Youfone reviews

2.4

Henry

Perfecte provider

Ik heb in al die jaren dat ik Youfone nu als mijn provider heb nog geen storing gehad.

En de tarieven zijn netjes.

Veel kwaliteit voor weinig geld.

Henry

Andrea
05-06-2021

Goede provider. Helder, goedkoop.

Youfone is duidelijk en helder. Telefoon dekking niet overal 100%, maar wel goedkoop.

Wilma
05-06-2021

Met Youfone meer phone for you.

Prima ervaring. Geen klachten en betrouwbaar.

Gewoon goed

Yourfone is niet alleen goed maar ook nog eens goedkoop!

Veel plezier van dit abonnement thanks!

Gieneke

Goed én goedkoop

Goed in gebruik, heldere adviezen, en een goedkoop abonnement.

PT

Goede sim aanbieder

Mooie abonnementen voor een goede prijs.

Heel jammer dat er geen eSim wordt aangeboden. Dat wordt heel erg gemist.

Jolinda
05-06-2021

Goed bereikbaar, voor weinig geld

Goede ervaring met youfone

Sjaak

Veel GB’s voor weinig

Betrouwbaar en veel voor weinig

Kim

Top service!

Goed ervaring. Fijn dat ze het laten weten als ik bijna buiten mijn bundel ben en een goede prijs😊

Ja
05-06-2021

Bellen en internetten zonder problemen

Ben al 8 jaar bij youfone zonder prolbemen voor een vaste lage prijs

Margot
05-06-2021

Flexibel & betaalbaar for YOU!

Een abonnement geheel op maat waardoor je nooit over je grens gaat en je maandelijkse lasten stabiel zijn. Het instellen van plafonds helpt hierbij. Ga je een keertje uit de bocht, dan zijn er betaalbare oplossingen. Het netwerk is betrouwbaar, gewoon van KPN. Een inzichtelijke app maakt het plaatje compleet. Thumbs Up!

Heijn

Gewoon prima

Zendmast doet wat ie doen moet, signaalsterkte is prima, en bellen met m'n moeder gaat prima!

Rita

Super provider

Zeer tevreden voor een zeer aantrekkelijke prijs

Natascha

Erg tevreden

Een paar jaar geleden overgestapt toen het nog een relatief onbekende provider was. Geen moment spijt van gehad. Ontvangst is goed en de site is helder. Ook het kostenplaatje is aantrekkelijk t.o.v. andere providers. Erg tevreden!

Michael
05-06-2021

Geen gezeik gewoon degelijk.

Hier in het gezin hebben we verschillende providers. Maar alleen met Youfone is hebben we nog geen gezeik gehad.

Ans
05-06-2021

Perfect voor goede prijs!

Ben nu al een aantal jaren klant bij Youfone en heb nog geen enkel probleem gehad, niet administratief en niet met bellen of internetten via mijn mobiele telefoon! Alles perfect geregeld.

05-06-2021

Youfone, altijd tot mijn dienst

Ik gebruik de telefoon alleen om te bellen of gebeld te worden. Maar en dat is het belangrijkst: ik heb altijd bereik

05-06-2021

No nonsense abonnement voor een betaalbare prijs

Altijd goed contact

Maarten
05-06-2021

Uitstekend netwerk, uitstekende prijzen, goeie website

Belangrijkste van een telefoonprovider is dat je een betrouwbaar netwerk hebt en een redelijke prijs betaalt. Bij Youfone is dat zo! De website, voor het beheer van je producten, is ook nog eens snel en overzichtelijk. Enige wens die ik vervuld zou willen zien is dat de meerdere abonnementen in ons gezin op één plek beheerd zouden moeten kunnen worden.

Rene

Helemaal top

Goed ontvangst, zeer goede prijs kwaliteit. Nog nooit problemen gehad en al zeker 8jaar klant