Youfone reviews

ziek

Louis
25-03-2021

Niet te bereiken.

Ze nemen gewoon niet op, maakt niet uit hoelang in je de wachtrij staat.wat een klantenservice.

Heb een vraag over het verlengen van mijn abonnement, maar daar willen ze niet echt mee helpen dus.

Zeenab
24-03-2021

Youfone bad boys

Klantnummer 1019546716

ik heb op 23/03/2021 mijn sim only geactiveerd .deze dag ik was thuis ,dus geen internet gebruikt buiten huis alleen met wifi maar ik zie na uurtje op de website van de oplichter dat ik 1000MB van de internet heb gebruikt! belachelijk toen ik heb contact gehad met de klantenservice na uurtje krijg ik iemand aan de lijn en hij zegt we moeten onderzoek doen via kpn , de 14 dagen bedenktijd begint ook vanaf 23/03/2021 . de klantenservice zegt dat ik moet kosten betalen en nog aansluitkosten moet betaald worden dit was gratis maar als je opzeggen je moet hem betalen , ik heb veel bewijs en ik wil aan deze bedrijf een klap geven .met de hulp van jullie .rechtsbijstand gaat verder met deze oplichters

Harry
23-03-2021

Simonly gestart met slechte netwerk en vaak geen internet bereik

Ik heb 7 februari dus youfone abonnement aangevraagd. Ik kon pas 10 maart gebruik maken van mijn simkaart. Dus totdat ik de mogelijkheid krijg om überhaupt de simkaart te testen, zijn de wettelijke 14 dagen voorbij en zit ik 2 jaar vast aan een abonnement. Prima als het doet zoals t moet doen. Ik ben overgestapt omdat de 4g snelheid dus 10x sneller zou zijn. En raad eens. Snelheid wordt vrijwel nooit behaald! Kan je is voorstellen dat als je buiten bent je 4g signaal volledig bereik heeft maar je niet eens nieuws, whatsappbericht kan lezen? Laatstaan youtube. Hij kan niet eens google openen! Wil je taxi bellen of ov route controleren, dan heb je dikke pech met deze steentijdperk internet in Nederland van youfone (via KPN). Waar ik volledig spijt bij heb is dat ik vroeger jaar of 5 geleden een andere iphone heb gehad en ander nummer enz enz, en ik had dezelfde problemen! Maar was het vergeten en daarnaast heb ik een internet only abonnement van youfone thuis. Die werkt bij mij wel perfect, waar ik een cijfer 10 voor kan geven. Maar simonly geval is niet eens een 1 waard. Niet te vergeten klantenservice bestaat niet. je blijft maar bellen. Ik heb een annuleren aangevraagd maar ben uiteraard dik te laat omdat ik later pas mijn simkaart kon testen. Ik kreeg een respons dat t te laat was, en gaf als reactie hoe het zat met mijn probleem met de super slechte internet, waar zelfs het bereik in buitenland tussen de bergen beter is. En ja tuurlijk kreeg ik geen reactie terug. Geld innen? Ja hoor, probleem oplossen of telefoon opnemen, nee hoor.

Als het gaat om sim abonnement never nooit meer, ik voel me zwaar belazerd. Bedoeling was dat ik anderen kon bellen via internet omdat ik maar 120 belminuten heb. Nou mooi niet, nu kan ik niet fatsoenlijk bellen en internetten. Ik kan beter maar beginnen aan brieven per post te sturen naar anderen of een postduif gebruiken, want dat gaat sneller en meer betrouwbaar dan het netwerk van youfone dat via KPN gaat.

Inge
23-03-2021

De woorden van vloek liggen aan mijn lippen

Omdat Youfone de lijnen in Axel Zeeland niet bemachtigd is kon zelfs de monter, die door Youfone gestuurd is, internetmodem niet aansluiten. Geen signaal in de lijn is mij verteld. Met een waardeloze klantenservice kon ik niets anders dan bellen en mailen. Maar er gebeurde niets. Na 6 weken heb ik kpn ingeschakeld. Het doet meteen. De lijn is van KPN natuurlijk! Youfone probeert iets te verkopen wat niet van hun is. Ik heb geen enkele dienst kunnen gebruiken. Maar nu eisen ze me te betalen met een afkoopsom, van meer dan €400. Dit kan ik niet accepteren. Waar is de wet?

Serena

Vreselijke "service"

Wat een vreselijke partij. Goedkoop is uiteindelijke duurkoop.

Nadat ik vorig jaar een "een jarig abonnement sim only" had afgesloten, ging ik ervan uit dat dit, jawel, 1 jaar zou duren. Blijkt dat je dit uiteindelijk zelf moet opzeggen. Ik had mijn simkaart inmiddels weggegooid, want ja. Het was maar een eenjarig abonnement.

Nadat ik eerst dagen aan de telefoon heb gehangen, kreeg ik nog steeds geen gehoor. Het leek wel alsof er niemand aanwezig was. Na meerdere pogingen te hebben gedaan, ben ik in de spreekwoordelijke pen geklommen. Een e-mail naar de support-afdeling.

Dan krijg je een mooi, automatisch gegenereerd e-mailtje dat zij binnen 3 werkdagen met een antwoord bij je terugkomen. Nog een leugen. Het heeft maar liefst 14 dagen(!) geduurd. In de tussentijd natuurlijk weer bellen. Geen gehoor.

Inmiddels met veel moeite mijn "een jarige contract" eindelijk stopgezet. Ze blijven factureren. Zodra je daar iemand telefonisch over wil spreken, sta je uren in de wachtrij. Ik heb inmiddels ruim 5,5 uur bij elkaar opgeteld in de wachtrij gestaan, ongeacht via welk keuze menu je belt. Schandalig!

Wederom een e-mail gestuurd. We zijn inmiddels weer 7 dagen verder en tot op heden nog steeds niemand gesproken.

Begin er niet aan!

W.F. van der Kooij

Onbereikbaar

Na annulering van een sim only abonnement geen gehoor gekregen van Youfone. Ze hebben het abonnement gewoon in laten gaan.

Telefonisch en via email niet bereikbaar, ze waren wel bereid om een te hoog bedrag van mijn rekening te halen. Dat heb ik inmiddels terug laten storten. Volgende stap wordt mijn rechtsbijstand inschakelen!

Bram
22-03-2021

Goedkoop = duurkoop

Al twee keer ene extreem hoge rekening (90+ euro en 60+ euro) ontvangen. Zelf zit ik op een maandelijks abbonmenet van 13,50. Ik heb dit nog NOOIT gehad bij andere providers.

Ze laten je bewust lastig limiten aan je verbruik instellen zodat ze hoge extra kosten in rekening kunnen brenge. Er is geen genade. Zelf niet als hun eigen systeem mij na een nieuw abbonement weigerd platfons in te stellen. De kosten worden verhaald op mij.

Service is slecht en komt tekort in antwoorden.

Zodra ik van dit contract af ben stap ik weer lekker over naar een 'duurdere' partij. Eindstand ben je daar goedkoper uit!

22-03-2021

Ontzettend veel geld kwijt & klantenservice niet te bereiken

Ik heb een paar maanden een abonnement bij Youfone en ik begin er steeds meer spijt van te krijgen. Het viel me eerder al op dat de beschikbare data die je in de Youfone-app te zien krijgt uren achterloopt, waardoor je niet ziet wat je daadwerkelijk nog over hebt. Nu zat ik afgelopen maand dicht tegen m'n databundel aan en heb ik voor de zekerheid een dataplafond ingesteld zodat ik nog enigszins door zou hebben wanneer ik buiten mijn bundel zou gaan. Vervolgens heb ik geen enkel bericht ontvangen toen ik buiten m'n bundel ging en nu ben ik 92,39 euro lichter. Daarnaast is de klantenservice ook niet te bereiken, dus ik zou iedereen die Youfone overweegt als provider willen adviseren om het niet te doen.

Natalie
20-03-2021

Joepie, over 2 maanden kunnen we opzeggen

Even iets positiefs.

Over twee maanden opzeggen en nog twee maanden later zijn wij youfone af???

Christina
20-03-2021

Zeer slechte service

Website werkt niet,

als je belt moet je minimaal 45 min wachten totdat je iemand aan de lijn krijgt.

facturen worden vaak met fouten opgesteld en als je iemand benadert wordt je in een hoek geduwd.

je hebt dataplafont aan maar wordt toch extra internetkosten berekend op je factuur en het kost je een maand de tijd om dat opgelost te krijgen. ze hebben altijd gelijk en het maakt niet uit hoeveel bewijzen je bij je hebt.

je mag zogenaamd maandelijks je abonnement wijzigen omlaag of omhoog en als je omlaag wilt werkt opeens de website niet als ik zelf inlog, en wanneer andere mensen inloggen lukt dat opeens wel, het lijkt er op dat ze mij geblokkeerd hebben om extra geld aan mij te verdienen. ik stuur een mail met een verzoek of ze mijn databundel willen terug zetten wijzigen want mij lukt het niet online en ik wordt doorverwezen naar hun om dat via de mail te vragen, krijg ik het antwoord dat dat niet kan gewijzigd worden. ik heb al hoop depressie nu door youfone .

GJ
19-03-2021

Waardeloos bedrijf dat Youfone.

Werkt daar wel iemand, er reageert niemand. Alleen loze beloftes. Spijt dat ik ermee in zee ben gegaan. Vanaf 16 mrt tot nu al.4,5 geprobeerd iemand te spreken hoe het staat met abonnement. Alleen maar die verschrikkelijk irritante stem het is drukker dan u gewend ben. Mensen ga hier niet mee in zee, dit bedrijf is het niet waard. Betaal liever iets meer voor een gevestigde naam.

Jolanda
19-03-2021

Niet bereikbare klantenservice

Al 2 dagen geprobeerd de klantenservice te bellen omdat zonder enige melding mijn internet is afgesloten. Je hangt meer dan een uur in de wacht en krijgt steeds hetzelfde bandje te horen en als je om 19.50 uur belt krijg je een antwoordapparaat terwijl ze tot 20.00 uur open zouden moeten zijn. Op mails krijg je binnen 5 dagen antwoord wat ook bijzonder slecht is. Als ik dit van tevoren had geweten was ik nooit overgestapt.

Patricia

Krijg al 3 dagen geen contact

Dat het druk is prima. Maar 1 uur aan de telefoon hangen en dan nog geen medewerker gesproken hebben is bizar. Na een half uur gewacht te hebben op een chatgesprek ook maar opgegeven. Je kan nu niet meer chatten zag ik. Vreemd?

Hoop dat ze op mijn e-mail reageren.

Had bijna 2 jaar lang een goede ervaring. Maar dit is heel slecht en ik MOET voor 30 maart antwoord op mijn vraag hebben.

Cor

1 is te weinig dus 0

Iets te melden aan hun kun je vergeten ze zijn er niet

Aria

Geen contact

Mijn pakket is niet verzonden en maandag komt de monteur al. Ik bel al dagen naar youfone en blijf in de wachtrij. op mail antwoorden ze ook al niet

Arno

Telefoonprovider onbereikbaar

Heb er 3 abonnementen lopen die gelimiteerd zijn en toch moet ik het dubbele betalen . Bellen lukt prima maar iemand aan de lijn krijgen is mij nog niet gelukt . In de wacht staan zeer lang zonder iemand te spreken te krijgen . Is een waardeloze zaak!

Valo

Klantenservice drama

Klantenservice bestaat niet, je kan ze nooit bellen en op mails reageren ze anderhalve week later als je geluk hebt. Manager of iemand hoger kan je niet spreken, maar klantenservice doet niks of kan niks. Ga binnenkort maar weg, nooit zulk slechte service gehad en ik heb bij veel providers gezeten.

Als de eerste a 2 maand al zo is, ben ik benieuwd hoe dit verder gaat verlopen.

Michel

Bereikbaarheid

Met 3 telefoons een abonnement bij youfone,

Als het werkt is er niks aan de hand, als je wil afsluiten ook alles prima. Prima kwaliteit verbinding enz.

Maar probeer niet in contact te komen met een vraag.

Je komt er gewoon niet doorheen!

probeer al 5 dagen achtereenvolgens te bellen, telkens sessies van 1/2 uur tot 3/4 uur. Geen reactie.

Mail verzonden via mijn youfone, geen reactie.

Komt het vertrouwen niet echt ten goede.

Sim only werkt niet

Gisteren , 15-03-21 ging mijn sim only abo in. De kaart geinstalleerd maar is niet geactiveerd. Krijg dit ook niet voor elkaar! gisteren en vandaag geprobeerd iemand aan de telefoon te krijgen, alleeeeeen maar in de wacht, chatten lukt ook niet. Wat een slechte klantenservice.