Youfone reviews

2.3

Wv

Top

Gewoonweg top, meer kan ik er niet over zeggen.

Goed bereik en geluidskwaliteit

Rahman
26-11-2020

Scherpste prijzen met maar twee nadelen

Goedkopere prijzen voor een Sim-only ga je nergens vinden voor wat je krijgt. Het enige nadeel dat ik ondervind is dat je 50 cent extra moet betalen voor een data plafond en dat er geen bundel is voor unlimited internet.

Azer

Perfect

Heel goed service

Annet
26-11-2020

Super provider , een echt aanrader

Zeer tevreden over jou rond, raadt hem aan iedereen aan

Toppie, en goede prijzen

Top verbinding

Goede verbinding. Veel waar voor je geld.

Joost
26-11-2020

Altijd bereik voor de laagste prijs

Een SIM only abonnement dat doet wat het moet doen. Geweldig netwerk, lage tarieven en goedkoop abonnement dat mij past als een jas

Wendy

Makkelijk en voordelig

Abonnement bij Youfone is makkelijk en goedkoop. Fijne App om je kosten in beeld te hebben.

Jacinta

Bevalt prima

Prima kwaliteit voor een lage prijs!

Guido

Zoals het hoort.

Zeer tevreden over de betrouwbaarheid van de dienstverlening. Ik ben meerdere jaren Youfone gebruiker en heb eigenlijk nooit echt problemen. Je zou bijna vergeten dat het bij veel andere providers vaak ellende was.

Youfone staat voor ons gelijk aan "zorgeloos internet en bellen"

Grietje
26-11-2020

Klant zijn bij myYoufone, dat doe je toch gewoon!

Sinds ik klant ben bij myYoufone nooit meer bang geweest geen verbinding te hebben buiten de deur. Altijd duidelijk hoeveel beltegoed ik nog heb!?

Tes
26-11-2020

Werkt altijd en goede service

Ik heb tot nu toe geen enkel probleem met Youfone gehad, goede service en altijd overal in Europa bereikbaar geweest. TOP!

Edwin

Zeker doen!

Lekker goedkoop en perfect bereik!

Rika
26-11-2020

Met youfone altijd te berijken.

Altijd goed berijk

Sander
26-11-2020

Prima, totdat je bij de klantenservice terecht komt.

Netwerk mobiel prima. Internet en tv zeer matige kwaliteit. Zodra je een probleem hebt en je moet contact hebben met de klanten"service" ben je aan de beurt.

Manou

Fijne provider

Ik heb al een aantal jaren youfone. En heb geen problemen ervaren.

Ik zou deze provider direct aanraden

Hrair

Afzetters

Een en al oplichters

Yorrick

Snel, duidelijk en kwaliteit

Alles was vanaf het begin duidelijk en snel gecommuniceerd en zoals beloofd!

Arjan
26-11-2020

Super snel voor een redelijke prijs

Ik had een tele2 abonnement en wisselde naar Youfone omdat ze goedkoper waren. Wat ik niet door had was dat ze ook 10 keer zo snel internet leverde op mij mobiel. 4G was ineens sneller dan WiFi! Nu gebruik ik alleen nog maar WiFi als mijn bundel bijna leeg is, wat ook bijna nooit gebeurd omdat ik zoveel gigabytes heb per maand.

Ik ben super tevreden

Sicco

Onberispelijk

Mijn Youfone abonnement voldoet vanaf de eerste dag aan mijn verwachtingen: tarief, stabiel, nononsense en onberispelijk dus zonder gebreken.

Ömer

Waar voor je geld