Youfone reviews

2.3

Gerda

Nooit problemen

De start was minder prettig, je denkt een super goedkoop abonnement te hebben afgesloten en dan heb je alleen telefoon en geen internet. Nu voor een paar euro meer alsnog internet

Youfone for you

Tevreden, goed en goedkoop

Gerrit
03-06-2021

Eens geregeld blijft geregeld een gerust gevoel.

Als 80 plusser toch nog vertrouwd en bovendien zorgeloos gebruik kunnen maken van mijn mobieltje is mede te danken aan Youfone .

Hartelijk dank daarvoor.

Sjors

Werkt goed!

Altijd goede ervaringen gehad met Youfone, in tegenstelling tot andere providers

Jaybo

🤠🤠

Ik heb geen klachten en alles goed en snel geregeld🤠🎉

03-06-2021

Mobiele telefonie tegen de laagste kosten

Met meerdere mobiele abonnementen in onze familie hebben we al vele jaren ervaring. Nooit problemen gehad. De app geeft een goed overzicht van de actuele kosten, en de facturen uit het verleden. Nooit verrassingen dus. En een goede bereikbaarheid vanwege het onderliggende KPN-netwerk.

De reden dat ik het toch met een 7 beoordeel is dat de upload snelheid via Youfone bij een internetaansluiting via ADSL niet zo hoog is als bij KPN. Dat kan bij videoconferencing leiden tot een verminderde kwaliteit. (Ik zit buiten de bebouwde kom, en heb dus niet de beschikking over glasvezel)

Puck

Goed bereik weinig problemen

Nooit geen slecht bereik. Prima update van de rekening. Wel de laatste tijd onbegrijpelijk hoog verbruik van bellen en data. Tussentijds opvragen naar de oorzaak is niet mogelijk. Wel een waarschuwing dat het verbruik te hoog wordt.

Sander

Heel goede service

Ik heb over fatsoenlijk 4 g internet

Pols

Goedkoop en goed bereik

Goedkoop sim only abonnement en super goed bereik.

To

No nonsens

Er wordt gedaan, wat beloofd wordt tegen een scherpe prijs.

Feisal

Beste bedrijf, goede prijs

Beste bedrijf, goede prijs

Edwin

Nooit klachten

Wij hebben 4 abonnementen en het bevalt uitstekend.

Marion
03-06-2021

Prima kwaliteit voor betaalbare prijs.

Af en toe op internet buiten huis en onbeperkt bellen/sms waren mij wensen. Daaraan is prima voldaan.

Janine

Gewoon allfone

Positief,helemaal okay

Desiree
03-06-2021

You need a greate fone go youfone

Prima provider prima Phone. Aanrader!

Ik ben er blij mee

Doeke

Probleemloze overstap

Sinds 1 week abonnement bij Youfone. Overstap prima verlopen met duidelijke instructies. Sim kaart na 2 dagen thuis. Tevreden met bereik en kwaliteit gesprekken en mobiel internet. Het KPN netwerk werkt ook altijd goed buiten de stad.

Tjar.

Lang gebruikt, nooit problemen

Ik heb in al die jaren en dat zijn er meer dan tien, geen enkel probleem gehad. De keer dat ik een andere simkaart nodig had, werd deze gratis toegestuurd omdat ik een trouw abonnee was.

Jolanda

Zeer goede provider

Prettig geholpen met het afsluiten van de abonnementen en geen klagen over de dekking van Youfone!

Altijd en overal goed internet.

Heel tevreden.

Nadia
03-06-2021

De eerste provider die helemaal voldoet aan mijn verwachtingen

Altijd werkend 4G, nooit problemen met internet of bellen en dat voor een lage prijs :), makkelijk mijn 4G kunnen ophogen thanks!

Martinus
03-06-2021

Geen contact gehad, maar nooit nodig gehad.

Het beste wat ik kan zeggen over Youfone is dat ik nog nooit contact met jullie gehad heb. Dat wil dus zeggen dat er nog nooit problemen zijn geweest.