Youfone reviews

2.4

Valentijn

Prima service

Goed bereik en grote bundels voor een schappelijke prijs.

Altijd raak

Nooit uitval, altijd stabiel, goede prijs, perfecte communicatie

Norm

Geweldige provider

Online aangemeld voor sim-only. Alles is naar wens gegaan. Geen problemen met het verder afhandelen van het verloop Klasse.

Destany

Prima voor budget simonlys

Prijs kwaliteit en service is prima. Neem wel een dataplafond! Over je data heen gaan kost veel bij hen🤯

Osman

Kwaliteit en betaalbaar

Bij ons thuis heeft iedereen youfone, mijn familie en mijn buren hebben het ook door mijn goede ervaringen. Normaal schrijf ik geen reviews maar dit moest ik zeggen. Bedankt voor betaalbaarheid en kwaliteit.

Joost
03-06-2021

You tell Youfone is the best

Goede service met een goed netwerk en nog nooit problemen gehad,en ook voor een lage prijs.

Prima prijs-prestatieverhouding

Youfone voldoet aan de volgende criteria:

1. Concurrerende prijs;

2. Bedrijfszeker netwerk (geen storingen);

3. Duidelijke site;

4. Eenvoudige productkeuze en contractverlenging (alleen kiezen en betalen wat je nodig hebt).

Merle

Helemaal prima

Ik heb tot nu toe nog nooit problemen gehad met Youfone. Werkt prima.

Nooit problemen.

Gebruik Youfone al jaren en kan niets vertellen over de service, omdat ik nog nooit problemen heb gehad. Kan toch niet beter? Goed en goedkoop.

Grt

Youfone doet het gewoon

Sinds ik een Youfone abonnement heb kan ik voor een zeer klein bedrag zoveel ik maar wil bellen en internetten en dat zonder problemen 😊👏

CORNELIS
03-06-2021

YUOFONE STAAT VOOR "NO PROBLEM"

Heb meerdere abonnementen gesloten.

5 stuks in totaal en nooit een enkel probeem gehad echt alles perfect!

Trautje

Youfone Myfone

Ben al lang een zeer tevreden klant . maar als enige min puntje ervaar dat ik thuis zit in NL en dat ik bel met de Kleinzoon of een ander lid van de fam. in Belgie . We zitten zo dicht bij de grens dat ik dan mijn gesprek apart moet betalen terwijl ik zelf bijna geen gb heb gebruikt

Jetze

Goed bereik

Goede service en internet kwaliteit

Bets

Betrouwbare dienstverlener

Geen problemen gehad met het overstappen naar youfone.

Duidelijke communicatie per mail.

Nette digitale maandrekeningen

Ge

No non sense provider

Alles werkt en geen verrassingen!

Willemijn

Youfone is er voor you!

Goede internetverbinding waar ik ook ben: in Nederland, Europa of de rest van de wereld 😀!

Ik neem zelfs de Nl TV mee op reis en kon zo meegenieten van het nieuwe kampioenschap van AJAX.

Kortom: Youfone For You

Prijsbewuste kwaliteit

Altijd verbinding en nooit een onbereikbaar gebeuren, Kpn kwaliteit. Zeer tevreden. Hoop dat dit zo blijft.

Prima provider

In de ruim 2 jaar dat ik een abonnement heb is het nooit voorgekomen dat ik niet kon bellen of gebeld worden.

Koos
02-06-2021

BETROUWBAAR

Voordelig , goede prijs kwaliteit verhouding

Isabelle
02-06-2021

Prima

Prima provider. Éénmalig een minder klantvriendelijke medewerker gesproken toen ik een nieuwe simkaart wilde opvragen. De rest is prima.