XS4ALL reviews

3.7

11-08-2021

KPN heeft het verprutst bij XS4ALL

XS4ALL was ooit een topprovider maar sinds KPN er administratief de scepter zwaait is het er een puinhoop. Technisch is het nog wel OK maar ongelooflijk wat een gezeur heb ik gehad met diensten die werden gestopt en het administratief aanpassen (wat niet lukte door 'computer problemen' en niet afgestemde interne KPN processen. Het ligt niet aan de medewerkers, die willen wel maar zijn ook droevig hoe lomp en bot KPN nu met XS4ALL omgaat.

Albert
29-07-2021

Goede diensten en top service

Al vele jaren klant van XS4ALL. Niet de goedkoopste, maar voor mij wel de beste.

Stabiel en snel internet, uitgebreid TV pakket en functies.

Als er een keer iets iets, wifi storing wel eens gehad, dan stopt de klantenservice niet totdat het opgelost is. Of ze lossen het telefonisch/op afstand op, of sturen de monteur (gratis).

Kosteloos extra wifi versterkers gekregen. En meerdere malen nieuwe modems ontvangen omdat er nieuwe versies uitkwamen die nog beter waren dan wat ik had.

Ik merk gelukkig nog geen niets (negatiefs) van het KPN gedoe.

Lars
22-07-2021

Geforceerde betaling bij verhuizing

Klatenservice vershuilt zich achter protocollen, denk niet meem met de klant.

11-07-2021

Beloften worden niet nagekomen

Was altijd zeer tevreden over XS4all totdat ik naar mijn nieuwe woning ging. Heb in februari een aansluiting aangevraagd en zou direct worden aangesloten. Nu 5 maanden later nog steeds geen internet. Alle buren hebben inmiddels een aansluiting (waarschijnlijk Ziggo) maar ik heb al meer dan 25 e-mails opvangen waarin doodleuk (soms op de dag zelf) de aansluitdatum steeds wordt verschoven. Had ik ik maar Ziggo gekozen……

10-07-2021

Service van XS4ALL gaat steeds verder achteruit

Voorheen was XS4ALL een eerste klas internet provider.

Sinds de oprichting in de vorige eeuw 1993 zijn wij lid van XS4ALL.

Service gaat de laatste tijd steeds meer achteruit.

Bleek modem te hebben die dermate verouderd was dat er geen updates meer voor waren! Een serieus veiligheidslek. Daar ik actief ben aangaande beveiliging kwam ik er zelf achter dat de modem eol was. Deze situatie was vroeger ondenkbaar geweest bij xs4all, ze stuurden dan ruim vantevoren een nieuwe modem op.

Tevens de afgelopen paar maanden fors verminderde download en upload snelheid.

Stond op het punt om over te stappen maar nu weer 100 download en 29 upload.

Ik kijk het nog heel even aan en stap anders over naar de opvolger van xs4all.nl. De nu beste in de test voor internet is.

Aly
28-06-2021

Ik ben klant sinds 1991, maar niet lang meer!

In die 30 jaar dat ik klant ben slecht 5 keer een probleem gehad. Voorheen kon dat met een belletje opgelost.Deze fantastische klantenservice is foetsie, weggesaneerd. Nu zoek ik met helemaal suf op de website. KPN probeert nog te teren op het oude succes van XS4all, maar dat zal niet lang meer duren. Ik zie en hoor steeds meer ontevreden mensen. En om mij heen wordt ook gevraagd waar ik nu heen ga.Want dat ik vertrek is duidelijk en er zijn meer ontevreden klanten. Waardeloos momenteel.

Laatste stand: De webmail is sinds 2 weken super super traag. Het lijkt wel een ouderwetse modemverbinding. Sinds 3 dagen kan ik helemaal geen webmail meer inzien. Ik heb niets veranderd.

Ik ga geen 62 EUR pmnd betalen voor een non-service. TV valt ook regelmatig uit. Zorg maar dat je je zaken op orde hebt KPN i.p.v. de service weg te knijpen om meer winst te behalen.

Henny
26-06-2021

Freeze frame

Sinds een paar maand heel veel last van freeze frames. Ook regelmatig even geen internet verbinding. Ik wil weg bij xs4all, welke internet provider levert wel kwaliteit?

Elroy
24-06-2021

Slecht bedrijf met alles

Heb alles in 1 van Xs4all, veel problemen, slecht instabiel internet en hierdoor vaak geen interactieve tv mogelijk, na bellen met klantenservice wordt er iuiteindelijk niet veel gedaan dsn alleen het vermelden van, het spijt ons maar wij kunnen hieraan niets ondernemen. Ook wifi slecht en sloom, valt vaak weg. Modem is niet fantastisch zoals ze beweren. Gewoon geen klant worden, scheelt veel irritaties.Nu gelukkig bij een andere internetprovider en geen problemen meer.

Cookie
22-06-2021

XS4ALL

Blijft de beste en heeft een uitstekende service.

Prijstechnisch zit het aan de bovenkant van de markt

16-06-2021

De beste internet provider!

Ik heb al heel lang probleemloos internet via XS4all op verschillende locaties. Echt een top bedrijf. Als je iets te vragen hebt, kun je gewoon een 020 nummer bellen en wordt je deskundig te woord gestaan.

26-05-2021

Ik WAS altijd een enorme XS4ALL fan

Als KPN vluchteling had ik mijn draai gevonden bij XS4ALL. Beheer een 150 aansluitingen en dat ging uitstekend met XS4ALL als partner. Maar helaas is KPN mij achterna gekomen. Sevice van XS4ALL wordt nu al afgeschaald. Vandaag een brief ontvangen dat mijn verzamelfacturen voor de groepsaccount komen te vervallen. Enige oplossing is gedwongen terugkeer naar KPN. dat wil ik ECHT niet! Heeft iemand tips voor een provider die wel service biedt?

Pierre
25-05-2021

Tv ontvangst is sinds een maand een ramp

Er werkelijk alles aan gedaan. UTP kabels vervangen. Nieuwe lenovo apparatuur aangeschaft: wel verbinding en dan na een tijdje weer haperingen. Dan uiteindelijk alles weer opstarten en dan gaat het soms wel een uur goed. Etc etc dit gaat al een paar weken zo door. Om helemaal gek van te worden. Geen idee hoe dit op te lossen. Service niet goed bereikbaar. Zijn er betere providers?

19-05-2021

XS4ALL is vermoord door KPN

Ik heb [voor het eerst] de klachten gelezen en herkende alles wat de TV betreft.

Door de maanden heen ken ik alle trucks om de boel weer [even] draaiende te krijgen. Ik kan zo achter de helpdesk van XS4All.

Alles 3 keer vernieuwd maar nul resultaat. Ben radeloos!

Edwin
23-04-2021

Zinloos

Het is gewoon zinloos om met deze klanten iets aan te gaan. Ze zeggen dat het allemaal wel goed gaat komen maar als je de heledag bent bezig geweest wordt er gezegt je hebt een verouderd OS daar kunnen wij goed keuring op geven

Dus bedankt Patrick van de kuil

Meteen ook het mssnd geld gestorneerd en over gestapt

18-04-2021

Groter is vaak niet beter

Sinds overname door kpn gelijk na eerste samenvoegingen kwaliteit van internet en tv hard naar beneden. Nooit storingen gehad. Nu regelmatig bij opnames ellende met doorspelen en verder kijken opgenomen films.

Ben meer fan van familiebedrijven. Zij handelen altijd of het hun eigen geld is. Bij aandeelhouders bedrijven gaat het alleen om maximaal rendement.

Freek
06-04-2021

Ruk

Het internet van xs4all is er vandaag tussen 12 en 6 26 keer uitgevallen ultiem ruk internet dit is gwn een scam

Voornaam
26-03-2021

Automatisch afschrijven zonder factuur XS4ALL

Het niet sturen of eenvoudig beschikbaar maken van een factuur is laakbaar en het heeft er alle schijn van dat XS4ALL dit bewust doet zodat de afschrijving stil kan doorlopen. Een keer per jaar wordt 36 euro afgeboekt zonder specificatie maar met een verwijzing naar een loginpagina die niet bestaat voor domeinnaamreserveringen.

23-03-2021

Het is gedaan met XS4ALL

Helaas, storing, bevestigd dat deze in de infrastructuur (buitenshuis) zit, maar XS4ALL maakt alleen ticket aan bij KPN, verder geen acties mogelijk, bij navraag bij KPN verwijst men weer naar XS4ALL. Van het kastje naar de muur en geen oplossing, het is gedaan met het mooie XS4ALL, men is afgezakt naar het bedroevende niveau van KPN.

Anja
18-03-2021

Van goed naar slecht

Vele jaren een fijne provider geweest. Alleen de laatste tijd trage verbindingen, online gamen lukt niet altijd meer door haperend beeld. Netflix is schokkerig beeld. Denk er sterk over om over te stappen

Alie
21-02-2021

Blije klant van XS4all (sinds 1991) wordt minder blij sinds 1 jaar

Mailbox, ik vind het een achteruitgang de nieuwe outfit. En onpraktisch. Internet wordt steeds trager, soms staan tv beelden stil. Vaker opnieuw opstarten. Laptop: soms krijg ik even de indruk van de beginjaren van internet (even een bakkie koffie zetten tot alles binnen is).