Youfone reviews

2.4

Henny

Abonnement aanbevolen

Ik beveel Youfone aan!

Ik heb ruim twee en half jaar ervaring met Youfone en het is een super profider, klantenservice goed bereikbaar en snel antwoord op je vragen en je kan ook sparen voor kortingen op je abonnement of mb s

Bianca
26-11-2020

Bij youfobe zit je wel goed

Ik had geen abonnement maar ik kwam op deze site van youfone en ik dach Oke dat is goedkoop dus ik ben tevreden met.dit abonnement ?

Davy Kim Duke Fender

Altijd goed bereik

Ik heb altijd goed bereik, ben erg tevreden.

Alleen jammer en rar dat een dataplafond geld kost.

Zakaria
26-11-2020

YouTube is een precies en goedkoper

Beste prijs en beste dienst

Yeliz

Tevreden

Wordt altijd netjes en keurig geholpen met de vragen die ik stel.

Ook zijn ze vind ik best voordelig vergeleken met andere providers.

Douwe jan

Absolute aanrader

We hadden altijd Ziggo, eigenlijk omdat iedereen dat had. Ziggo deed het heel vaak niet door storing en was bovendien ook nog eens ontzettend duur. We zijn toen gaan zoeken naar een andere die goedkoop is en genoeg aanbied. We kwamen uit op Youfone. We kregen een mooi klein bakje thuis. Ideaal zo’n klein bakje in de kast. Hartstikke goedkoop en je krijgt vele extra’s. Sinds een jaar ook Sim only erbij en sinds paar maand een 2e Simonly. We hebben nooit problemen met Youfone. Het is goedkoop, werkt snel en het is een prachtig systeem we kijken Videoland ook via Youfone en hierdoor hebben we een erg scherp beeld. We bevelen Youfone al aan bij onze vrienden en familie. Veel mensen durven niet van ziggo afbreken stappen maar echt waar. Je bespaart geld en het is zelfs nog beter dan ziggo.

Sarah

Prima

Ik heb nog geen problemen gehad en alles verloopt prima. Duidelijk contact ook over wanneer je aan het einde van je bundel komt. Erg fijn

Ilse

Ervaring

Goede prijs/kwaliteit

Jack

Prima provider

Uitstekend bereik. Prima service

Dick

Super!

Heel erg overzichtelijke deals, uitstekend netwerk, geen addertjes onder het gras, levering op tijd en een prima prijs/kwaliteit verhouding

Kostenbesparend

Altijd goede verbindingen, ook in het buitenland. Nog nooit storing gehad. En dan die prijs. bestaat er wel beter en goedkoper?

26-11-2020

Top provider met scherpe tarieven

Zeer tevreden over mijn mobiel Sim only abonnement (6GB en onbeperkt bellen). Prima bereik dmv KPN netwerk. Ook data supersnel. Kortom.aanrader!

Toon

The best there is

Nog nooit zo goede provider gehad als Youfone

Antony Mashar

Altijd betrouwbaar

Perfect provider voor overall,en ook goed voor je portemonnee

Roel

Aanrader

Uitstekend en betaalbaar abonnement.

Niem
26-11-2020

Dekking laat je nooit in de steek

Altijd goede dekking en bereikbaar. Bijna nooit storingen en prijs is top!

Youfone its my fone

Altijd netjes behandeld omdat de rekening niet van mijn bankrekening afgeschreven kan worden,en ik dan een bericht krijg dat het niet lukt,en ik dan gelijk het geld overmaakt.

dank u Youfone

Ad

Nooit problemen gehad.

Wordt automatisch afgeschreven. Geen omkijken naar.

Carsten
26-11-2020

Youfone is gewoon goed en goedkoop!

Geen enkele aanmerking op Youfone!

Ik heb internet van Youfone, volgens mij de goedkoopste ox in elk geval niet duur.

Ook mobieltelefonie werkt prima voor weinig geld.

Een aanrader!

Twan

Niet gedacht, toch waargemaakt

Getwijfeld of ik klant wilde worden en uiteindelijk knoop doorgehakt. Tot op heden geen spijt. Alles keurig geregeld en nette app die je saldo inzichtelijk maakt. icm met het bel en dataplafond kan je nooit iets overkomen. Gewoon doen.