Youfone reviews

2.4

18-06-2021

Torenhoge kosten

De klacht

In februari ontvingen wij een sms dat 80% van de databundel was verbruikt. Uiteraard gelijk maatregelen genomen. Nu opeens geen waarschuwing gekregen. In ons geval 70 euro extra betalen voor 70 mb over het tegoed.

Coby
16-06-2021

Doen niet wat ze beloven

Na uren geprobeerd te hebben ze aan de link te krijgen kreeg ik iemand die mij zou helpen.

Het ging om mijn overstap naar Youfone en mijn vaste telefoon die het dus niet meer doet.

Mijnheer zou mij gister terug bellen of mailen maar dit gebeurde alweer niet.

Nu ben ik door mijn belminuten heen van mijn mobiel en kan ik weer uren naar die rotmuziek luisteren voor veel geld voordat ik iemand aan de lijn krijg. Spijt van mijn overstap!

Ervaringen
15-06-2021

Ervaring

Buitengewoon bijzonder dat een telecom bedrijf zo slecht communiceert. Drie maanden lang bezig om een abonnement af te sluiten. Telkens zonder toelichting werd het geannuleerd. Bij navraag, indien contact tot stand komt, kwam er ieder keer een andere verklaring. Nu dus geen abonnement en meerdere malen de inschrijfkosten kwijt. Via de mail bevestigd dat dit zou worden teruggestort. Niet gebeurd, echt knap.

Vivian
15-06-2021

Youfine

Goed bereik zelfs kort bij de grens

14-06-2021

Prijsbewust

Scherpe prijzen. Totaal geen netwerk problemen ondervonden. Ik kom geregeld op plekken waar ik met andere providers wel problemen had met de verbinding.

Dimitri
12-06-2021

Gewoon goed

Youfone bewijst dat gewoon goed niet gewoon duur hoeft te zijn.

Julian

Perfecte provider

Snel internet voor een goede prijs, werkt altijd perfect!

Toon
10-06-2021

Geen klachten, doet wat het moet doen

Positieve ervaring met Youfone. Overal bereik en altijd goed internet via 4G. Ga zo door

Rolf
10-06-2021

Lage lasten en toch goed bereikbaar!

Goedkoop vast abonnement, en altijd overal bereikbaar daar wordt ik nou vrolijk van.

Goedkoop blijkt duurkoop

Tv is echt waardeloos, onoverzichtelijk en gebruiksonvriendelijk. Geluid loopt achter bij het beeld. Vaste telefonie doet het nog steeds niet. Geen reactie van klantenservice.

Echt spijt dat ik overgestapt ben.

Dick
09-06-2021

Zeer goede ontvangst en internet

Nooit geen problemen

Rayno
08-06-2021

Altijd goed, nooit problemen!

Service is netjes, bel je naar het servicenummer word je snel en vriendelijk geholpen. De prijzen zijn enorm scherp en de verbinding met internet vrijwel overal sterk.

MJ
08-06-2021

Goede pakketten en aantrekkelijke tarieven

Goede dekking, logische pakketten met scherpe tarieven. Alle gegevens kan je gemakkelijk inzien, geen verassingen achteraf.

Dikkie

Nooit geen problemen gehad

Het netwerk werkt altijd

Eliza

Goede prijs!

De snelheid vergeleken met andere eerdere providers die wij hebben gehad in onze regio (bv. T-Mobile) is beter. De prijs is ook goedkoper. We zijn overal wel tevreden ermee. De administratie kan misschien wel verbeterd worden (bv. Met de overgang van huis telefoon van KPN naar Youfone). Verder niks ergs en allemaal op te lossen! Ik raad het zeker aan. :)

BIanca
07-06-2021

In principe goede provider alleen slordig qua info als je belt met vragen.

Goed bereik, betaalbare service. Helaas is de klantenservice niet altijd duidelijk of goed op de hoogte. Vorig jaar op advies van de klantenservice mb's bijgekocht op vakantie, bleek er de max voor buitenland bereikt te zijn. 20 euro betaald dus voor iets waar we niets mee konden. Op klacht is nooit gereageerd, terwijl mijn inziens het geld terug gestort had moeten worden. Het was tenslotte op aanraden gekocht, terwijl hun hadden kunnen zien dat we er niets mee konden.

Bij gebruik binnen budget verder nooit problemen gehad.

Annet

For you and every one!

Gewoon goed zonder storingen en haperingen!

07-06-2021

Snel, makkelijk en goede prijs

Zocht een nieuw sim only abonnement. Youfone scoort goed op aanvraaggemak, prijs en kwaliteit netwerk. Alles prima geregeld

Zeer betrouwbaar en goedkoop

Zeer betrouwbaar en zeer goedkoop

06-06-2021

Het werkt goed