Youfone reviews

2.3

Ilona

Beste deals

Ik kwam erachter dat ik mijn huidige abonnement voor een gunstiger tarief kon verlengen en dat heb ik gedaan. Kan me alleen niet herinneren dat ik daar een seintje over heb gehad. Ik zag het toen ik zelf inlogde in mijn account. Verlenging was makkelijk en super snel geregeld!

Dave

Een enorm fijne ervaring

Ik vind Youfone een erg fijne maatschappij en heb een enorm goede deal gekregen en heb nog nooit problemen gehad

Goed en goedkoop

Kan geen negatieve punten vinden

Joke

Doet wat het belooft

Alleen maar heel tevreden

Top provider!

Altijd goed bereik! Goede prijzen erg tevreden dus!

Suzanne

Mobile

Dat ze goeie service hebben

Youfone my friend

Goede service. snel geholpen. Duidelijk in communicatie en afspraken.

Petra
02-06-2021

Heel erg blij met youfone

Vind dat zij een hele duidelijk site hebben en wat daar op staat komen ze ook nog na

02-06-2021

Altijd goed bereik en mooi geprijsd

Zeer tevreden over de goede prijs-kwaliteitverhouding én altijd een goed bereik!

Wil

Scherper kan niet

4 gezinsleden gebruiken al jaren youfone. En naar alle tevredenheid. We hebben een maand abonnement om de prijs aan te passen als er weer een scherpe aanbieding is. Aangepast aan het gebruik van de kinderen. Kwaliteit is ook prima.

Carola
02-06-2021

Wat wil een mens nog meer!

Zo.n fijne provider. niet duur goede acties en goed bereik wat wil een mens nog meer!

Marion

Bellen en internet

Zeer tevreden over youfone

Sandra

Youfone youhappy

Goedkoop, overal goed internet en nog nooit (in 3 jaar tijd) problemen gehad. Abonnement is ook elke maand (in mijn geval) super makkelijk aan te passen. Ik ben happy!

Pauline

Goed bereik

Prima provider, nooit problemen.

Rikie

Goede provider

Ben al verschillende jaren bij youfone. Lekker goedkoop en goede WiFi verbinding

Ciska

Goed en voordelig!

Heb een goede ontvangst met mijn mobiel!

Jolanda

Prima provider

Qua prijs / kwaliteitsverhouding voldoet het prima, maar ook het dekkingsgebied voldoet enorm via het KPN netwerk.

Het wachten is nu nog op 5G dan wordt het een 10.

Super

Altijd correcte rekening, prima.

Jel

Werkt gewoon

Simpel en goed.

Michel

Gewoon goed

Nooit problemen gehad. Telefoon werkt overal en altijd en het internet is snel en stabiel.

Prijs/kwaliteit verhouding is heel goed!