebruik van valse e-mailadressen. Oplichters

Maria
16-09-2022

Per mail een gegarandeerd aanbod gekregen, bod was niet gelijk zichtbaar, moest daarvoor op een link klikken. Jammer genoeg geen foto van gemaakt.

Vandaag de auto gebracht, en toen was het bod lager. Toch was dat het bod wat in de mail stond, volgens de niet bepaald klantvriendelijke medewerker. Toen ik de mail terugvond, moest ik uiteraard weer op de link klikken, en toen was het bod inderdaad wat de medewerker aanbood. Maar ik weet eigenlijk zeker, dat het oorspronkelijk een ander bedrag was.

Dus: maak een foto van het eerste bod, is mijn advies.

Het ging niet om een groot bedrag, maar toch voel ik me bedonderd.

Pae
14-09-2022

Aanvraag gedaan. Niet tevreden met bod. Netjes gemeld dat ik geen gebruik wil maken van dit bod wat niet gegarandeerd is en waarvoor ik zelf naar een garagebedrijf moest komen, daarna dagelijks mail van deze site

Inmiddels auto op laten halen door wij kopen uw bus. Ik hoefde niet zelf ergens heen te komen. Afgesproken bedrag betaald. Vrijwaring ontvangen en auto opgehaald. Nog steeds mails van wijkopenautos.nl nu maar naar spam verplaatst hopelijk ben ik nu ervan af.

14-09-2022

Via de mail een redelijk bod gekregen.

Bij de uiteindelijke beoordeling in hun garage was er een waardevermindering van euo 400 omdat de lak er te dik op zat.

Smoesjes om deprijs te verlagen. Dit was overigens in Maastricht.

Ook hebben wij bijna 40 minuten moeten wachten bij de beoordeling waarbij wij waarschijnlijk afgeluisterd zijn.

Wij hebben de auto elders verkocht voor de zelfde prijs die eerder aangeboden was,

hans

Roelant
25-08-2022

Auto aangeboden met foto's en een eerlijk bod gehad.Daarna een afspraak op de vestiging en alles conform afspraak.Het bedrag wat online werd geboden is keurig uit betaald en stond binnen een dag op de rekening.

Ging hier om vestiging Groningen en zeer tevreden.

Dre
25-08-2022

Eerst staat je maibox vol waarin al een bedrag staat wat je auto waard is , maar wanneer je hierop reageert is hij binnen 5 minuten nog maar de helft van het oorspronkelijke bedrag waard . Trap hier dus niet in , dit kost je namelijk een hoop geld op deze manier

Koos
23-08-2022

Waardeloos bedrijf. Lokken je binnen met een aantrekkelijke prijs en eenmaal daar begint het mierenziften. Je mag dan nog blij zijn als je de helft krijgt. En als de geldnood hoog is dan ga je daarmee akkoord en als je niet akkoord gaat rijd je met gierende banden weg om nooit meer terug te keren bij dat zootje oplichters. Bah, bah, bah

23-08-2022

Getest: auto gekocht voor €16450,00 en hier aangeboden en wat dacht je? €9250,00.😂😂 Hoe wil je snel rijk worden? Oplichters die eigenlijk zelf eens opgelicht moeten worden, dan kunnen ze voelen wat het is. Sluiten die zaak, per direct.🤛

Nina
21-08-2022

De prijs die we online kregen werd ook de uiteindelijke verkoopprijs. Nooit eerder meegemaakt dat een auto zo goed werd gecheckt, alles werd gecontroleerd. Naast een proefrit, ook een opname van de lopende motor.

Voor ons een prettige ervaring!

Ben
15-07-2022

Auto keurig met km stand en kenteken + veel foto's aangeboden. Een goed bod gekregen en dat geaccepteerd. Kort voor de datum van de inlever-afspraak komt er ineens een tweede bod dat ca 2000 euro lager ligt. Niet op gereageerd, waarschijnlijk vergissing. Op de dag van inlevering duurt de procedure ineens ca een uur, met veel telefoontjes, naar wie weten wij niet. Dan komt het verhaal van de inkoper: raar de auto staat 2x in ons systeem, maar het lagere bod geldt, want het is geen automaat .! Terwijl uit alle gegevens blijkt en op de foto's was was te zien dat het om een handgeschakelde versie ging. Vertrokken en de auto voor een goede prijs elders verkocht. Zo doen wij geen zaken!

Sander
05-07-2022

Verschrikkelijk lage bedragen die verrassend snel in je mailbox zitten. Is puur optelsom van Merk, leeftijd en kilometers. Hoe de auto eruit ziet nemen ze hierin niet mee.

Maken heel vies gebruik van mensen die op hete kolen zitten en écht van hun auto af moeten!

Misselijkmakend!

JaBa
03-07-2022

Vergaand onbeschoft lage biedingen

Vergaand onbeschoft lage biedingen op mijn auto.

En dan bedoel ik niet een klein beetje want onderhandelen mag best wel.

Maar gewoon BEZOPEN WEINIG bieden.

Werkelijk te zot voor woorden.

Marijke
14-06-2022

Snelle en goede communicatie.bod wat online werd gedaan werd nagekomen.

Annie
21-04-2022

Wat een oplichters.

Onze Audi TT aangeboden, volgens hun moesten we blij zijn met 8.000 euro, gelukkig bod niet geaccepteerd.

Bij ANWB een bod gekregen van 11.125 euro.

Keuze snel gemaakt. Ga niet met deze furma in zee

BMG
11-04-2022

Ik geloof nooit dat dit "bedrijf" zoveel echte, goede reviews heeft gekregen via Trustpilot, vast nep. Zelf heb ik nu ook helaas te maken gekregen met de oplichterspraktijken van dit "bedrijf". Je krijgt eerst per mail een goede prijs geboden, maar als je daar komt dan mag je nog blij zijn dat je de helft geboden krijgt omdat je auto ineens helemaal niet meer deugt, terwijl deze net een grote reparatie had gehad en verder dealer onderhouden en netjes was zonder lakschade etc. Als je dan vervolgens verontwaardigd weg wil lopen en andere wachtende klanten alvast waarschuwt voor oplichtingspraktijken, blijken ze ineens "met hun hoofdkantoor te kunnen bellen voor een mogelijk beter bod". Vervolgens komt er een lachwekkend bod wat nog steeds maar 65% van het originele bod is. Ze maken echt misbruik van klanten die geen kant op kunnen lijkt me en snel cash geld nodig hebben. Of wellicht de minder frisse grenzen van autohandel opzoeken. Zonde van de tijd.

AF
20-03-2022

Ik zal hier nooit weer een auto aanbieden. Na het overlijden van mijn vader moest de auto verkocht worden. Op de site ingevoerd, en we zouden gegarandeerd €1200 krijgen. Het was een oudere auto, en vonden het geen slecht bedrag. Uiteindelijk kregen we er maar €425 voor (na wat aandringen dat we het bod te laag vonden in vergelijking met de site want het was nog lager). Maar voor mij dus nooit weer, want van een gegarandeerd bedrag is absoluut geen sprake. Dat de auto beoordeeld wordt is prima, maar het was wel een heel groot verschil. Ik vind het misleidende reclame