Youfone reviews

2.4

Jihan
18-12-2020

Kom maar op.met die bon!

Tsja, je kunt je vraagtekens zetten bij het schrijven van een review waar mee je iets kan winnen.

Toch al vier jaar klant bij Youfone en dat bevalt prima!

Nog geen verbindinsproblemen gehad in die vier jaar.

En mij ervaring met de klantenservice, die zijn er niet. Kan ik dus niets over zeggen.

Desmond
15-12-2020

GELDKLOPPERIJ! Blijf weg bij Youfone

Geldklopperij is het enige juiste woord wat ik kan gebruiken om youfone te omschrijven. Zij kiezen er (bewust) voor om geen sms te versturen wanneer je op 100% van je databundel zit, maar doen dit wel bij 80% en 120%. Uiteraard heb je dan al 80 euro onnodige extra kosten gemaakt.

Je kunt wel een melding krijgen hoor bij 100% van je databundel, dat kost je dan 50 cent per maand. Wat enkel jammer is dat deze functionaliteit -wanneer geactiveerd- automatisch weer op gedeactiveerd springt, waardoor je -ongemerkt- automatisch weer boven je bundel zult raken. Ik heb hier een video van gemaakt, ter bewijs, maar youfone blijft bij hun standpunt; betalen!

Het verdienmodel van het bedrijf is gericht op het aansturen op extra kosten bij de klant en wassen vervolgens hun handen in onschuld. Ondertussen sturen ze wel aanmaningen en dreigen ze met juridische stappen.

Op klap op de vuurpijl hebben ze het -al reeds beëindigde- abonnement gewoon door laten lopen. Terwijl de confirmatie mail van beëindiging contract al lang verstuurd is van hun kant. Zo worden er dus weer onterechte kosten in rekening gebracht. Zon.

Zonder enige twijfel een zeer eng bedrijf, dat het zijn verdienmodel heeft gemaakt klanten te bedonderen. Trap er niet en kies voor een betrouwbare partij!

Qwetyu
15-12-2020

Youfone is niet eerlijk in de prijzen.

Ik heb een maandabonnement voor 14 euro afgesloten en binnen twee weken opgezegd. Uiteindelijk wordt er bijna 40 euro afgeschreven.

Dit is pure oplichterij.

Fred
14-12-2020

Niks mis mee!

Ik ben al jaren klant bij Youfone. In al die tijd geen enkel probleem of klacht gehad.

Goed netwerk en voordelige bundels. Wat mij betreft blijft dit nog vele jaren zo.

Boomsma
14-12-2020

Youfone is geen aanrader

Slecht internet en tv. Tv hapert en internet valt af en toe weg. 2 oplossingen hadden ze. Een andere router of repeater kopen of opzeggen en alle resterende maanden betalen. Weer gebeld en gemaild maar geen reactie via de mail terwijl je een automatische mail krijgt waar in staat dat ze binnen 3 werkdagen zullen reageren. Niets van dat alles. Je verwacht dat je voor 45 euro in de maand iets krijgt wat goed werkt. Helaas. We zitten een jaar vast aan troep. Niet intrappen. Alleen maar geldklopperij.

Ma
12-12-2020

Enorm misleidende verkoop!

Enorm misleidende verkoop!

Onze zoon wilde graag gebruik maken van een aanbieding van Youfone met nummerbehoud. Na het overmaken van € 0,01 om e.e.a. in gang te zetten, kreeg hij een mail met de mededeling dat dit niet ging omdat hij schijnbaar nog tot februari 2022 aan een abonnement vastzit bij een andere provider. Erg jammer, maar ja, dan is dat maar zo en moet hij eerst dit abonnement uitzitten. Hij was in de veronderstelling dat na zijn eerste abonnement hij gewoon per maand op kon zeggen.

Wat doen ze nu bij Youfone? Ze wachten dan tot de 14 dagen bedenktijd voorbij zijn, en dan sturen ze een brief met een simkaart met nieuw telefoonnummer! Je zou toch zeggen als je te horen krijgt dat het niet gaat omdat je nog ruim een jaar bij een andere provider zit, dat je dan niet ook nog een ander abonnement afsluit! Waarom zou je dat willen als student die iets probeert bij te verdienen met vakkenvullen? Misschien even informeren bij de klant? Of zit er geen menselijke kant aan Youfone? Is het alleen computer gestuurd en geld binnen harken? Ik ben zelf ook nu klant bij Youfone, maar wel éénmalig dus!

Er zijn nog geen kosten gemaakt, hij heeft nog geen gebruik gemaakt van welke dienst dan ook, maar 1 dag na het verstrijken van de 14 dagen krijg je alleen te horen dat de 14 dagen voorbij zijn! Ja, dat snap ik als je bewust 14 dagen niets hoort! Ik kreeg na 2 dagen mijn nieuwe pas al van Youfone en had het dezelfde dag besteld als mijn zoon!

2x gebeld maar ze luisteren niet naar dit verhaal maar geven alleen aan dat de 14 dagen voorbij zijn.

Zeer klantonvriendelijke en asociale verkoop dus!

Jac
12-12-2020

Fijne internetprovider

Prima internetprovider met goede service

11-12-2020

Goed goedkoop

Eigenlijk overal verbinding en goed ontvangst internet is stabiel ook in het buitenland.

09-12-2020

Youfone overtreedt de wet en steelt uw geld

9 mails en telefoontjes verder en nog geen oplossing op mijn verzoek 2 dagen na aankoop het contract te wijzigen. Dus binnen de zichtperiode.

Ik heb de bestelling op 22 november geplaatst en op 24 november (ticketnummer 183769 ) daarna gevraagd de bestelling aan te passen naar 120 minuten bellen en 10gb data. Er werd gestreefd binnen 3 dagen antwoord te geven. U raadt het al.

Dat verzoek is 28e november per mail herhaald.

Daarnaast is er nog 3x gebeld met Youfone (

3-12 2x gebeld, sta 2x 20 minuten in de wacht waarna de verbinding werd verbroken. Op 4-12 wederom gebeld; ''het duurt 5 werkdagen zei Isika die het wel begreep en het verzoek indiende.

Daarna nog 4 mails gestuurd en uiteindelijk na de ''zichtperiode'' van 14 dagen kreeg ik antwoorden dat het contract niet meer gewijzigd kon worden tegen de oude actietarieven, enkel tegen de veel slechtere, nieuwere tarieven.

Youfone:

Jullie dienen mijn wijziging dus gewoon volgens de netjes te honoreren.

Graag een mail dit keer dat het geregeld is, want ik ben nu al 9 contactmomenten verder zonder (correct) antwoord!

Medewerkers Quiten, Delano u overtreedt de Nederlandse wet door de klanten zo af te schepen.

Marcel Koppenberg

Kim
09-12-2020

Ooit de beste nu de slechtste

Ooit klant geworden bij youfone en uiterst tevreden. Totdat. de irritante reclames begonnen, normale wachttijden van de klantenservice rond de 34minuten werd. Zes maanden geleden werden tv ontvangers vervangen. Geen minuut tv kunnen kijken. Wel betalen uiteraard! En uren bellen en mailen met die uiterst incompetente klantenservice. Kom er nu achter dat de problemen bekend zijn, meerdere klanten hebben hier last van. Tenzij je graag wilt betalen voor een dienst die je nooit geleverd zult krijgen of een ernstig gebrek aan sociaal contact hebt waardoor je uren met de klantenservice wilt bellen is er geen enkele reden om hier klant te worden!

Benadeeld
08-12-2020

Opgelicht

Onlangs geleden heb ik internet aangevraagt toen ze de apparatuur hadden opgestuurt miste wij een onderdeel wij gewacht inmiddels 2 weken verstreken noppe geen enkel reactie mogen ontvangen,dus de hele doos retour gestuurt, een week later een andere provider en we hadden internet.deze youfone stuurde tot deze dag mails niet een maar tientallen ze schreven als u niet betaalt gaan we u internet afsluiten en tv maar ik heb geen internet van youfone in oktober 2020 wilde ze ongevraagt 600 euro van mijn bankrekening kapen meteen geblokeerd en ze gaan maar door .nu hadden ze mij met een deurwaarder bedreigt ik zeg laat maar komen het gekke is dat ze ongevraagt 600 euro van je rekening willen stelen en sturen 2 maanden lang dat ze mijn internet en tv blokkeren nogmaals ik heb geen aansluiting en ook geen verbinding bovendien zijn die gasten moeilijk bereikbaar .ik betaal geen cent

Jo
08-12-2020

TV onbruikbaar, buiten bundel onbetaalbaar

TV: in twee huizen, twee kastjes onbruikbaar ivm constant bevriezen.

Mobiel: na 3 jaar ver binnen bundel, plafond via SMS uitgezet. € 90 betaald voor 0,9GB.

Ik stap snel over naar een normale provider!

Lois
07-12-2020

Onbereikbaar

Al vanaf begin november emails aan het sturen met mijn klachten. Ze zeggen dat ze binnen 3 werkdagen contact op nemen. Ik stuur elke dag een update m.b.t hoe slecht mijn beeld is.

Tot op heden nog niks van ze vernomen. Betaling is nu gestopt. Hen ook mede gedeeld. Afwachten hoe snel ze reageren.

Safiera

Prima provider

Zit nu al denk ik 3 of 4 jaar. Heb nooit echt last van bereikproblemen en heb een fijn, betaalbaar abonnement.

محمد

Mijn mening over Youfone

Muijn ervaren was gat hoed

Marijke
06-12-2020

Neem youfone voor je mobiele telefoon

Ik ben tevreden over youfone

Ik heb al een paar een abonnement

Goedkoop en nooit problemen gehad

Youfone = Mafia

Sinds 3 maanden TV van Youfone. Vanaf het begin problemen. Beeld hapert, beeld en geluid vallen weg, beeld en geluid lopen niet synchroon.

Wekelijks enkele malen de klantenservice gebeld. Tenminste Youfone noemt dat service. Je staat 3 kwartier tot een uur in de wacht. Vervolgens wordt je telkens met updates (die niet werken) afgescheept.

na twee maanden wordt een logcat uitgelezen waar we een maand op moeten wachten. Na een maand is de mededeling dat de logcat niet goed uitgelezen is. Nieuwe logcat moet uitgelezen worden. Na twee weken de melding dat er niets te vinden valt. Nu moet ik bij iedere storing een bugreport opsturen.

Kortom begin er niet aan. Bij KPN betaal je niet heel veel meer, maar is de kwaliteit, de dienst en de service 10 keer beter.

Hopelijk geven ze het een keer op bij Youfone maar ik ben bang dat ik nog 9 maanden uit moet zitten.

Update van 04/12/2020:
Tot nu toe zijn alle pogingen om het contract te ontbinden in iedergval gestrand. Daar wil Youfone niets van weten. "An offer you can't refuse!"

PRIMA PROVIDER

Tot nu toe geen spijt van mijn overstap naar youfone, voordelig en goed

04-12-2020

Goed en stabiel internet en mobiele telefonie

Wij nemen zowel internet thuis als mobiele telefonie af bij Youfone. Het internet thuis is stabiel en heeft er dit jaar nog niet uitgelegen. Ook over de kwaliteit van mobiel internet en telefonie hebben wij geen klagen. Je merkt duidelijk dat de dekking goed is. Ons is de overstap vanaf Ziggo goed bevallen.

Pim

Super Service Super Snel

Wij hadden met enige spoed een sim only simkaart nodig voor ons alarmsysteem. De volgende dag al ontvangen! En voor een prima prijs(je)!