Youfone reviews

2.3

BJ

Eenvoudig en snel overgestapt

Youfone maakt het overstappen wel heel eenvoudig en had ook het scherpste aanbod.

Het activeren ging alleen niet automatisch en koste na aanklikken in het account nog wel een paar uur.

Lucy mede eigenaar

My phone is Youfone

Geweldige gebruikerservaring met Youfone. Altijd goed bereik(baar) voor een schappelijke prijs. Aanrader!

Weinig empathie

Mijn moeder is zwaar dementerend en kan al maanden geen gebruik meer maken van de gsm. Youfone wil echter dat het abonnement wordt uitgediend. Teleurstellend.

Diego
04-06-2021

Deze mensen gaan je extra geld vragen om jou een notificatie te sturen

Over je bundel gaan hier is de manier van winst maken. Verlies maken op verkoop van data maar dat compenseren met all die mensen die meer dan 1 euro per mb 1000 euro voor 1 gigabite over je data en ze laten je niks weten schandalig

Aartje

Betrouwbaar

Nog nooit problemen gehad

Pure ladenlichterij

Betalen om geen hoge rekening te krijgen. Geen berichtjes als je tegen of over je bundel gaat, maar wél een dikke rekening. Betaal liever wat meer voor een góede provider.

Ik mag overigens mijn titel niet "OPLICHTERIJ" noemen, dus ook al niet mijn eerlijke mening geven

Leontine

Super profider!

Altijd bereik, waar ik ook ben en ik ben veel in t buitenland, maar nooit problemen. Het enige grote minpunt vind ik de late blokkering wanneer je mb op zijn. Bij andere providers wordt dit geblokkeerd op het moment dat ze op zijn en niet zo laat dat je ruim 90 euro bij moet betalen. Als dat verbetert wordt t een 10+

Duidelijk en scherp geprijsd

No nonsens aanbieder met transparante en klantgerichte bedrijfsvoering. Ik ben al jaren zeer tevreden over deze provider.

Geen storingen ondervonden in al die tijd en altijd prima bereik.

Ahmed
04-06-2021

Sim only voor ieder wat wils

Goede kwaliteit en service voor een goede prijs

Veel voor weinig

Ik heb altijd en overal bereik en dat is het belangrijkste. Daarnaast betrap ik mezelf nooit er op dat ik klaag over mijn youfobe abonnement en dat zegt voldoende. De prijs kwaliteit is dan ook zeer goed, je krijgt veel en betaald relatief weinig.

Ray

Goed en goedkoop

Heb 4 abonnementen nooit problemen

Altijd goed berijk ook in buitenland

En goedkoop

04-06-2021

Wordt genaait waar je bij staat

Zorg dat je alle data en bel plafonds aan hebt staan. Ze naaien je vooral als je in het buitenland even niet in de gaten hebt dat de data aan staat.

Gewoon 1 of 2 euro extra betalen voor een fatsoenlijke provider.

Betrouwbaar en betaalbaar

Wij gebruiken al jarenlang youfone in binnen- en buitenland en zijn daar zeer tevreden over.

Het is overzichtelijk. Je kunt via de app prima zien hoeveel je nog kan gebruiken. Ook de mogelijkheid om tijdelijk extra data bij te kopen is erg handig.

De bereikbaarheid is prima. Kortom wij vinden dit voor ons een prima provider.

Carina

Hartstikke goed.

Ik heb eigenlijk nog nooit iets vervelends meegemaakt

met Youfone. Dus wat is dan de conclusie? Een dikke10.

Carmen

Goedkoop nooit problemen

Heb nu al een beste tijd een sim only en het bevalt me super het is goedkoop je kan ten alle tijden bellen en het internet is ook goed zeker een aanrader

Alwin

Super netwerk

Overal in Europa prima dekking en ik kom nogal eens voor mijn werk op aflegen plaatsen.

Niks te klagen dus.

Nieuwe klant

Nog niet veel ervaring met Youphone. Pas 3 dagen nieuwe klant. Dus nog geen punten of cijfers.

Frits

Goedkoop en werkt altijd

Nooit problemen gehad met de verbinding. 4g is redelijk snel. Mooie prijs.

Marian

Super

Heb geen klachten Mobiel altijd bereik 👍

Carla

Altijd bereik

Altijd bereik met mijn telefoon. Abonnement op maat.