Wijkopenautos.nl reviews

2.7

06-03-2021

Verrassend goed.

Na alle negatieve ervaringen hier gelezen te hebben ben er naar toe gegaan met het idee 'dat het toch wel niets zou worden'. Met mezelf afgesproken dat 25% minder dan de geoffreerde prijs nog oké zou zijn.

Tot mijn grote verrassing vriendelijk ontvangen. Even gewacht terwijl de auto bekeken werd waarna zonder discussie de volledige prijs betaald werd. Dit terwijl er op deze 15 jaar oude Chevrolet die 1 jaar lang bij mij op het garagepad had stilgestaan best wat aan te merken viel.

Helemaal top!

Bono
05-03-2021

Auto van 2000 euro naar 100

Oplichters en prutsers, als ik die reclame hoor denk ik aan het geld. Nooit zaken mee doen, komen beloftes niet na en bij mij kwamen er 2 bejaarden aan de deur.

Mijn accu was alleen leeg en auto was nog APK gekeurd, alleen had ik ff geen rijbewijs, achterstand RDW.

Dan gaan we nu ff lekker niet werken ( al 2 jaar), iedereen wil me hebben maar heb geen auto, dus zoek het maar uit.

Ik heb een deal gemaakt omdat de belasting ook nog es achter me aanzat motorrijTUIG belasting.

Hij was wel verzekerd, zo ben ik dan wel.

Kosten in totaal 3000 euro. Das best veel.

Voor iets wat alleen stilstaat.

Joost
04-03-2021

Top serice

Ik snap niet dat de reviews zo slecht zijn. meer dan bij de dealer gekregen

Piet Hein
25-02-2021

Mijn auto verkopen

Word zeer slecht geholpen door stomme regels!

Krijg je niet
23-02-2021

Van 1700 euro naar 150 euro

Wat een geweldige ervaring zeg , leuk op de site zetten dat je 1800 voor krijgt . Kom ik aan wordt gelijk gezegt dat het bedrag lager wordt te kijken. Ok geen probleem dat de prijs iets omlaag gaat het is nu ongeveer de prijs dat de gekoopsten op markplaats en websites staan maar so be it, dus die gozer lekker kijken komt ie met een achterlijk bod van 150 euro!? Zijn jullie helemaal gek ofzo. krijg al meer voor de alu sport velgen die er op horen als ik die los verkoopt. ben gelijk vertrokken , zijn niets meer dan afzetters. Ga niet op je site zetten dat je dit er voor krijgt en als je aan komt dan zo nutteloos bedrag er voor geven had alle papieren van alle onderhoud die ik gedaan hebt , kilometers stand die veel lager dan die te koop zijn. Echt belachelijk, breng hem liever na de sloop of geef hem weg gratis dan ik jullie afzetterij bedrijf geld ga geven. Kan begrijpen dat er wat van de prijs afgaat maar 10x zo weinig gaat helemaal nergens over. Zeer nutteloos bedrijf , neem je tijd een verkoop je auto gewoon particulier dan krijg je teminste wat je hoort te krijgen voor je auto. Trap er niet in je auto is meer waard! Waarschijnelijk gaan ze me review verwijderen omdat ik zo negetief ben , maar jullie horen gewoon de waarheid te weten hoe hun te werk gaan en dat je gewoon afgezet word.

Ed
17-02-2021

Prima en eerlijke service!

Ik had afgelopen maandag een inleverafspraak bij Wij kopen autos in Utrecht. Bij de eerste aanvraag kreeg ik een bod van 8500 euro. Dat was net zoveel als de dealer ons bood! Na foto's e.d te hebben gestuurd werd het bod verhoogd naar 8800 euro!

Door alle negatieve recensies ging ik er echter sceptisch naar toe! Ik werd zeer vriendelijk ontvangen. De medewerker heeft een stukje in de auto gereden en kwam even later terug en kwam toen met een definitief bod van 9000 euro! Keurig!

Ik had vervolgens binnen binnen 15 minuten de vrijwaring van mijn oude auto in de mail en een dag later stond de afgesproken 9000,= euro op onze rekening! Kortom TOP!

Wijkopen
12-02-2021

Wijkopenautos.nl oplichting of grap?

Wijkopenautos.nl oplichting of grap?

Wat nep dit! Auto correct ingevoerd met foto's en juiste gegevens. Taxatie ontvangen. Laatste stap die dan gevraagd wordt is om definitief bod te ontvangen. Deze is €5000.- lager dat de taxatie. Conclusie; lokken met redelijke *(niet eens marktwaarde) taxatie. Dan een schandalig laag bod uitbrengen. Pas op met deze site!

02-02-2021

Misleidende website en organisatie!

Je wordt gelokt met een mooie online bieding. Vervolgens afspraak gemaakt voor de taxatie. Daar werd ik keurig ontvangen en deed de medewerker een grondige taxatie van de auto. Een luxe auto, 3 jaar oud in een zeer goede conditie.

Vervolgens kwam er helemaal geen bieding en bleek dat ze de auto op een online veiling zetten en dan kan je afwachten of handelaren interesse hebben in de wagen. Over de mooie online bieding werd uiteraard geen woord meer gerept.

De medewerker was absoluut vriendelijk en kundig, niks negatiefs over hem. Maar 'Wijkopenautos.nl' geven dus helemaal niet altijd een bod, wat ze wel suggereren op hun website. Het was netter geweest als ze geen online bieding hadden gedaan en duidelijk hadden gecommuniceerd dat er pas een bod komt na taxatie en plaatsing op de veilingsite voor dergelijke luxere of minder courante auto's. Ook dat er eigenlijk geen interesse is in dergelijke auto's. Kortom zonde van de tijd en zeer vervelend gezien de absurde hoeveelheid spammailtjes na de online taxatie.

Een klein jaar na plaatsing van de review, moet ik mij bij trustpilot verantwoorden of ik wel echt contact heb gehad met wijkopenautos.nl, want dat betwisten zij. Dat proces gaat ook nog een keer in de herhaling een maand later.

Wijkopenautos.nl kunnen zich beter druk gaan maken over hun dubieuze manier van zakendoen ipv te proberen reviews te verwijderen die hun niet gunstig gezind zijn. Amateurs zijn het!

29-01-2021

Oneerlijke types

Eigenlijk wat ik al veel gezien heb hier. wel wat laat helaas anders was ik er sowieso niet aan begonnen. Eerst een goed bod voor mijn Tesla model 3 van 1 jaar oud ontvangen. Geaccepteerd en dan krijg je iedere dag een mail van binnenkort is het zover en dan kan je je auto inleveren. Zelfs de dag voor de levering nog gebeld waarbij ik aangaf dat ze heel graag willen dat je komt want na : mailtjes en een telefoontje is het voor mij wel duidelijk dat we een afspraak hebben. Ik kom daar in Zwolle aan en die meneer gaat de hele auto bekijken (logisch) en foto’s maken etc. proefritje maken (was voor die man blijkbaar de eerste model 3 tesla want hij wist niet hoe die weg reed en de km stand aflezen lukte hem ook al niet ) toen had ik al zoiets als hmmm amateurs. en dat voor een bod ruim boven de 50.000,- . Vervolgens krijg ik de kentekenplaat weer terug en ik vroeg waarom want ik zou hem toch inleveren . toen zei die meneer dat hij op de veiling zou komen. Terwijl ik zei dat hij daar al op geweest was en dat ik hem kom inleveren. Daar was hem niets van bekend nou goed irritatie bij mij en het goede gevoel van eerst was volledig weg.ook gaf hij aan dat er hoge lakwaardes waren op mijn auto. haha hij had niet eens door dat de auto volledig gewrapped is! Ja maar hier staat dat de auto zwart is . ja dat klopt want ik moet mijn kenteken opgeven en daarop staat zwart maag iedereen ziet toch dat die nu antraciet grijs achtig is . Bovendien heb ik toch allerlei foto’s geüpload en zaken aangegeven dat de auto gewrapped is. Volgens meneer was het bod dan niet geldig want de bieder denk dat de auto zwart is! Jaja de auto is inderdaad gewrapped binnen 1 week nadat ik hem heb opgehaald bij tesla. Hoe zou die lak er dan uitzien. Slechter of beter dan een 1 jaar gebruikte tesla? Nou goed Helemaal klaar met dit soort types en organisaties. En dan te bedenken dat je de auto inlevert en dan nog een paar dagen moet wachten op je geld . nou mij niet gezien hoor. mensen trap er niet in. Het kost je ook nog bakken tijd en je raakt er alleen maar gefrustreerd van. Stelletje prutsers zijn het!

Petroos
29-01-2021

Misleidende reclame

Misleidende reclame, het inschatting waarde paar duizend hoger dan werkelijke bod die je zou krijgen, ik ben niet blij over manier dat je alle gegevens van auto plus foto's enz moet invullen en later krijg je een lage verkoopprijs! ik zal niet meer zaken doen en ga niemand adviseren om te doen.

Dennie
25-01-2021

Slecht slecht slecht

Online alles ingevuld, zou binnen 3 dagen een bereicht krijgen met hun definitief bod.

Heb 2x gebeld, werd er gezegd, u krijgt deze week nog een bod via de Mail.

Nu na 4 weken nog niks gehoord. Echt wat een bedrijf super slecht om zo om te gaan met klanten.

Stephan
21-01-2021

Geschatte waarde versus definitieve taxatiebod

In overweging nemend om mijn Mercedes Benz GLA45 AMG te verkopen op wijkopenautos.nl heb ik online alle invulvelden naar waarheid ingevuld en duidelijke fotos toegevoegd. De auto is in onberispelijke staat met (bijna) alle opties er op en heeft een gunstige km-stand van slechts 70000km, er rolde dan ook uit de geschatte waarde een bedrag van bijna €32900. De waarde is altijd lager dan gehoopt, maar goed het was het overwegen zeker waard voor mij. Echter toen ik het vastgestelde bedrag per mail kreeg bleek dit ineens 22% lager uit te vallen, ofwel nog geen €25700. Dit verschil is niet te wijten aan schades of andere dingen want dit heeft de auto niet. Bij de vraag naar een reactie voor een verschil kwamen ze wel netjes met een persoonlijke, niet automatisch gegenereerde mail, alleen kwam daar los van de corona crisis geen duidelijk antwoord uit.

In de toekomst zal ik nooit weer een auto aanbieden of adviseren bij anderen op wijkopenautos.nl

Mo
24-12-2020

Online prijs 11850 eur bij bezoek 4450 eur

Oplichters oplichters oplichters

Ferry
23-12-2020

Schandalig

Schandalig. Lokken met een bedrag van € 22600,-. Afspraak gemaakt in Den Haag. Na grondig controle werd mij verteld dat er geen mankementen zijn gevonden en mijn schadevrije auto full options is. Uiteindelijk bod werd nog geen 15000. Natuurlijk afgewezen. Echt een lachertje. Gevraagd waarom? kwam hij met leugens en slap gelul. Zelfde auto’s staan te koop voor 30000,- euro

Pa
16-12-2020

Firma list & bedrog

Vandaag in Breda geweest. Lokbod op de site van 873,- Ter plaatse getaxeerd oo 153,- Veel te groot verschil. Eigenlijk toch mee akkoord gegaan. Naar binnen om t af te handelen werd het 115,- De man beweerde 153,- niet gezegd te hebben. Er stonden 4 mensen omheen allemaal gehoord. Uiteindelijk auto weer meegenomen. Schandalig bedrijf. Ga er niet naar toe.

Anne
15-12-2020

Moeite niet waard

Vandaag langs geweest in Groningen. Online taxatie van mijn twingo was 3.600,-. Ik wist dat dit aardig hoog was. Vanavond een bod gekregen van 1.394,- voor mijn nog mooie renault twingo uit 2011. Als ik een tip mag geven: Neem de moeite niet om langs te gaan!

27-11-2020

Ging eigenlijk prima!

Vanwege alle negatieve beoordelingen wilde ik de afspraak afzeggen, blij dat ik dit NIET heb gedaan.

Vriendelijke ontvangst in Arnhem. Prijs was 800 euro minder dan de marktwaarde en hij gaf ook aan hoe dit zat, klopte verder ook wel gezien de staat van het voertuig en schade.

Dus nee, kan mij niet vinden in de meeste beoordelingen.

Klaske
24-11-2020

Schaamteloos en beledigend

Onlangs via de site een waardebepaling gedaan en daar kwam een marktwaarde uit van €1.198.

Voor een zilvergrijze ford ka is dat zeker acceptabel!

Afgelopen zaterdag bij locatie leiderdorp geweest en er werd amper een woord met mij gewisseld door de medewerker. heeft u de sleutel dan maak ik de proefrit.

na 30 sec weg te zijn geweest kwam meneer terug en zette deze binnen en begon met foto's maken.

zonder weer een woord te zeggen loopt meneer stoer met zijn tablet een kantoor binnen en kwam na 20 min weer naar buiten en gaf aan ik heb een bod voor u. ik zeg nou maak mijn dag!

hij laat het bod zien wat op zijn tablet was verschenen en daar stond €190,-

Ik werd oprecht kwaad en vroeg ik hem of hij me nou belachelijk zat te maken.

Ik eiste mijn sleutels en papieren terug en ben zo de deur uitgelopen.

schandalig, niet alleen het bod maar ook de omgang met klant.

Roel
17-11-2020

Online bieden ze 2000 euro meer dan achteraf en dan roepen dat de dieselmotor toch wel vervuilend is. Dat wisten jullie toch vantevoren dat het een dieselmotor is want ik heb mijn kenteken ingevoerd waardoor alle gegevens naar voren kwamen. Auto is verder in nieuwstaat.

Sami
06-11-2020

Niet vertrouwen

Auto bij meerdere garages te koop aangeboden. Kreeg van de handel 5750. En van wijkopenautos 4350 terwijl de richtprijs van hun rond de 6400 euro was. Auto is in nieuwstaat!