Winkelstraat reviews

1.0
Sandra
20-03-2024

Winkelstraat.nl laat de klant in de kou staan. Bestel je hier en je retourneert het product krijg je een afleverbewijs als consument. Echter ondanks dit bewijs dat je het als consument heb terug gezonden geeft winkelstraat.nl aan het pakket nooit retour te hebben ontvangen. Hun conclusie is dat je dus als consument alle verantwoordelijkheid krijgt en kunt fluiten naar je geld. Dit ruikt naar pure OPLICHTING. Mensen bestel niets op deze site want ze vullen hun zakken met uw zuur verdiende geld.

Rosan
25-08-2023

Koop NOOIT kleding bij winkelstraat.nl! Dit zijn OPLICHTERS en ZAKKENVULLERS! Ik heb twee shirts van de boutique JHP Gold in Wormer netjes retour gestuurd in originele verpakking, heb hier een verzendbewijs van gekregen (en netjes bewaard) van het desbetreffende dhl-punt waar ik het pakket retour heb gestuurd en de zending staat zelfs in mijn dhl app waar ik ook kan zien dat deze nog niet is aangekomen bij JHP Gold in Wormer. Ik nam contact op met de klantenservice en moest een formulier invullen, dit heb ik uiteraard gedaan omdat ik alle gegevens/verzendbewijs in bezit heb. Er moet een onderzoek ingesteld worden, uiteindelijk zal winkelstraat.nl het bedrag terugkrijgen van dhl als het pakket daadwerkelijk zoek is (29-07-23 verzonden). De ‘oplossing’ van winkelstraat.nl is mij een tegoedbon geven van dit bedrag terwijl ik gewoon mijn geld terug wil zodat mijn factuur klopt! OPLICHTERS! Waarde: €135,80 bestelnummer: 003061049

Elles
24-08-2023

Pakket is weg en willen er eerst niks mee doen. Na wat gemail is er een onderzoek gestart. Bijna 3 weken verder en heb geen trui en geen geld. De manier van afhandelen is alles behalve netjes. Postbode geeft aan pakket voor de deur te hebben gelegd maar het is weg! Terwijl winkelstraat in hun mail aangeeft bij niet thuis te zijn ze het bij buren of bij ophaalpunt afgeven.

Il
18-05-2023

Ik heb van winkelstraat 2 paar Schoenen besteld. Stevig ingepakt en Alle 2 weer geretourneerd via Ups. En dan wordt er vervolgens gezegd dat de boutique maar 1 paar heeft ontvangen. Ik heb winkelstraat heel vaak gemaild en Ups gesproken. Enigste wat winkelstraat zei is dat het mijn probleem is en dat ze het kunnen onderzoeken. Ik heb Ups meerdere keren besproken en het enigste wat ik heb gehoord is dat winkelstraat geen 1 keer contact met hun heeft opgenomen? Alleen winkelstraat kan een claim indienen via Ups, maar dat hebben ze dus nooit gedaan. De boutique heeft mij verteld dat winkelstraat heel makkelijk tegen hun heeft gezegd om mij de schoenen gewoon terug te betalen. De boutique

Wilt de schoenen niet terugbetalen die zij niet hebben ontvangen! Dat snap ik, maar ik moet wel schoenen betalen die ik niet heb! Ik heb om camera beelden gevraagd, waar ik antwoord op kreeg is dat ze om de 2 weken worden verwijderd? Nu ik die reviews lees schrik ik hier wel van!

Marielle
11-06-2022

Zoals de zoveelste dezelfde klacht over winkelstraat, hier weer een oplichting om aan het klachten lijstje toe te voegen. Iets besteld en in dezelfde staat weer geretourneerd, nu bericht gekregen dat de betreffende boutique het retour niet accepteerd omdat de labels zouden zijn verwijderd en er een scheur in zit! Op deze manier willen ze dus alsnog hun geld kunnen verdienen, als er iets retour komt. Ik ben niet de eerste, maar hopelijk wel de laatste, want ik laat het hier niet bij, bij alleen deze review, en vooral om dat winkelstraat niks oplost en net zo erg is dus als deze boutique zelf. Als je zo weinig verkoopt dat je mensen moet oplichten met retourtjes, sluit dan aub je winkel! Dit is zeer triest.

Sara
28-11-2021

Mijn pakket wordt elke keer na een afhaal plekken gestuurd bij ups en ze komen nooit na me huis toe ze hebben geen afspraken ups jullie zijn echt slecht ga niet pakketen van mensen zo ver weg ergens dumpen bij een zaak niet alle mensen hebben vervoer! Als ze niet thuis zijn geef het dan aan buren of breng het ergens naast hun huis niet zo ver! Echt asociaal zijn jullie ups 👎👎