XXL shop reviews

Gery En Michel
Gery En Michel
03-05-2020

Nooit doen!

Wij hebben een mira cast gekocht, zogenaamd de beste vervanger voor Chromecast. Punt 1 werkt het voor geen meter. Videoland en Disney + niet te streamen. Dus wilde ik toch een chromekast, eigenlijk gewoon bij hun omruilen maar omdat het zo lang duurde heb ik uiteindelijk maar zelf een gekocht ergens anders. In deze in te ruilen /terug te sturen Heb ik uiteindelijk 4x gebeld (tja corona tijd, moeilijk om even naar iemand toe te lopen, gaven ze als excuus) uiteindelijk na 4 belletjes en 3 mailtjes verder nog steeds geen mail met instructies zoals op hun retourformulier staat. Blijkt het gewoon naar een adres gestuurd te kunnen worden. Niks geen goedkoper retour proces!

Uiteindelijk is mijn pakket dus terug bij ze, maar nu is mijn retour afgewezen omdat het product onverkoopbaar is (sowieso, waardeloos ding) omdat er een zakje niet meer omheen zit en een vlek op de gebruiksaanwijzing? Ik heb foto's gemaakt van de verzending dus ik weet hoe het verzonden is en kan dat ook bewijzen.

Nu heb ik het terug gekregen en zit er inderdaad een andere ( vieze) gebruiksaanwijzing bij.

Klopt helemaal geen f. Van dit bedrijf, hoop dat markplaats ed heel snel stopt met het faciliteren van dit soort oplichtingspraktijken!

Desirée
Desirée
27-03-2020

Dreigende incasso’s

Ik krijg nu alsmaar dreigende incasso’s! Maar ik houd mijn poot stijf! Ik had voor achteraf betalen via gekozen, via afterpaybedrijf Klarna.

Datzelfde Klarna dreigt nu via een incassobureau, Segoria, het geld voor een waardeloze Mirascreen, ter waarde van 15€, 63€ te innen, inclusief incassokosten! Dat betaal ik uiteraard niet!

Gedupeerd
25-03-2020

Slechtste online bedrijf ooit

Bestelde produkt werkte niet.

Direct de klacht gemeld, conform de retour instructies van XXLshop. 4x! Geen enkele reactie.

Helaas lees ik nu pas dat XXL vaker soortgelijke klachten krijgt en over hun zeer zeer slechte retour service.

XXL geeft geen retouradres en laat de retourtermijnen verstrijken, zodat ze geen geld hoeven terug te geven!

Ook als ze een produkt al retour hebben gekregen.

Ze leveren ook vaak retour gekregen artikelen die niet werken.

Ik had natuurlijk NOOIT bij XXLshop moeten bestellen.

Wat een verschrikkelijk bedrijf! Dat zoiets kan bestaan in NL.

Mensen, koop niets bij XXL.

Alleen maar ellende en geld weg!

Denise
18-03-2020

Slecht heel erg slecht!

Mijn god wat een mega slechte website en service hebben ze.echt ongelofelijk had ik er maar nooit iets besteld.weken probeer ik.contact te krijgen met ze maar nog steeds niks of iets van een reactie.echt super slecht bestellingen wat niet klopt of er ontbreekt iets en dan nog het liefste de schuld in je eigen schoenen schuiven bah.mensen asjeblieft bestel hier nooit iets!

Kwinsie
Kwinsie
16-03-2020

Uiteindelijk toch geholpen

Op 19 febr.bestelde en betaalde een antieblafband voor honden.Dat was snel geregeld,alleen kwam het pakje al maar niet

Geen reactie op mijn mails en telefoontjes.

Uiteindelijk via vervoerservice my parcel contact gekregen met de klantenservice van XXLshop

De adressering was niet juist ingevoerd en op 14 maart daar kwam mijn pakketje bezorgd bij bij de bovenburen.

Ach wie daar op let is een kniesoor?

Esther
06-03-2020

Onvolledig artikel

Onvolledig artikel ontvangen dus kan het niet eens gebruiken.

Word compleet genegeerd door de klantenservice. Mails worden niet beantwoord, telefoon wordt niet opgenomen.

Jack
09-03-2020

Zoals het hoort.

Deze klacht is opgelost

Wat een bedrijf en Organisatie

Wat een bedrijf en organisatie. Niks klopt er. Geld innen, dan zijn ze snel, geld uitbetalen , ho maar.

Bestel er aub niets bij dit bedrijf.

Heb medelijden met de dames aan de telefoon. Zij kunnen het oplossen maar de afdeling financieën houdt zich er mooi buiten.

Durven zelf niet aan de telefoon te komen.

Ik stop er maar mee, want kan wel 5 bladzijdens schrijven, en dat is allemaal verloren energie.

J.L.

Charl
13-01-2020

Nooit bestellen xxl shop reageren nergens op nooit kopen hier

Mirascreen besteld

Werkte niet

Wou het retour sturen ,kreeg linkje wat niet werkt ,dan geen reactie meer wachten ze tot 14 dagen om zijn slim

Dus moet je betalen waardeloze site xxl shop

Koop hier nooit zijn zat betere sites dit zijn oplichters

Gera
29-12-2019

Drama

Retourneren is een drama, er zijn geen retourgegevens en je moet ze daarvoor mailen. Op de mail of telefoontjes reageren ze niet of in mijn geval een maand later waardoor mijn retour te laat binnen kwam en ze daar kosten over gingen berekenen.

Barry
Barry
12-12-2019

NIETS BIJ BESTELLEN! Totaal geen reactie van deze shop

Ondeugdelijk product gekregen, wat wel snel geleverd is. Maar dat is dan echt het enige positieve. Na meerdere mails en telefoontjes wordt er gewoon niet gereageerd. Niets bij bestellen, je wordt gewoon genaaid

Berry
04-08-2019

Geen reactie na ontbrekend artikel

Ik had wat gekocht bij xxl shop

Thuis ontvangen na 2 dagen

Er ontbraken artikelen en kon het niet monteren ik heb de klantenservice 7 x gebeld

Ze zullen mij terug bellen tot vandaag geen reactie denk ga mailen

U zit over de 14 dagen van retourneren heen

U kunt het niet terug sturen meer

Zeeer slechte service

Leer voor de volgende koop hier niks

Deze mensen zijn erg slecht

Lang leven karma

Femke
Femke
19-03-2019

XXL shop verkopen defecte producten en nemen niet retour

Ps4 controller besteld. Hij werkt niet. Alles netjes omschreven. Krijgen we als reactie dat deze van hoge kwaliteit is en dezelfde wordt terug gestuurd.

Marco
Marco
29-12-2018

Ik zou afraden te bestellen bij dit bedrijf!

Ik had iets besteld 4 weken later geen enkel e-mail 0f wat dan ook.contact zoeken was ook al niet makkelijk.

kreeg een reaktie na plaatsen bericht op ervaring.nl

met de vraag order nummer door te geven.na het geven van een order nr weer 2 weken totaal geen bericht.dat zijn mijn ervaring met xxl shop!

Frans
26-11-2018

Geen reactie

Heb een bestelling gedaan bij XXL shop. Het geleverde goed bleek niet helemaal naar wens. Heb daarom getracht in contact te komen hoe ik het product kan retourneren. Over verschillende emails komt geen reactie. Ook op de bellen heeft geen zin. ze geven dan aan dat ze terugbellen waarna het stil blijft.