Youfone reviews

2.3

Youfone is Morefone

Prima service en uitstekende aanbiedingen en snelheid internet zeer goed.heb totaal geen klachten, ben zeer tevreden met jullie.👍👍👍

Informatie

Nog nooit problemen gehad. duidelijke e-mails

Donny

Niks te klagen

Alles klopt ben er blij mee

Hemn

Nr 1

Super goed en best service

Toon

Goed en betrouwbaar

Ik heb er een goede provider aan

Dhr Niemeijer

Als jaren klant bij Youfone vanwege een betrouwbaar netwerk, goede prijs kwaliteit verhouding en een overzichtelijke app en factuur!

Casper

Handig en geen gezeik

Prima provider, ben laatst overgestapt van Simyo naar Youfone en gewoon zelfde nummer gehouden. Erg simpel en duidelijk en nooit gezeur met extra kosten.

Arthur

Fijne provider

Aanvraag verliep erg snel. En net is prima

Janske

Waardeloze club

Fraude gepleegd met de telefoon maar youfone geeft niet thuis. Erg teleurstellend om zo behandeld te worden

Simon

Youfone is Myfone

Heb al jaren een abbobbement bij Youfone, met veel plezier en geen gezeur.

03-06-2021

Goede service en waar voor je geld

Ik ben al twee jaar klant van Youfone. Mijn kinderen hebben een limited data abonnement, betalen ze zelf van hun zakgeld.

Duidelijke voorwaarden en helder overzicht van je abonnement: duur, kosten afgelopen maand etc

Gustaaf

Goede prijs/kwaliteitverhouding

Al jaren klant. Nog nooit problemen gehad.

Judith

Super youfone!

Super provider en abonnementen soms alleen jammer dat er geen bellen naar buitenland in zit. Maar verder prima👍🏼

Eduard
03-06-2021

Mooie prijs voor groote bundel en snel internet

Nette prijs voor was je krijgt

Wendy

Allemaal net niet

Wij hebben tv via Youfone. Het beeld springt heel vaak weg en je kunt niet casten vanuit de app. Zodra het contact afgelopen is gaan we weer gauw terug naar KPN. Youfone is goedkoper en valt onder KPN maar t is m allemaal net niet. Nog een paar maanden volhouden.

Anita

Geen problemen altijd verbinding

Geen klachten, altijd goed bereik voor een zeer aantrekkelijke prijs.

Een goedkoop abonnement

Ervaringen zijn prima. Het bereik is overal goed. Nooit problemen gehad.

Never walk alone met Youfone,

Omdat ik nogal Pokemon verslaafd ben staat mijn mobieltje de hele dag aan. Kosten? Een tienje!

Waar kun je nou een maand lang plezier hebben voor dat geld. Enne.ik ben gezond bezig want dit is een spel waarbij het de bedoeling is veel te bewegen.

Ik loop tussen de 3.000 en 4.000 km per jaar.

Wat wil je nog meer, fun en gezondheid!

Joane
03-06-2021

Perfecte kwaliteit voor lage prijs

Mijn 2 tienerzoons en ik hebben nu 2 jaar een abonnement bij Youfone. Af en toe doe ik een check om te bekijken of Youfone voor ons nog het voordeligst is. Maar elke keer blijkt bij Youfone blijven voor ons de beste en goedkoopste keuze. Het gebruik van de app is heel duidelijk en overzichtelijk. Ik blijf voorlopig zeker nog bij Youfone!

Voordelig en goed netwerk

Voordelig en een goed netwerk door Europa