Youfone reviews

2.4

Het werkt goed

Ik heb geen klachten!

Aanrader

Goede ontvangst, snelle verbinding!

Waar voor je geld

Goed werkend met hoog gebruiksgemak, goed werkend

Adem

Geen idee

Geen idee wat ik moet vermelden.

Ik heb een abonnement van Youfone en ik kreeg een mail of ik een review wou achterlaten in ruil voor cadeaubon of goedkoper abonnement.

Mensen let niet op al die 'goede' reviews hier dit zijn allemaal om jullie te misleiden :)

Nou, ik hoop dat ik die cadeaubon krijg haha

Jaap

Gaat als de brandweer.

Super verbinding en lekker snel.

Alles zeer helder en duidelijk.

Luuk
06-06-2021

Het is een fijn abonnement

Ik vind het een fijn abonnement omdat je veel keuze hebt in simkaarten. De prijzen van de simkaarten zijn naar mijn mening prima. Ook krijg je op tijd een waarschuwing als je data op is. Met andere woorden top!

Harry

Toppertje

Ik ben heel goed tevreden over youfone.

Altijd en overal berijdbaar tegen een mooie prijs

Bertus

Goede provider

Vanaf begin geen problemen, ook bij overstappen geen probleem, tot nu zeer tevreden

Prima provider

Ben overgestapt want de andere provider gaf geen korting terwijl ik er al meer als 10 jaar zat bij Youfone prima aanbieding en alles zonder problemen overgezet en tot op heden zeer tevreden ik blijf nog wel een tyd bij deze provider een dikke 10 en verdiend

Jennifer

Perfecte vriendenservice

Ik heb voor mijn zoon via vrienden service een simonly besteld en zo konden we samen genieten van korting, wij hebben al jaren een abonnement en zijn super tevreden

Onovertroffen qua prijs.

Helder, duidelijk, transparant.

Stef
05-06-2021

Youfone laat je nooit in de steek

Ook met een menings verschil kom je altijd tot een oplossing

Alwina
05-06-2021

Youfone daar kom je mee home

Altijd de beste verbinding, goede snelheid en bereikbaarheid waar ik echt blij van wordt.

Prima deal niet te duur

Goeie service goed signaal.

Jelle
05-06-2021

Prima kwaliteit voor een prima prijs

Na jarenlang KPN klant te zijn geweest, werd ik attent gemaakt op de mogelijkheid van een abonnement op YouFone. Eigenlijk was ik niet van plan over te stappen, maar toen ik het prijsverschil zag en dat YouFone van hetzelfde netwerk gebruik maakte, besloot ik de overstap te maken. Ik ben nu bijna een jaar abonnee en heb nog geen seconde spijt. Zowel qua snelheid als qua betrouwbaarheid staat YouFone aan de top. En ik betaal ook nog eens 40% minder. Storingen heb ik nog niet meegemaakt. De app is gebruiksvriendelijk en duidelijk. Mijn 16 gb per maand is ruim voldoende en dankzij onbeperkt bellen hoef ik me ook geen zorgen te maken of ik niet te lang aan de telefoon hang.

Kortom, een tevreden klant.

Helma
05-06-2021

Goedkoop voor wat je krijgt

1 nadeel vind ik als je geen bel/dataplafond aan heb dat je dan veel betaald als je over je bundel gaat.

Dat heb ik ook gehad. Verder goede ontvangst telefoon en wifi

Gul

Terauden

Ik al jaar klant bij jouw ik ben heel blij

Lars

Helaas net te laat

Kort na afsluiten van mijn jaarabonnement werden kosten gehalveerd en data en minuten verdubbeld.

Ik heb nog contact opgenomen met youfone. Zijn meldden mij dat ik pech had en een jaar aan het abonnement vast zit. Dat is erg teleurstellend.

Verder geen problemen met bellen en data ervaren tot nu toe.

05-06-2021

Al lid van Youfone nooit een probleem gehad en het is goed koop A

Ben alleen maar positief over Youfone

Leo

DE BESTE PRIJS

Ruim voldoende voor hetgeen ik gebruik. Beste prijs voor veel.