Youfone reviews

2.3

Tamara
26-11-2020

Al jaren klant van Youfone!

Youfone heeft scherpe prijzen, leuke aanbieding voor het verlengen van je abonnement en goede service!

Anne

Goedkoop en makkelijk

Ben overgestapt van tele2 naar youfone omdat het goedkoper was, goed aanbod van verschillende bundels en combinaties. klantenservice was behulpzaam en facturen zijn duidelijk. het overstappen was snel en makkelijk! de verbinding is in heel nederland gewoon goed. zeker aan te raden, vooral aan studenten!

Pau
26-11-2020

They charge by default for everything

You have to cap your data usage and other services since you might unintentionally exceed the available amount and they charge you a lot. In the first month, my invoice was more than 10 times what I had contracted

Whitney

Tevreden gebruiker

Prettig sim-only gebruiker. Goede prijs/kwaliteit. Elke maand een factuur in mijn mail. Wel jammer dat daar geen btw tarief op staat. Verder geeft het account goed inzicht in het verbruik.

Helen

Zeer tevreden

Ik ben niet iemand, die de hele dag op zijn telefoon zit, dus mijn goedkope abonnement van Youfone is echt een uitkomst. Het bereik is overal goed, je verbruik is heel overzichtelijk. Kortom: zeer tevreden.

Gemak zonder verrassingen.

Kosten van bel en internet gedrag prima te monitoren via de overzichtelijke app.

26-11-2020

Weinig woorden veel goedkoop gemak

Zeer eenvoudig aanmelden en daarna zonder problemen verbindingen

Cornelia

Duidelijker uitleggen

Ik heb de ervaring gemaakt dat youfone soms niet duidelijk uitleggt wat in ieder pakket bevat is. Soms worden dinge adverteert welke niet kloppen of welke eigenlijk niet voor een specifieke pakket waar zijn.

Cor En Petra

Gewoon goed

Zijn nog maar kort bij youfone en we hebben tot nu toe geen klachten

EMILIE
26-11-2020

Een goede provider voor een mooie prijs

Altijd en over goede en snelle verbinding voor een goede prijs.

Haico

Perfect abonnement

Bereik waar ik bij vorige providers geen bereik had. Handige app met overzicht van je facturen je gebruik, etc

René

Prima service

Youfone bevalt prima, overstappen gaat makkelijk. Je krijgt op tijd bericht als je mb's bijna op zijn. Facturen zijn netjes. Prima service.

Geen probleem!

Werkt prima. alles volgens afspraak geleverd.

Anouk

Mijn mening

Ik vind het prima werken geen problemen mee gehad allen vervelden dat je moet dat je moet betalen voor een dataplafond

Dianne

Perfect

Goede service. Geen gedoe met rekeningen en betalingen. Goede prijs, perfecte voorwaarden.

Erg blij mee.

Joep
26-11-2020

Fijne servicegerichte provider met overal goede dekking!

Als ik een vraag heb over een factuur wordt ik telefonisch heel netjes en begripvol tewoordgestaan. Ook rondom het roaming beleid ben ik goed ingelicht. fijne provider met goede dekking.

Corrie
26-11-2020

Bereikbaarheid perfect en voor elke beurs een abonnement

Had een andere profiter en was in Drenthe in ons chalet alleen bereikbaar als ik naar de verkeersweg liep.Als je bijna 80 bent geegt dat een eng gevoel. Nu altijd bereik super

Dave

Hartstikke mooi

Goede kwaliteit internet voor een leuke prijs

Ed
26-11-2020

Internet en tv binnen budget

Eerder overgestapt om kosten te besparen. Gelukkig niet op kwaliteit ingeleverd.

Mohammad
26-11-2020

Een jaar abonnement zonder last van!

Uitstekend netwerk, geen lijden in het hele abonnement.