Youfone reviews

2.4

Jatomaki
02-06-2021

Geen nieuws is goed nieuws!

Totaal geen problemen met Youfone.

Benno

Veel voor weinig!

Veel data , veel kwaliteit! Weinig betalen!

Maurice

Wijziging

Goed geholpen door de klantenservice nadat ik zelf een fout had gemaakt.

Anouska

Fijne organisatie

Makkelijk in gebruik en makkelijk te wisselen van abonnement. Ik ben fan!

Arjan

Niks mis mee

Prima bereik in zowel Nederland als het buitenland. Veel data en belminuten tegen een relatief lage prijs ten opzichte van andere providers. Klantenservice nog nooit mee in contact geweest dus dat kan ik niet beoordelen.

Carlo
02-06-2021

Met een abonnement van Youfone val je niet uit de toon.

Goede klantenservice,altijd bereikbaar als je vragen hebt en qua telefoon abonnement een heel goed bereik.

Nooit problemen gehad

Al jaren maak ik gebruik van Ypufone, nooit problemen gehad. Weinig reclame in mail en goede prijs/kwaliteit. Verlengen gaat makkelijk. Klantenservice de afgelopen 4 jaar niet nodig gehad

02-06-2021

Je telefoon werkt het beste met een abonnement van youfone.

Ik ben al jaren klant bij youfoon ik kan het iedereen aanbevelen.

Nooit geen storingen of iets anders gewoon lekker bellen en internetten.

Groetjes Marco van den Berk.

Phili
02-06-2021

Youfone en apps de perfecte combinatie.

Was even wennen om Androidtv te hebben, maar ik lerr iedere dag meer over de mogelijkheden. 👍

Timo
02-06-2021

Top provider met goede aanbiedingen!

Fijne provider op het netwerk van KPN.

Zelfs familieleden over laten stappen naar Youfone omdat ze altijd over hun bundel zaten. Familieleden zijn ook dik tevreden!

In de toekomst hoop ik ook dat ze op het glasvezel netwerk komen van Delta Fiber netwerk/ Glasvezel Buitenaf

Arjan
02-06-2021

Prima netwerk en probleemloze verbinding

Zoals een mobiel netwerk zou moeten zijn; je merkt niet dat het er is, omdat het altijd werkt.

Jannick
02-06-2021

Lekker goedkoop en goed geregeld

Op bereik in het buitenland na nooit problemen gehad en het afsluiten van mijn abonnement ging lekker makkelijk

Esmee

Pas lid

Ik geef een 8 omdat het tot nu toe goed loop vraag dit over een jaar nog eens wie weet een 10 of lager wie weet

Annamarie
02-06-2021

Snel en goede internet en bellen

Ik heb nog nooit problemen gehad en heb altijd overal internet en bellen zonder problemen echt een aanrader want dat kun je niet altijd zeggen over andere providers ik spreek uit ervaring .

Nicolas

Very Recommended

Was the first line that I took since I came to Netherlands, and after almost 3 years, for me still the best!

Goed voor weinig geld

Ben zeer tevreden met youfone. Voor weinig geld goed abonnement en data opwaarderen zo gepiept👌🏽👌🏽👌🏽

Jelmer

Goedkoop, contact lastig

Goedkoopste abbo dat er te krijgen was, enige nadeel is dat contact met de klantenservice lastiger is dan bij de grotere spelers.

Suze

Youfone is aanrader

Nooit problemen gehad, vragen worden direct beantwoord

Cora

Top provider!

Net overgestapt en dat ging allemaal prima volgens afspraak.

Goed en goedkoop

Al een paar jaar klant bij Youfone en dij tevreden met de kwaliteit van de telefoon en internetverbinding. En dat voor een scherpe prijs