Youfone reviews

2.3

Max
20-12-2021

Na 8 weken nog steeds geen werkende verbinding in huis. Keer op keer beloftes die vanuit Youfone niet waargemaakt worden. Een schandalig bedrijf doe op een onjuiste manier met klanten om gaat.

Als je onder het abonnement uit wil zul je als klant jezelf wel aan de afspraak dienen te houden, maar Youfone hoeft dit niet door een werkende service te bieden.

Ik heb geen enkel goed woord over voor dit bedrijf.

Dikke Henken
29-11-2021

Uit het niets word je telefoon afgesloten, de klantenservice is onbereikbaar en via Facebook kan een terugbelverzoek niet worden ingewilligd. Adverteren lijkt het enige dat ze wel kunnen met die nerd Lama waar niemand op zit te wachten.

Violeta
29-11-2021

Ga niet met deze provider , internet gaat in paar dagen op . Nog nooit dit mee gemaakt met mijn vorige provider . Dezelfde data gebruikt alleen bij Youfone is het zo op!

Ik raad hem af

Judith
23-11-2021

Sinds juni 2021 bezig geweest met een abonnoment voor internet over glasvezel. Iedere keer ging er iets mis waardoor er geen afspraak gemaakt kon worden met Fiber Operator, dit is het bedrijf dat de aansluiting installeert. Begin november weer opnieuw contact (3e keer) en er maar van afgezien want er was nog steeds geen zicht op aansluiting. Een week daarna een telefoontje van Fiber Operator dat we aangesloten kunnen worden. Ondertussen heeft Youfone de overstapservice gecanceld waardoor we een maand dubbele kosten zouden krijgen. Daar wil Youfone niets aan doen; het abonnement kan geen maand later ingaan en met de kosten willen ze ook niets doen. Youfone maakt op mij een heel slechte indruk: ze nemen geen verantwoordelijkheid. Als er iets misgaat mag je er zelf achteraan, ze zullen geen stap extra doen. Al met al een vervelende ervaring.

Marleen
18-11-2021

Je mailt/belt je een ongeluk en afspraken worden blijkbaar niet in het systeem bijgehouden en dus worden er fouten gemaakt. Afspraken die je maakt worden niet goed bijgehouden in je eigen app. Je moet er constant bovenop zitten en dan nog halen ze teveel geld van je rekening af, omdat wijzigingen blijkbaar niet goed doorgevoerd worden. Niet te doen dit, tenzij je er de tijd/energie voor hebt.

Max
08-11-2021

Verschrikkelijk slecht bedrijf. Ik heb na een jaar opgezegd en een eindnota ontvangen. Nu sturen ze nog steeds rekeningen en zou nu ingebreke worden gesteld. De medewerker van ' klantenservice ' heeft oogkleppen voor en volhardt in zijn opstelling. Ik heb nu een gespecificeerde rekening geeist. Anders moet ik het maar bij het juridisch loket neerleggen.

26-10-2021

In Griekenland kreeg ik een sms'je van Youfone waarin werd aangegeven dat ik ivm fair use policy werd afgesloten van internet. Ik had namelijk meer dan 10 GB gebruikt. Ik heb echter een abonnement met een bundel van 20 GB. Op hun website wordt gesuggereerd dat je in de EU je volledige bundel kan gebruiken. Dat dit niet het geval is, vind ik pure misleiding. Ik heb een klacht ingediend bij ACM

Sharon
20-10-2021

Zeer slechte klantenservice, kan misschien goedkoop zijn maar wordt hier nooit klant! Je kunt beter ergens anders wat meer betalen daar word er in ieder geval naar je geluisterd en worden dingen opgelost! Moet dit jaar helaas nog afmaken maar kan niet wachten om over te stappen!

Jane
12-10-2021

Echt een vreselijk bedrijf.

Als je problemen hebt met internet/tv en na een maand elke dag bellen een monteur vraagt moet je die zelf betalen.

Internet staat vol met klachten. Ik maak dit jaar bij ze af en kom NOOIT meer terug

Onno
12-10-2021

Prima provider zolang je weet wat je doet. De prijzen zijn prima te noemen en dat voor een prima dekking (kpn netwerk). Alleen is het wel aan te raden om op je telefoon een datalimiet in te stellen (in Android vrij eenvoudig te doen) zodat je niet over je bundel heengaat (want dan gaat de teller flink lopen).

Mevr
30-09-2021

Zeer slechte klantgesprekken gehad na onverwachts overschrijden van beltegoed, vanwege een technisch probleem met de Google Play Store. Meer dan €140 moeten bijbetalen voor 10 dagen en bijna de hele maand juli (slechts 5 dagen en daarvoor al €circa 40 moeten bijbetalen) geen gebruik kunnen maken van internet via abonnement. Ze geven pas op de 15e van de maand erop inzage in het verbruik, rekenen enorme kosten voor elke overschrijding van je abonnement en hebben geen klantvriendelijke oplossing, denken niet met je mee. Wees niet naïef dat het jou niet overkomt, dacht ik ook, gebruik normaal tussen 500 en 1000 MB, maar Google Play store ging zeker 4 GB verbruiken in 10 dagen tijd, terwijl ik niets anders deed, juist minder dan normaal. Wellicht omdat het geheugen vrij vol zit, of de update niet recent was. Geen aanrader dus.

30-09-2021

Verschrikkelijk bedrijf,

Nu al 3x een "boete" gehad van dik 150 euro omdat ik een paar MB over het bundel heen ben gegaan. Na de 2e boete een belplafond in laten stellen voor extra geld per maand, kreeg ik later weer een boete van 143euro. Weer gebeld "is niet correct doorgevoerd" Ook gebruik ik bij Youfone ineens 2x zoveel MB's als andere providers. Achterlijk, ziekelijk, misselijkmakend kutbedrijf met alleen maar oplichters.

Ike
28-09-2021

Goedkoop is duurkoop .Youfone ls zijn klanten aan het oplichten en niet te weinig. Om te besparen en de service hoef kun je daar niet terecht de eerste maand gelijk € 100,= extra aan data omdat hun wifi thuis regelmatig wegvalt , data plafond ingesteld en verbruik in eens maar de helft van mijn 10 GB Nu heb ik terwijl ik zelden bel (messenger en WA )ineens 13,50 over mijn 200 min. beltegoed heen niet te controleren die goudzoekers. Klantenservice hahaha ze verbreken gewoon de verbinding Nog 22 maanden ergernis en dan snel weg

WS
24-09-2021

Krankzinnige prijzen als je over je internet databundel gaat en er is geen mogelijkheid om extra data bestellen als je niet zo’n dataplafond ingesteld hebt.

23-09-2021

Gehaaide voorwaarden.

Je betaald voor een belplafond, maar dat geldt natuurlijk niet buiten nederland. Staat natuurlijk ergens vermeld waar je het niet ziet of het niet opvalt, zodat ze later geld uit je zak kunnen kloppen.

Karlijn
22-09-2021

Vreselijke prijzen als je over je databundel gaat en de app loopt ook altijd achter en geeft niet op tijd aan of je over je bundel bent of niet. Ook hele slechte klantenservice. Je kan ook geen extra data bestellen als je niet zo’n dataplafond ingesteld hebt.

20-09-2021

400 mb buiten je bundel kost je 43 euro. Lekker makkelijk verdien model van youfone

17-09-2021

Echt een heel slecht bedrijf. De app werkt niet goed, facturen niet te downloaden. Niet telefonisch bereikbaar, niet antwoorden op mails. Vooral niet melden als je buiten je bundel raakt. Als ik hier de meeste reviews leest ben ik niet de enige maar er wordt dus niets gedaan met klachten. Kortom Youfone deugt van geen kanten. Als je denkt een goedkoop abonnement te hebben is de prioriteit van Youfone om je heel veel geld uit je zak te kloppen.

14-09-2021

Je basis abonnement is niet slecht maar vergelijkbaar met andere providers, en voldoende (200 M/SMS + 1GB+1GB). Normaal gebruik ik, goede wifi thuis en ik doe zelden "rare" dingen, een paar honderd MB van de 2GB, maar op vakantie is het soms wat meer. Dus tijdens de race van Max net even te lange gekeken in Venetie en over mijn 2GB heen. Bijna direct de mobiele data uit gedaan en alleen maar aan gezet indien ik iets moest weten. Maar krijg net de rekening voor mijn extra 285 MB's; 28,50 Euro! Per jaar houdt ik zo'n 18GB over, maar als er in een maand wat overheen ga wordt extreem zwaar gecharged en gaat bij 2GB verbruik mijn abonnement niet "automatisch" op slot (moet je extra voor betalen p/m). Dus aan het einde van mijn contract maar even een betere provider zoeken, want dit is een bizar bedrag voor 285 Mb.

Nienke
13-09-2021

Abonnement naar beneden afgesteld, zelfde betalen

Ik heb een abonnement afgesloten voor 1 euro p/m de eerste 6 maanden, daarna 11 euro voor 5 GB.

Bij wijzigen van mijn 2 jarig abonnement, naar 2,5 GB moet ik nog steeds 11 euro betalen EN de 1 euro de eerste 6 maanden vervalt.

Tsja.