Witgoedservice.nl1 ervaring

Jeroen
19-12-2018

Geen service

Op maandag 17-12-2018 het contact formulier ingevuld ivm een defecte vaatwasser. Daarna gewacht op een telefoontje. Op dinsdag 18-12-2018 zelf maar gaan bellen, de feestdagen komen er aan, een werkende vaatwasser is dan wel handig. 33 minuten in de wacht gestaan. Uiteindelijk iemand aan de lijn gekregen die zei dat we bij Roermond horen, maar dat zij daar geen contact mee kan krijgen. Of we daar naar toe wilde gaan bellen. Case voorgelegd, ook de enorm lange wachttijd en dat ik nu echt moet gaan, de dame zou de case zelf direct doorsturen naar Roermond zodat er direct contact zou worden opgenomen. Nada noppes niks. Woensdag 19-12-2018 mijn telefoon getest, misschien is die kapot of zo, maar die werkt prima. Geen gemiste oproep o.i.d. nog even gewacht tot na halverwege de ochtend. Een andere firma gebeld die de vaatwasser vanmiddag komt repareren. En Witgoedservice.nl laten weten dat de opdracht naar een ander is gegaan. in 1 woord waardeloos. Ik heb geen idee waar de toevoeging service in hun bedrijfsvoering voor staat.

Welk cijfer geef jij Witgoedservice.nl?