Slechte service en praten elkaar tegen
Heb of had 2 abbonementen lopen bij Youfone en op 1 wilde wij een contract overname laten plaats vinden.
Mijn moeder zou er 1 overnemen.
Contract overname nam plaats maar beide abbonementen werden overgezet naar mijn moeder.
Foutje bedankt.
Youfone maakt een fout maar na vele telefoontjes en mails is het nog steeds niet opgelost!
Groetjes Johnny
Overgestapt naar Youfone vanaf Ziggo. Wat een enorm fiasco. Ze hebben mijn Ziggo abbo opgezegd vóór dat ik werkend internet heb via Youfone. Hierdoor zit ik al een paar dagen zonder internet, bij de klantenservice wijzen ze naar KPN en zij op hun beurt naar Youfone. Niemand bij de klantenservice pakt verantwoordelijkheid en doorverbinden is uberhaupt geen optie.
Bespaar jezelf uren bellen en dagen zonder internet. Betaal die paar eurotjes meer dan weet je in ieder geval dat je wél internet hebt.
In Maart 2023 gebruik gemaakt van de proefperiode Viaplay. Echter na twee weken gebeld, dat ik het niet wilde. Wat doet Youfone: U heeft een jaarcontract en kunt tussentijds niet opzeggen!
Nergens staat dat ik een jaarcontract heb, maar ik moet wel betalen!
Vijf medewerkers gesproken en "ze snappen het allemaal weet je" was hun antwoord.
Mails gestuurd en dan een reactie krijgen waarin ze zeggen: wij van Youfon willen je WIJSMAKEN dat je niet kunt opzeggen met een jaarcontract. Goedkoper kun je je niet verkopen denk je dan.
Het is zelf zo sterk, dat gisteren 10-10-2023 een medewerker zijn excuses aan bood voor de puinhoop. Nu is mijn vraag hoe moet ik dit oplossen?
Beloofde internetsnelheid van 500Mb wordt niet waargemaakt. Youfone levert 100Mb, na contact met klanten service moet ik nu op 3 tijdstippen 24h van elkaar bewijs aanleveren dat de snelheid niet geleverd wordt. (geleverd is 92Mb ipv 500Mb glasvezel). Ze pakken de klacht niet eerder op om deze door te zetten naar kpn, waar deze van afgenomen wordt. Ik voel mij bedonderd en niet serieus genomen.
Het zijn gewoon oplichters, zou de eerste twee maanden gratis hebben, staat ook in mijn contract, maar moet gewoon betalen.
Youfone stuurt facturen die niet kloppen en weigert deze aan te passen: Ik heb over mijn 1e factuur van Youfone een klacht (1e email) ingediend omdat deze onjuist was. Een reactie duurde twee weken.
Dat de factuur niet klopte werd erkend door de medewerker(Amy) die mijn ''case'' behandelde. Deze factuur had ze dan ook aangepast. Helaas was deze aanpassing nog steeds onvolledig daar ik wel degelijk de abonnementskosten van de factuur aan Youfone had overgemaakt. Ik had hiertoe ook een kopie van de bankoverschrijving toegestuurd aan Youfone.
Daarom reageerde ik (2e email) naar Youfone dat de factuur nog altijd niet klopt. Weer duurt een reactie twee weken. Maar nu wordt het minder leuk, want in de tussentijd wordt ik wel afgesloten van het netwerk.
Scherper qua prijs ga je het niet vinden. En dan ook nog met KPN netwerk en 5g. Echt een verademing t.o.v. andere prijsvechters zoals Simpel.
Instabiele verbinding en slechte klantenservice. Totaal niet bereid om een oplossing te bieden voor het probleem.
We hebben in de loop der jaren meerdere providers gehad en dit is beslist een waardeloze partij.
Zojuist overgestapt naar Youfone en echt super tevreden! Top bereik en goede service.
Ik ben net verhuist, sluit internet af met een leuke deal. Alles goed geregeld, wel wat lang wachten op de spullen maar oke. Alles doet het goed.
Ik wil ook TV aan laten sluiten toen ik over was maar dan vervalt de aanbieding prijs van internet en moet ik meer gaan betalen. Dit omdat het contract gewijzigd gaat worden. Dus je neemt er een dienst bij en de prijs van de eerste dienst wordt duurder omdat je een wijziging doorgeeft.
Wie bedenkt dit binnen z'n organisatie, Die verdient vast een bonus haha.
Regels zijn belangrijker dan luisteren naar klanten en ik ben een groot fan van #Jos Burgers en die zou hier een dagje training moeten geven over klantgerichtheid.
Youfone, bedankt
Vast een prima provider wanneer je geen specifieke problemen hebt. Echter, wanneer je met de helpdesk in aanraking komt merk je dat die niet functioneert. Bevragen worden gebrekkig beantwoord en situaties wordt niet volledig op ingelezen, waardoor antwoorden repetitief en niet behulpzaam worden. Betaal iets meer bij een andere provider voor een fatsoenlijke helpdesk. Dit is geen service.
2 1/5 maand gebeld over een verkeerd contract eerst een buitenlandse aan de telefoon die er niets van begreep 3 kwartier gewacht voor er op genomen werd .Het contract was aangevraagd door Belsimpel. Het komt hier op neer alles wat fout ging is mijn eigen schuld.
Dus ga nooit met Youfone en Belsimpel in zee wees gewaarschuwd.
Net 20 minuten gebeld met een youfone medewerker omdat mijn internet er uit ligt. Zij heeft mij 10 minuten laten wachten om het uit te zoelen, vervolgens heeft ze een mail getypt om mijn vraag door te zetten naar een afdeling. Dat kan ongeveer 3 werkdagen duren voordat ik antwoord krijg. Ik zit nu dus zonder internet en zonder tv en geen idee voor hoe lang. Maar ik betaal wel!? Naast dat ik hier totaal niet mee geholpen ben, was diegene erg onbeschoft, sprak me aan met 'je' en 'jij', gaf geen duidelijkheid over wat ze nou aan het uitzoeken of doen was. Doorzetten naar "de afdeling" was ook niet mogelijk, sterker nog, ik werd uitgelachen. Heb veel vreemde gesprekken gehad met bedrijven, maar deze sloeg alles.
Hele slechte service zit al twee maanden zonder huis telefoon kan noet inloggen met mijn tabllet en niemand kan mij helpen
Wordt niet serieus genomen