Youfone reviews

2.3

02-12-2020

Kan geen telefoon bestellen via de paarse knop

Ik wil nu al 2 maanden een telefoon bij Youfone bestellen en betalen via Kedin.

De paarse knop werkt niet en heb verschillende mails gestuurd.

Geen reactie,gebeld en krijg steeds te horen.

Binnenkort word het opgelost.

Verander dan de site als het niet klopt.

Abonnement oke,maar klantenservice is een drama.

Anna

Oke.

Prima adviezen en uitleg. Prettige medewerker in filiaal Vught.

Michel
02-12-2020

GEDWONGEN KLANT BLIJVEN NA AFKOOP CONTRACT, BLIJF HIER WEG!

Het contract bij youfone afgekocht om 2 maanden eerder over te stappen naar andere provider. In april afgekocht en op dat moment was de nieuwe einddatum 1 augustus. Laterna bleek dat youfone het afkopen helemaal niet verwerkt had waardoor:

- ondanks afkopen de einddatum nog steeds op 1 oktober stond bij youfone

- is mijn abonnement later in gegaan bij vodafone

- loopt mijn contract bij vodafone langer door (einddatum is opgeschoven)

- heb ik 49x gebeld met belsimpel, 30 mails verstuurt en meerdere winkelbezoeken aan vodafone moeten doen

- heb ik dus voor niks destijds bij jullie het contract afgekocht, nu het nieuwe contract toch later in is gegaan

- betaal ik dubbel aan jullie, afkopen + maandelijkse kosten na het afkopen

- het hele proces is vastgelopen omdat jullie administratie niet op orde is

Youfone vordert mij nu kosten die buiten de bundel gemaakt zijn in augustus en september. Ik stel dat ik helemaal geen klant was op dat moment bij youfone maar gedwongen werd omdat ze het nummer niet vrijgaven. Ik kon daardoor in augustus en september geen gebruik maken van mij reeds afgesloten nieuwe all-in abonnement bij vodafone. Het is heel erg triest dat youfone de situatie op deze manier blijft zien terwijl overduidelijk is dat de fout bij hun ligt. In augustus en september was ik dus gedwongen klant, omdat ik niet weg mocht, zelfs niet na het afbetalen van het contract. Waarom heb ik eigenlijk afgekocht als de einddatum hetzelfde is gebleven? allemaal vragen waar youfone geen antwoord op heeft, ze willen alleen nog meer geld van me hebben nu terwijl ik op dat moment al geen klant meer was.

Wil

BELACHELIJKE SERVICE: STAP NIET OVER OP YOUFONE

Wacht al sinds 11 november om internet en televisie! de juiste afdeling is onmogelijk te bereiken!

Ik wacht sinds 11 november om mijn televisie en internet. Met een communicatiefout tussen kpn en youfone is order niet doorgekomen.

Ik zou 25ste mijn internet geleverd krijgen, niet gebeurd. Ik moest zelf youfone bellen. Elke keer langer dan 20 min in de wacht; vervolgens hoor ik al een week dat ik moet afwachten totdat kpn mij terugbelt. Kpn kan zelf niks voor mij betekenen omdat ik geen klant bij hun ben. Ik zit al week zonder internet en zonder zicht op mijn order. (die ik niet kan annuleren want dan betaal ik een contractbreuk fee van 12 maanden abo kosten + opzeg premie) zou kunnen dat ik dus nog hele maand zonder internet zit. (als ik überhaupt ooit de juiste afdeling te pakken krijg) moet thuiswerken, zonder internet. Of horeca met internet. Echt niet te doen! wat een slechte keuze over te stappen op youfone. Wat een slechte service en fout in systeem van youfone!

Stomme reclame, goede provider

Net overgestapt en zeer tevreden.

Veel voor weinig

Goed product voor een redelijke prijs met goede app om je kosten in de gaten te houden.

Andre

Fijne provider.

Sinds een maand zit ik bij youfone. Dit ivm goedkoper abonnement. De overstap ging vlekkeloos. Ik merk geen verschil met bellen en internet. Ik kan iedereen de overstap aanraden.

Agnetia
30-11-2020

Niks mis mee ben erg tevreden, goede service

Ik heb geen problemen met het bereik, word telefonisch netjes te woord gestaan, vind de app prima

Helma

Youfone is oke

Prima provider, vindt de website login wel lastig. Logt telkens uit. Maar verder hartstikke best.

Ria
30-11-2020

Bij Youfone geen gezeur, doar doe`k et veur.

Alles klopt en is altijd correct.

Arian

Doeltreffend op de achtergrond

Alles werkt top en zonder nadrukkelijk aanwezig. Heel fijn dat alles zonder storingen werkt en geen zinloze contacten.

Ettie

Prima Provider

Het Bellen, SMS-en en Internetten gaat van een leien dakje zoals het hoort.

Onno
30-11-2020

Goede kwaliteit voor betaalbare prijs

Ik woon in het buitengebied en heb altijd moeite met het bereik gehad.

Sinds ik bij YOUFONE ben (inmiddels al zo’n 3 jaar), ben ik van dit probleem af.

Bovendien is YOUFONE een goed voorbeeld dat mobiele telefonie niet duur hoeft te zijn.

#ikbenblij

LLGM

Overal goede verbinding

Ook in het buitenland op afgelegen gebieden een goede verbinding in europa

Gewoon Youfhone

Ik maak er weinig gebruik van omdat ik het alleen gebruik op de camping om mails en apps te verzenden heb altijd verbinding en dat is met andere providers ver te zoeken

30-11-2020

Dit is een echte aanrader

Heb overal bereik en kan maandelijks via de app mijn abonnement aanpassen super handig.

Akshay

Mijn mening over Youfone

Youfone is opzich geen verkeerde provider, echter moet je niet verwachten dat hun super groot zijn, ik ben nu al meer dan 1 jaar klant, binnen dat jaar geen problemen gehad, echter na dat jaar kwamen bij mij wel vervelende waarschuwingen over mijn verbruik "bellen/SMS" Ik heb 1 jaar lang intensief gebruik gemaakt van mijn onbeperkt bellen/sms abonnement, geen waarschuwingen gehad. Precies na dat jaar krijg ik opeens waarschuwingen over mijn verbruik. Dan ga je toch denken hier klopt er geen bakken van. Voor de rest geen slechte ervaringen mee gehad.

Nella

Goede aanbieder

Sinds enkele jaren Youfone. Bevalt prima

Marieke
30-11-2020

Aantrekkelijke prijzen en goede diensten

Ik ben erg tevreden over Youfone. Erg aantrekkelijke prijs voor sim only. Bereik is ook altijd goed. Wel jammer dat ze nog geen e-sim aanbieden.

30-11-2020

Met Youfone kom je het verst met je telefoon

Ik ben zeer tevreden met Youfone en zal het iedereen aanraden en aanbevelen. SUPER