Youfone reviews

2.4

Tara

Altijd goed

Altijd goed gedaan.

Nooit ergens problemen met bereik.

Je betaald weinig voor veel.

Wij gaan nooit meer weg!

Twan
29-11-2020

Met Youfone in de hand, tevreden klant

Altijd verbonden, veel waar voor je geld.

Evelien

Altijd goed bereik

Wanneer anderen geen of weinig bereik hebben, bijvoorbeeld op het strand of in de duinen, dan heb ik altijd vol bereik!

Yvonne

Treffende waarheid

Super goed.

Lage kosten en geen gezeur.

Elke maand een vast laag bedrag .

Het pakket is ruim voldoende voor de gehele maand.

Alles loopt op rolletjes bij youfone.

Nooit meer anders.

Geweldige

Yvon

Al jaren super tevreden!

Ik ben al een aantal jaar klant, nog nooit klachten gehad. Perfecte klantenservice en natuurlijk dit alles voor een geweldige prijs!

Ingrid
29-11-2020

The youfone is the number one

Ik ben zeer blij met met mijn abonnement van Youfone, Het is overzichtelijk, goedkoop en wordt goed op de hoogte gehouden over nieuwe producten!

Sandra

Youfone goed geregeld

Duidelijke informatie en geen omkijken naar ??

Sonja
28-11-2020

Altijd goede verbinding, overal je tegoed checken!

Nu een aantal jaren een abonnement bij Youfone, en het bevalt super! Goede verbinding, nooit problemen met internet of bellen! De jongste zal over een tijdje ook een abonnement krijgen, en ook deze zal weer afgesloten worden bij Youfone!

Denise

Goedkoop en stabiel!

Ik kan zelf niks goedkopers vinden dan Youfone. Ik zit hier dan ook al bij sinds ik besloot een abonnement te nemen. 10GB + 200 min/sms voor 12 euro, echt super! Ik heb ook in een aantal jaar nog nooit gehad dat ik geen bereik had, overal waar ik kwam had ik service, ook in het buitenland.

Ik heb zelf nooit contact gehad met de klantenservice, was nergens voor nodig, maar ik krijg altijd op dezelfde datum mijn factuur waarin heel netjes omschreven staat hoeveel het is, en waar eventuele extra kosten heen zijn gegaan.

Ik ben super tevreden en zie geen reden om niet voor Youfone te gaan.

Guus

Tioppertje

Bij Youfone krijg je waar voor je geld. Een prima dekking tegen een goede prijs. Genoeg mogelijkheden om een pakket te kiezen die aan je wensen voldoet.

Jurre

Nooit problemen gehad met Youfone

Ben nu al een paar jaar klant bij YouFone met mijn Sim-Only abonnement. Ik heb gewoon altijd wel bereik (behalve op plekken waar je überhaupt geen bereik hebt zoals natuurgebied en bos (Veluwe)). Ook in het buitenland doet de bundel het top. Fijn om te zien dat ik als ik wil mijn abonnement maandelijks kan veranderen als ik meer GB wil of goedkoper uit kan zijn. Heb het intussen al paar keer gedeeld met mijn vrienden en sindskort is er zelfs één overgestapt. :)

Perfect

Super goede service.altijd bereik.nog nooit een storing gehad in al die jaren.het is gewoon een top provider ?

Najib

Helder en duidelijk

Op tijd krijg je bericht las je 80% van je bundel is op.

Zhang

Goed provides

Tot hed3n geen probleem met youfone.

Rinse

Echt genieten

Snelle en ongecompliceerde overgang naar YouFone. Een sterke signaal overdracht waarbij andere profiders steken hebben laten vallen. Op mijn woonadres was een slechte ontvangst, heb hier nu geen last meer van op mijn mobiel.

Morteza

Redelijk blij me youfone

Youfone is een provider met goede kwaliteit 4g data en goede prijs, goedkoopste volgens mij

Barbara

Good cost benefit

The services provided (signal and cover) are good and comparable to other more known providers in the NL. And the price is unbeatable. But I once had a not so great experience with customer service. Anyway most of the time things go smoothly and a good service is provided at very low cost.

Luc

Idiote boetes

Belachelijke boetes bij overschrijding datalimiet. Plafond instelling kan niet meteen ingaan en kost maandelijks extra geld.

Fleur
28-11-2020

Heel blij met deze provider

Al 2 jaar zeer tevreden klant bij youfone. Laag in kosten en zeer goed en snel internet. Waar vrienden soms geen internetverbinding hebben, heb ik dat wel. Kortom een echte aanrader!

Goede service

Ben volledig tevreden