Youfone reviews

2.4

Goede prijs en betrouwbaar

Af en toe klaagverhalen over YouFone maar in de praktijk werkt het perfect. Goedkoop en snel en geen storingen. Op dit moment zit de hele familie bij YouFone dus ik ben er blij mee.

Miranda

Hey You, You Fhone

Ik heb al jaren een super abonnement, goede service,een perfecte app.Lage kosten,waar je veel voor terug krijgt.Ik woon tegen Belgische grens en het bereik is en blijft top.

Karel

Bijna overal bereik

Pluspunt: bijna overal bereik in Europa, in ieder geval beter dan aanbieders zoals Ben, Tele2, dat zijn mijn ervaringen.

Minpunt: als vaste klant krijg je nooit een aanbieding dan een nieuwe klant, vandaar 8 sterren

Willy

Prima voor dat geld .

Heb al jaren mobiel van YouTube en ben zeer tevreden hiermee!@!

Hüseyin

Service en vriendelijkheid.

Bij aanvraag alles heel keurig geregeld.

Matthijs

Perfect

Perfect netwerk voor een lage prijs

Wen

Prima providet

Al jaren klant, prima prijs-kwaliteit-verhouding. Altijd verbinding, soms wat minder sterk signaal. Nooit klachten gehad.

02-06-2021

Goed ontvangst en niet zo duur 👌🏻👍🏻

En altijd leuke aanbiedingen

02-06-2021

Goed bereik, scherpe prijs en veel inzicht in het tegoed

No-nonsense aanbieder met waar voor je geld en dat op het KPN netwerk! Youfone bedankt!

Mirjam

Goede provider en goedkoop

Zelfs op lastige plek in Limburg goed ontvangst.

Alleen jammer dat je niet erg makkelijk internetdata bij kan kopen, moet eerst dataplafond instellen.

Als je dat niet weet, krijg je een hoge rekening als je te veel gebruikt.

Prima dienstverlening

Betrouwbaar en stabiel.

Adriana

Prima provider, nooit klachten

Bij Youfone werkt alles perfect en, dat voor een hele lage prijs! Dat wil Toch iederéén!

Goed

Niks mis mee Youfone. Goed bereik en klantenservice goed bereikbaar. Enig nadeel dat vanuit Monaco niet uit je bundel kan gebruiken wat bij vele andere aanbieders wel zo is.

Barbera
02-06-2021

Super dekking voor het minimale bedrag

Na dat wij in Assendelft kwamen wonen bleek dat wij geen van drieen goede dekking hadden. Na een simpel telefoontje alle drie over gestapt naar youfone. En nog altijd met veel plezier, dank.

Prima

Goed bereik en niet duur

Katja

Tevreden klant

Nooit problemen. Data en belplafond (min.€10, dat is jammer) kun je instellen. Mailtjes als je 80% en 100% vd bundel bereikt hebt. App loopt helaas wel vaak achter bij het registreren van het gebruik.

Spaarprogramma voor extra data of korting op de factuur, maar daar heb ik nog nooit gebruik van gemaakt. Vriendendeals. Al met al zeer tervreden.

Ro

Top

Top top top

Betrouwbaar

Goed georganiseerd, alles loopt op rolletjes.

Ronnie

Prima

Prima provider. Gaat gewoon over het kon netwerk en is stukken goedkoper dan de grote spelers.

Bareld

Goede prijs kwaliteit verhoudeing

Inmiddels al 3 van de 4 gezinsleden op Youfone over. Met name prijs kwaliteit is top, goed inzicht via de app. Wat erg handig is, met name voor de kinderen, het dataplafond.

Het is wel eens jammer dat je net naast de mooie aanbiedingen grijpt op het moment je mag verlengen.maar verder dik tevreden!