Youfone reviews

Duidelijk en correct

Aantrekkelijk geprijsde goede dienstverlening

Cas

Super provider

Ik zit al een tijdje bij Youfone, ik ben er tot de dag van vandaag enorm tevreden mee, abonnementen zijn super voordelig als je het vergelijkt bij andere providers. Ook de klantenservice is helemaal goed, ik ben zelf altijd goed geholpen. Ook toen ik dit jaar een heftig motor ongeluk gehad heb, en mijn telefoon bij de politie lag voor onderzoek, toen heeft mijn vriendin het supersnel voor elkaar gekregen om een nieuwe sim toe gestuurd te krijgen zodat ik weer bereikbaar was(en vooral in deze gekke corona tijd is dat heel handig). Zal ik het aanrader? Jazeker ik heb mijn broertje en zusje al overgehaald en ik kan u verzekeren dat u er geen spijt van zult krijgen.

27-11-2020

Waar voor je geld maar .

Ik ben zeer tevreden met mijn abonnement. Ik kom zeer zelden data of belminuten tekort MAAR wanneer dit toch onverhoopt gebeurt kan ik mijn bundel niet in de maand zelf meer aanpassen waardoor in dus geen gebruik kan maken van internet óf een gepeperde factuur heb aan het eind van de maand.

Dat zou voor mij een overweging zijn toch weer naar een andere provider over te stappen.

Youfone- I'Fone

Geen belachelijke hoge kosten en precies passend bij mijn wensen!

Robin
27-11-2020

Betrouwbaar, bereikbaar en betaalbaar!

Kortom een provider waar ik al bijna 2 jaar heel blij mee ben en dan zijn de medewerkers ook nog eens heel vriendelijk en de app en site gebruiksvriendelijk!

Cor

Goed & snel

Ik had eerst een slechte ontvangst, maar nu super!

Mijn mening over youfone

Ook ik ben blij met youfone,altijd prepaid gebeld,en nu met een abonnement,ik vind het super.Het werkt perfect,Ik ben heel tevreden, Altijd goede overzichten van de facturen,en de comminucatie.Veel succes verder.

Anneke

Top . kort en krachtig.

Nooit problemen mee gehad.

Jai

Abonnement

Betaalbare abonnement, met voldoende MB's en belminuten.

Ben
27-11-2020

Snel en betrouwbaar, ze maken het waar!

Overstappen was geen probleem, altijd goede verbinding.

Ine

Superrr provider

Nooit problemen zeer goed en goedkoop KPN netwerk facturen kloppen altijd alles bij elkaar genomen echt een aanrader!

27-11-2020

Bij Youfone is alles helder en duidelijk.

Duidelijke voorwaarden.

Heldere website.

Aanraden

Goed bereik en voordelig

Nooit alone met youfone

Alles werkt zoals overeengekomen: keurig op tijd bericht van wanneer de overschrijving van het abonnement plaats vindt, precies overzicht van gemaakte bel- en overige kosten: kortom : een geen gezeur overeenkomst!

Stijn

Lijkt goedkoop is duurkoop

Je moet betalen om een plafond in te stellen, extra mb's en minuten zijn erg duur.

Jules

Geweldig

Overal heel snel internet en heel erg voordelig. Ben echt zeer tevreden met youfone!

Iesja
27-11-2020

Doen wat ze zeggen te zullen doen

Youfone heeft een goed netwerk; goede service; je betaalt voor wat je krijgt en geen cent meer. Ik ben heel tevreden.

Dick

Gemak met YOUFONE

Geen omkijk naar, werk voortreffelijk

27-11-2020

Youfone is goed voor mijn phone

Goeie service voor een "eerlijke"prijs

Geen issues

Mijn overstap naar Youfone ging eenvoudig en zonder problemen. Ik heb geen contact gehad met de klantenservice of op een andere manier problemen ervaren. Het netwerk werkt goed en betrouwbaar en de tarieven zijn competitief. Ga vooral zo door!