Youfone reviews

2.4

Gonnie
03-06-2021

Mobiel zijn zonder zorgen.

Nog steets tevreden alles naar wens nooit problemen 👍

Zoe

Veel voor weinig!

Altijd goed ontvangst voor prima prijs

Trees

Ervaring

Ik ben zeer tevreden over Youfone, kan zelf regelen wanneer ik mijn mb's op wil hogen.

en mijn abonnement wil veranderen.

Prima geregeld.

03-06-2021

Altijd goed bereik, duidelijk bericht wanneer je bundel bijna op is

Geen klachten. Ik vind het handig dat je makkelijk inzicht in je verbruik hebt en tegen een redelijke prijs MB's kan bijkopen als je een keer veel op de hotspot van je gsm hebt gezeten. De onbeperkte abonnementen zijn ook niet duur, maar is voor mij praktisch altijd te veel dus dit heb ik nu niet. Verder krijg je niet om de haverklap mailtjes, sms'jes of wat dan ook met aanbiedingen, updates etc. Daar doe je toch nooit wat mee.

Roger

Goedkoop bereikbaar

Altijd bereik ook in het buitengebied

Ria

Geen gedoe, altijd genoeg

Prima bundel, altijd voldoende voor een kleine prijs!

Roan

Zeer goede profider

Het is een zeer goede profider heb er in het afgelopen halfjaar (sinds toen heb ik een abonnement bij hun) geen enkele problemen bij hun gehad

Youfone is all you wish

Betrouwbare telecom via een betrouwbaar netwerk.

En dat tegen lage tarieven. Gewoon goed!

Romana

Loze belofte

Eerst wordt er iets toegezegd, weken aan het wachten (andere aanbiedingen laten schieten) en uiteindelijk als antwoord: Jammer dan we zijn je vergeten. We gaan onze belofte niet nakomen.

Bastiaan

Simpel snel en betaalbaar

Een prima provider. Heldere en gemakkelijke app. Daarnaast goedkoop. Inmiddels al ruim 3 jaar naar tevredenheid klant en menig vriend / vriendin ook klant geworden.

Rinke

You fone

Super youfone kwa bellen en internet

Joey

Prima ding

Niks bijzonders te melden afgezien van dat domme plafond. Dat is zo ouderwets

Marja

Heel tevreden

Zit nu bijna een jaar bij deze provider.

De overstap verliep vlekkeloos en alles is goed geregeld. Veel voordeliger dan mijn oude provider, terwijl ik veel meer kan bellen en internetten.

TOP!

03-06-2021

Goed en in vergelijking met anderen niet heel duur

Wat ik minder vind is dat er geen gratis alarmering in te stellen is bij overschrijding van de internetbundel. Dat kan zomaar een smak geld kosten. Toch een overweging om naar een ander te gaan. Alsof ze erop hopen dat je een keer de mist in gaat

Tosca
03-06-2021

Goede dekking en uitstekende service

Youfone doet wat het beloofd: een goede dekking (KPN netwerk) en zonder opsmuk. Met als gevolg: waar voor je geld.

Loek

👍🏆👍

Super telecom bedrijf

Altijd een mailtje als er nieuwe dingen zijn of veranderingen.

Alma
03-06-2021

Lekker goedkoop, goede kwaliteit!

Al jaren klant, nog nooit problemen gehad.

Michiel

Youfone, geen hoon

Er is altijd wel wat ruimte voor verbetering, daarom 9 sterren ;)

Prima service, mogelijkheid om korting te scoren bij grote winkelketens, duidelijke app, maar vooral een zeer vriendelijk prijs!

Gilbert

Youfone doen!

Fijne en goede provider

Ann

Goed en goedkoop

Ik heb geen groot abonnement nodig. Bij Youfone kan ik ook kiezen voor een abonnement met weinig MB’s en ben daarmee goedkoop uit. Ideaal.