Youfone reviews

2.4
Jens
02-05-2023

Na lange tijd vaste klant te zijn bij YouFone heb ik mij toch bedacht om na mijn door de neus geboorde abonnement van 24 maand over te stappen.

In plaats van een dag voor koningsdag 5 extra gb's willen kopen omdat je anders bang bent om je vrienden te kwijt te raken op het festivalterrein per ongeluk een nieuw abonnement af te sluiten van 5 gb per maand.

Na het verkeerd afsluiten direct een poging gedaan via het online chatsysteem mijn abonnement te annuleren voordat deze ingaat, alleen dit chatsysteem sluit al snel zijn gesprekken waardoor ik telkens mijn verzoek opnieuw moest indienen. Ook deze werden verwijderd en niet verder opgepakt door een collega binnen YouFone.

Nu is het inmiddels twee mei en is het abonnement ingegaan, waardoor ik te horen krijg ''Ja de annuleringstermijn is verlopen, want uw abonnement is al ingegaan''.

Even de 24 maanden uit zitten of €205,- betalen.

Roos
29-04-2023

Bij aangeven dat ik dadelijks slecht bereik had en nu nog steeds, geen enkele tegemoetkoming. Ik wil het abonnement opzeggen, moet ik me wel aan mijn 30 dagen opzegtermijn houden terwijl zij op geen enkel punt het juiste bereik/internet hebben geleverd. Belachelijk bedrijf waar communicatie met de klantenservice echt zwaar onder niveau zit.

Chantal
20-04-2023

Sinds een aantal maanden hebben wij een tv en internet abbonnement van Youfone. Over die eerste ben ik niet tevreden. Wat betreft het internet; werkt prima en was gemakkelijk aan te sluiten. Wat betreft ons tv-abbonnement, wil ik het liefst zo snel mogelijk een andere provider.

Regelmatig lopen tv-zenders vast. Dit terwijl onze tv is verbonden aan een internetkabel (geen wifi dus). We hebben het vermoeden dat dit komt omdat de zender niet live is. Volgens de tijdbalk, kijken wij op één of andere manier vaak een aantal minuten achter. Hierdoor gaat de zender vaak haperen en vooruit spoelen kan niet want dat zit nou eenmaal niet in het pakket van Youfone. Hier is dus geen oplossing voor en dan kan je de tv beter uit zetten en wat anders gaan doen. Daarnaast klopt de informatie tijdens het zappen ook zelden en terugkijken is ook niet altijd mogelijk. Ook het opnemen van films blijft maar korte tijd opgeslagen daarna worden opnames verwijderd. Geen Youfone meer voor mij dus.

Kim
19-04-2023

Nou. Ik zit ietje meer dan 1 week bij hun maar wat een gedoe. Ten eerst krijg ik een foutief factuur gestuurd die zij niet kunnen oplossen of corrigeren.

Vervolgens hebben zij niet met ziggo contact opgenomen vanaf wanneer ik internet had(wist youfone niet eens). Ik had dus internet van ziggo de hele tijd, hun hebben geen beëindigd formulier ingediend. En verwachten zij dat ik 2 facturen ga betalen, die van hun, die niet eens klopt en die van ziggo terwijl ik zelf vandaag mijn contract heb moeten opgzeggen(vanaf 24) Gelukkig maar want zij hebben dit voor mij moeten regelen. Heel onprofessioneel mensen aan de email die mij probeert te chantageren, niet eens excuses aanbieden, niks. Doen maar.blokkeren maar, dan ben ik van jullie af,wat een welkom.

Cees
05-04-2023

Tv en internet waardeloos. Wifi valt heel vaak weg en tv box loopt vrijwel dagelijks vast zodat je die weer moet resetten. Programma terugkijken kan pas nadat het programma een uur afgelopen is, anders werkt het niet. Kleurcombinatie van tv box zeer slecht leesbaar. Overschakelen naar andere zender duurt altijd minimaal 3-5 seconden. Vreselijk traag!

Helemaal klaar mee, zodra m'n abonnement afgelopen is ben ik weg.

Boyan
30-03-2023

Zeer slechte klantenservice. Overgestapt naar een nieuwe provider. Daar is iets misgegaan tijdens het opzeggen. Hierdoor ben ik verplicht de 12 maanden bij Youfone ook nog te betalen. Hier kwam ik net voor het ingaan van het abonnement achter. Mocht niet baten. 'Meneer dan betaalt u toch 'gewoon' even de 400 euro en dan is het afbetaald en opgelost'.

Abonnementen lijken goedkoop maar uiteindelijk kost het je meer dan je wil.

Margreet
25-03-2023

Abonnement afgesloten na 15 dagen 12gb weg, daarna 50 euro extra omdat je buiten je bundel zit omdat je nooit bedenkt dat je 12gb in 15 dagen opmaakt. Daarna maar weer bijgekocht. Goedkoop is duurkoop.maandbedrag nu 75 euro en ze kunnen niet zeggen waar die 12gb naar toe is gegaan. Kind zit alleen op school en thuis( opde wifi dus). Wij vermoeden de youfone app.

21-03-2023

Ik heb onlangs een internetabonnement afgesloten bij Youfone en ben zeer ontevreden over de kwaliteit. Ik heb gelukkig 15 dagen bedenktijd en kan er dus vanaf zou je zeggen, het probleem is alleen dat ik niet in mijn myyoufone account kan komen omdat ik geen wachtwoord heb. Ik heb al 100 x aangeklikt dat ik het wachtwoord vergeten ben maar er wordt niets naar mij toegezonden, ook niet in mijn spambox. Ik moet hierin komen om te achterhalen wat mijn klantnummer is omdat je dit nodig hebt bij de opzegging. Youfone reageerde onlangs op deze ervaring met de volgende mededeling: Geachte heer . om uw klacht in behandeling te kunnen nemen hebben wij uw klantnummer nodig.

Michail
09-03-2023

Ik voel me gedupeerd, ze telen 3keer meer MB dat ik gebruikt hebt. Zelfs na 20 december hebben ze internet uit gedaan, maar toch op dag 27 staat in specificatie dat ik heb internet gebruikt.

Asha
05-03-2023

In 2020 abonnement bij ze afgesloten voor tv en internet. Was vanaf het begin klote beeld. Na tig keer klagen was ik te moe en dacht mijn jaar uit te zitten.Wegens omstandigheden moest ik verhuizen, een paar blokken verder waar youfone niet levert. Toen begon de ellende met hun over hun afkoopsom, mails van Intrum enz. Maar na een lang gevecht ben ik sinds kort helemaal af van hun, en ik heb gewonnen. Niet alleen zij kunnen dreigen, wij als klanten ook. Je kan een bedrijf aanklagen wegens levering wanprestatie en een vergoeding eisen. Alles staat op internet, je bedenktijd gaat in op het moment je apparaten zijn aangesloten. Bij consuwijzer kunnen ze je goed helpen. Of eerst een officiële klacht indienen en kom je er samen niet uit dan naar de Geschillencommissie. Als je alle bewijzen hebt (foto's, video's, alles via mail doen), kan je niet verliezen, bedrijven mogen niet hun eigen wetten maken, dat is hun manier van intimidatie! Succes!

27-02-2023

Traag ADSL, Youfone geeft je maar 50% van je (abonnement) bandbreedte, regelmatig uitvallen van ADSL, syotterende TV, Youfone helpdesk niet of heel moeilijk bereikbaar :-((

Jo
20-02-2023

OPLICHTERS Afkoopnota voor niet geleverde diensten/producten

Youfone geen ster waardig. sturen rekeningen die niet kloppen! Afkoop nota voor niet geleverde diensten/producten. daarbij is ook verteld dat er geen kosten verbonden waren aan de opzegging. maar de meesten laten het erbij zitten en dan hebben ze weer extra geld verdiend. het zijn OPLICHTERS trap er niet in!

Datum van ervaring: 20 februari 2023

Maarten
08-02-2023

App werk bijna nooit. Echt heel slecht, niet mee inname gaan

Lucy
31-01-2023

Bij youfone een telefoon/internet abonnement afgesloten per 29-11-2022. De monteur kwam de 29e, maar internet en televisie werkten niet doordat het glasvezelnetwerk buiten het huis niet was geactiveerd. Eindeloos bellen, meermaals is aangegeven dat het was opgelost. Dit was echter niet het geval. Youfone belooft terug te bellen, dit doen ze niet! weken geen internet en tv gehad. Ook nu nog steeds geen televisie of een haperend beeld. Ondertussen heeft youfone de oude provider te laat opgezegd waardoor je nog een extra rekening krijgt. Kortom, één grote verschrikking. Ik kies nooit meer voor youfone!

29-01-2023

Werkelijk alles is bagger aan dit bedrijf. Slechte hardware, throttling, klantenservice die je laat denken dat het aan jou ligt en tot slot een onwettige boete van 24,99 (jaja dat klinkt als een deal) als je een keer niet op tijd kan betalen. Laat dit bedrijf maar snel failliet gaan.

18-01-2023

Ben sinds juni 2022 klant van youfone thuis.

Een groot drama…

# vaak storing, met name op tv.

# youfone ‘probeert’ telkens een andere oplossing.

# problemen nog steeds niet opgelost!

# wil contract ontbinden, maar kan alleen weg na €321,- boete!

# klant wordt niet serieus genomen.

Ga niet met dit bedrijf in zee!

18-01-2023

Sinds vier weken internet only thuis,alleen maar narigheid,valt steeds uit.Hun oplossing voor de zoveelste keer een nieuwe modem opsturen en zelfde verhaaltje door callcenter mannetje oplepelen.Waardeloos bedrijf.

Petra
12-01-2023

Totaal niet flexibel, geen medewerking en verkeerde info gekregen.

Sinds 2 januari nieuw contract afgesloten en blijkt dat na 6 dagen al 15000 mb op is en € 6,66 kosten buiten bundel (?) Dit klopt echt voor geen meter.

Bij vorige provider had ze 7000 mb en die waren nooit op.

Op school, thuis en op werk heeft ze wifi (mobiele gegevens worden dan uitgezet). Dat dan nu al 15000 mb op is moet echt een fout zijn maar ze kunnen ons nu niet helpen of alvast tegemoetkomen dus zit ze nu 3 weken zonder.

Men gaf eerder aan het contract te kunnen ontbinden. Hier wilde we gebruik van maken maar bij het 2e gesprek was het niet mogelijk. Ik vertik het om 5 euro te gaan betalen voor 500 mb .

Heel jammer dat ik niet eerder de reviews heb gelezen voordat ik hieraan begon.

04-01-2023

Lijkt leuk zoon goedkopen sim only tot je 1 keer buiten je bundel komt 1gb 100 euro oplichters

Gabriela
28-12-2022

Extreem oplichter. U moet al hun overeenkomstdocumenten volledig lezen. Wanneer u hun sim-only-optie krijgt, is uw eerste maand "activeringsmaand", waarin u slechts een "pro rata" aantal gb's krijgt, ongeacht hoeveel u voor activering hebt betaald. Je 14 dagen bedenktijd gaan in vanaf de besteldatum, maar je "pro rata" hoeveelheid data gaat in op de activeringsdatum van de simkaart.

Dit staat nergens beschreven in het contract. Slechts korte vermelding over pro-rata kosten.

U betaalt dus voor de hele maand, krijgt een halve maand data en betaalt 10 cent per mb voor alles wat u boven uw limiet gebruikt. Om een datalimiet te hebben dien je ook 50ct per maand extra te betalen, anders stopt je data ook niet als je over je limiet zit.