Wish.nl8 ervaringen

Lamby
02-10-2019

Lokkertjes

De dagseals en zonderverzendkosten acties besteld. En ik krijg op alle dagdeals onder de 2 euro (Waarde 10 euro en meer ) niet te leveren, Dus lokkertjes op de website, die ze niet kunnen leveren.
Ook valt me op dat bij lage prijzen de verzendkosten hoog zijn. En 1 euro is niet 1 euro, maar vanaf.hahah de paar schoenen die ik wilde waren in mijn maat 14 euro plus hoge verzendkosten.Was die 1 euro aanbieding voor de veters? Dus niet besteld.
Wish: jammer dat ze zo klanten willen werven.Niet mijn shop meer.

18-09-2019

Niet aan beginnen

Proefbestelling cameraatje -was al zo oud batterij niet meer op te laden-sd kaartje verbatim 256 gb -nepkaart max 32 gb- verloopstekkertje werkte wel-
wish heeft nog nooit van aftersale gehoord -staat ook in hun voorwaarden het is tussen u en de verkoper-mijn advies er zijn veel betere sites met ingebouwde waarborgen.

Ton
12-09-2019

Valse belofte en misleidende acties

Laptop besteld was inderdaad goedkoop bij navraag waar het bleef konden ze het niet waarmaken en kreeg ik me geld terug wilde de laptop.
Nu hetzelfde met telefoon na uitstel zou deze 6 september aankomen maar nog niets ontvangen weer valse beloftes en ik weer geen spullen heel vervelend en valse beloftes.

Laszlo
Laszlo
18-07-2019

Niets ontvangen, wel betaald

Pas op! malafide bedrijf!
Betaald, niets ontvangen. Na vele mails en bellen met Klarna, geen resultaat en ook geen geld terug.

Giovanni
19-06-2019

Totaal niet klantvriendelijk

Heb één bestelling van 5 artikelen geplaatst in januari en er zijn 4 aangekomen bij mij . Één ervan die heb ik nog steeds niet ontvangen , maar die is wel in Nederland gearriveerd , maar niet bij mij.
Wish gemaild , maar die konden niks voor me doen zeggen ze , maar in de tussentijd kwamen er ook nog eens aanmaningskosten erbij . Ik over en weer gemaild met wish maar alles wat ze zeiden is: meneer we begrijpen u situatie. Je begrijpt het maar toch deden ze nog steeds niks voor , aanmaningskosten betalen voor een artikel dat ik nooit heb ontvangen .nou lekker is dat zo kan ik ook rijk worden , stelletje oplichters

Robert
16-04-2019

Diverse bestellingen

Van de tien bestelde artikelen slechts 4 aangekomen. Nb. het gaat hierbij dus om spullen die ieder op een ander moment zijn aangeschaft. Uiteindelijk krijg je na klachten je aankoopbedrag terug maar niet je verzendkosten. De verzendkosten komen vaak overeen met de aankoopkosten dus als klant wordt
je flink gepakt. Veelal zie je dat de artikelen niet eens China hebben verlaten. "Klantenservice"put zich uit in standaard sorry zinnen. Slechte club er zijn veel betere Chinese onlinewinkels Wish is geen aanrader!

Brenda
Brenda
22-11-2018

Goede afhandeling bij onjuist product

Ik heb via Wish al diverse malen de online helpdesk moeten raadplegen betreffende een verkeerd verzonden product of een product wat kapot aan kwam. Iedere keer is het bedrag keurig terug op mijn rekening gestort, top!

Met vr gr B M Henzen

EM
19-01-2018

Volgens mij wel betrouwbaar

Ik krijg ook via postbus 7040 in Schiedam een mij in eerste instantie onbekende bestelling vandaag via post.nl Bij beter kijken zie ik dat het wel degelijk een jurkje is dat ik onlangs bestelde bij Wish.nl uit China (een soort ali express) Dus in dit geval geen sprake van oplichting of wat ik hier verder allemaal lees over dit postbusnummer. Dit klopt gewoon!

Welk cijfer geef jij Wish.nl?