Youfone reviews

2.4
Harm
29-08-2023

Overstap service niet gelukt, met de vraag om zelf op te zeggen bij de huidige provider. Doe dit nooit! Youfone komt 5 dagen voor de opzeg datum terug dat het nieuwe contract 5 dagen later pas begint. Of te wel, geen internet of tv voor 5 dagen. Bedankt Youfone! Ze doen er niets aan, nog geen excuses

Tamer
28-08-2023

Glasvezel hel. Ik zit al twee maanden zonder internet en tv. Ik word van het kastje naar de muur gestuurd. Enorme slecht van Youfone. Ten alle tijden vermijden. Klantenservice faalt aan alle kanten. Afspraken komen ze niet na. Ondertussen zijn ze wel aan het factureren. Heel erg asociaal

Doeterniettoe
26-08-2023

Wat een amateuristische organisatie is Youfone in zijn klantenservice! Ik ben een week lang aan het bellen geweest met diverse medewerkers die stuk voor stuk wat anders zeiden, de verkeerde informatie doorgaven of helemaal geen informatie doorgaven. Ze moesten alles navragen en kwamen dan nog met een waardeloos antwoord terug. Ik zit nu een week zonder tv en internet door een fout van de klantenservice, maar terugdraaien kunnen ze niet! Gelukkig kon ik bij mijn oude provider waar ik weer naartoe terug ben gegaan, eerder aansluiten maar dit is echt kansloos! Als je overstapt en alles is goed dan is er niks aan de hand, maar zodra je de klantenservice gaat bellen begint de ellende. Ik ben een hoop tijd, energie en ergernis verder. Nooit meer Youfone internet en tv meer voor mij en hopelijk een hoop anderen, als je jezelf een hoop ergernis wilt besparen!

22-08-2023

Overgang ging zeer slecht. Het zou vandaag overstap naar Youfone, helaas geen internet op de glasvezel lijn. Klantenservice kon niets aan doen, echt waardeloos

Joop
03-08-2023

Ik kan dit bedrijf werkelijk niet aanbevelen. De installatie verliep moeizaam, omdat er nauwelijks instructies bij het pakket zitten, die moet je gaan opzoeken op internet. De apparatuur is gammel en voortdurend gestoord: beeld dat stilvalt of uitvalt, haperend en niet synchroon lopend geluid, zenders die het dagenlang niet doen. De klantenservice was het afgelopen jaar bij herhaling niet bereikbaar of reageerde inadequaat: zo zouden de problemen aan de TV liggen, maar bij een andere aanbieder spelen al deze sores niet. Het is goedkoop als je geen enkele faciliteit wilt die elders standaard is; wil je die, dan moet je bijbetalen en ben je al met al duurder uit dan bij een A-aanbieder. Kortom: binnenkort stappen we over. Had ik de recenties van anderen maar eerder gelezen! En op Trustpilot worden negatieve ervaringen zo snel mogelijk gewist. Zo kan iedereen aan een positief imago komen.

Amina
01-08-2023

Ik heb pas een Youfone thuis abonnement, wat een teleurstelling, ik heb niet overal wifi, contact met klantenservice opgenomen, zij vertelt doodleuk dat ik zelf wifi versterkers moet aanschaffen. Waardeloos, voor mij nooit meer Youfone.

Mensen wees gewaarschuwd, zijn gewoon oplichters.

Annemarie
01-08-2023

Wij zijn nu enkele maanden bij Youfone. Goede aanbieding kunnen afsluiten, en alles nu op 1 e-mailadres zodat we voordelen hebben. In het begin wat problemen kleur tv maar opgelost door kastje opnieuw aan te sluiten. Bij onze gsm altijd goed bereik, alleen een klein stukje in Duitsland niet maar in ander stukje Duitsland wel prima bereik.

Dus gezien het lage bedrag wat wij betalen en de goede ontvangst zijn wij zeer tevreden!

23-07-2023

Oplichters. Er is teveel mis bij dit bedrijf.Niet fuctionerende sim. Ik begin weer te koken en zeg niks meer. Wie hiermee in zee gaat is na het lezen van vele reviews denk ik wel overtuigd van mijn gelijk. Vergis je niet. Twee jaar betaald en nooit een minuut kunnen bellen met Youfone. Alles waarover anderen klagen gebeurde ons ook. Scheit hebben ze aan de klanten. KPN nu? Dan zal het niet veel beter worden. Criminelen. Stop Youfone!

Ek
22-07-2023

Zelfs die 1 zijn ze niet waard. De meest slechte klantenservice ooit, wijzigingen in abonnementen worden niet doorgevoerd, de app werkt niet naar de behoren en zo kan ik nog wel even doorgaan.

Wil mijn abonnement al maanden afkopen, maar elke keer is er wel weer iets waardoor dat niet kan. De facturen worden zomaar verhoogd en afgeschreven, dan neem je contact op met de klantenservice die zo kortaf is en de helft van wat je zegt niet begrijpt, dan vraag je naar een supervisor maar deze is merkwaardig genoeg nooit aanwezig. Echt man, dit bedrijf frustreert mij zo mateloos. Ik vindt dat deze provider aan oplichting doet en zal er nooit en te nimmer meer een contract afsluiten, en raad anderen dit ook ten zeerste aan.

19-07-2023

Mijn vader kreeg dementie en is opgenomen in een instelling. Youfone Weigert het 2 jarig abonnement te stoppen terwijl aantoonbaar geen gebruik meer kan worden gemaakt van de telefoon.

Ivo
14-07-2023

Ik heb een telefoon abonnement genomen bij youfone. Ik en mijn vriendin zou de beide € 10 vrienden korting krijgen dit hebben we niet gekregen. Na een telefoontje met Youfone is ons beloofd had bij de volgende factuur te verrekenen. Dit gebeurt wederom weer niet! Mijn data gaat drie keer zo snel op als bij mijn vorige provider (vodafone). Heb ik gelukkig een jaar abonnement genomen in plaats van twee jaar. Ik ben hierna zeker weer weg en ga terug naar mijn oude vertrouwde Vodafone. Dan maar iets meer betalen

Arianne
13-07-2023

Sinds mei problemen met mobiel bellen,

Ben 1x buiten mijn bundel gegaan en ze hebben mij toen afgesloten.

Ik heb vanalles geprobeerd om dat op te lossen, op aanraden klantenservice een extra bundel gekocht voor onbeperkt bellen (5,00) dat hielp niet, een ander adviseerde mij het openstaande bedrag over te maken naar Youfone, ook dat werkten niet, ze hebben nogmaals te openstaande bedrag via automatische incasso van mijn rekening gehaald, het heeft weken geduurd voor ik weer kon bellen, maar sinds 2 dagen ben ik weer afgesloten om administratieve redenen krijg ik te horen.

Het duurt ook erg lang voor ze met een terugkoppeling komen!

Zodra ik van mijn contract af kan, ben ik weg bij Youfone!

Mau
30-06-2023

Boeven zijn het. Ik heb 15GB per maand en nog eens 8GB als pakket deal. Als de 15GB op is krijg je een mail met de communicatie dat je data verbinding is geblokkeerd voor de rest van de maand tenzij je extra aanschaft. In goed vertrouwen doe ik dit maar kom er later achter dat ik dus nog 8GB marge had. Ik had geen 100% verbruikt maar 67%.

Jammer voor je zegt youfone en bedankt voor de € 12,50 maar die kun je echt niet terug krijgen, ondanks dat we je valselijk informeren over je data gebruik.

Jongens, wees blij met je € 12,50 en haal er een lekker ijsje van. Jullie hebben de discussie gewonnen en een klant verloren.

René
20-06-2023

Ik heb nog nooit zo'n provider meegemaakt. Dat dit legaal bestaat! Ze hebben mij internet thuis verkocht, maar nooit aangesloten. De klantenservice maakte mij uit voor leugenaar en smeet scheldend de hoorn op de haak. Ik heb gelijk het abonnement opgezegd, maar na 2 weken zeiden ze dat dat niet juist verwerkt was en dus, na de tweede week niet meer mogelijk alsnog te verwerken. Ze hebben een jaar lang geld afgeschreven zonder ooit iets te doen om problemen op te lossen. Ik heb vaak gebeld en nooit iemand aan de lijn getroffen die bereid was te helpen. En dan word je bij het nemen van juridische stappen nog bedreigd ook (letterlijk: "Je weet toch dat we je adres hebben?")! Wat zijn dit voor mensen?

Echt niet te geloven. op deze manier miljoenen verdienen en daarmee reclame te maken op radio en tv. En geen haan die ernaar kraait.

Kim
08-06-2023

Youfone nederland: snelle wifi?! wij hebben na dagelijks meerdere malen contact met jullie te hebben gehad - na 3 weken - nog steeds geen internet/ wifi in onze woning! verschillende toezeggingen, maar een concrete oplossing is er niet! het bekende “van-het-kastje-naar-de-muur” verhaal. Verwijzingen naar kpn klachten, maar ook zij geven niet thuis. Dus, youfone, een passende oplossing is in deze wel op zijn plaats!

Tim
02-06-2023

Wat een waardeloze klanten service! Ik ben pas 6 weken klant bij Youfone. Afstandsbediening is uit het niets defect geraakt. Zonder enige vorm van schade. Probleem is van de klant. Zou de afstandsbediening gratis vervangen krijgen maar dit ging uiteindelijk toch niet. Mij zijn jullie na dit jaar zeker kwijt. Ik raad iedereen af bij Youfone een abbonement af te sluiten. De producten die ze leveren zijn van slechte kwaliteit en de klant is hier de dupe van. Beetje betalen voor een ondeugdelijk product. Klantenservice ver onder de maat

Raymon
11-05-2023

Vind een 1 nog teveel van t goede, maar dit is waarom:

Zou op 7 april een abonnement bij Youfone hebben met tv/1000gig glasvezelinternet en telefonie, maar vanaf t begin was t al 1 grote puinzooi bij Youfone.

Hebben ze (bewust?) verkeerde nummer aan KPN gegeven, waardoor KPN mij niet kon bereiken voor realisatie glasvezelabonnement en waardoor mijn abonnement geannuleerd is. Abonnement opnieuw aangevraagd, maar vandaag te horen gekregen dat ik GEEN abonnement kan afsluiten!

Wat is dit voor iets achterlijks?

Mijn vermoeden is dat ze weten dat ze de verkeerde hebben lopen naaien (contactcenter is een callcenter!) en dat heb ik ook duidelijk laten blijken.

08-05-2023

Ze hebben geen klantenservice terwijl op hun site wel staat dat je kunt chatten, bellen en mailen. Heel erg nep dus. Als je op deze mogelijkheden klikt kom je op de homepage van youfone, en als je belt is het nummer gewoon niet in gebruik. Ze willen alleen maar verdienen aan abonnementen en leveren verder geen enkele service. Spijt dat ik dit niet eerder onderzocht heb.

Re
02-05-2023

Komt contract niet na!

Eerste jaar verloopt alles zonder problemen en tweede jaar voeren ze hun eigen regels toe! En sluiten ze je zonder reden ineens af van het netwerk. Na drie keer telefonisch contact te hebben opgenomen en zwart op wit heb laten zien dat ze fout zitten is het wachten, wachten, wachten en tot heden geen telefoonverbinding.

Leen
02-05-2023

Komen hun afspraken niet na. Het abonnement waar ik voor betaal is niet volgens de voorwaarden. Een oplossing laat al maanden op zich wachten, bij de klantendienst hebben ze geen verstand van zaken. Het voelt alsof je wordt opgelicht.