Youfone reviews

2.3

Betrouwbaar

Youfone is een fijne provider voor Sim kaarten.

Overzichtelijk, betrouwbaar, en goedkoop.

In hun app kun je goed zien wat jouw uitgaven zijn.

Wil je meer weten over je abonnement dat staat ook in jouw app. In een mooi overzicht.

Youfone is zeker een aanrader

Een goede profider

Ik heb nooit geen problemen met youfone top

Angela

Altijd bereikbaar !

Ik heb nu ongeveer al 5 jaar een you fone abonnement , elk jaar wordt mijn pakket goedkoper. Het is enorm makkelijk MB’s bij te kopen , en je staat nooit voor onverwachtse kosten

Een gemakkelijke overstap.

Het veranderen van telefoonmaatschappij verliep vrij relaxed. Het behoud van het nummer was geen enkel probleem. Op de site van Youfone is het saldo aan belminuten en MB's overzichtelijk weergegeven evenals de maandelijkse facturen.

Sandra
26-11-2020

Veel inhoud, goede service!

Meer waar voor je geld, beduidend meer Mb’s voor een zelfde maandbedrag dan bij andere providers. Prettige en beschaafde klantenservice, goede ondersteuning gehad bij een moeizame beëindiging van een ander abonnement.

Sylvia

Goed en goedkoop

Goed en goedkoop. Beter kan niet.

Goede prijs/kwaliteit verhouding

In het begin nog wat onwennige extra kosten door sms-jes verstuurd naar VK door heropstarten iphone. Vanaf dat dat bekend was, stabiel werkend (KPN)netwerk, goede bereikbaarheid tegen relatief lage kosten

Ellen

Mobiel internet

Werkt altijd perfect

Echt top.

Zeer tevreden

Stella

My Phone

Prima voor mekaar en altijd bereik waar je ook bent ?

Top geregeld!

Prima geregeld!

Duidelijke website, eenvoudig om diensten af te nemen en laagdrempelig.

Ga zo door!

Marlous

Perfecte klantenservice

Bij vragen krijg je direct een antwoord waar je iets mee kunt, je krijgt een persoon aan de lijn die weet waar hij het over heeft.

Hitty
26-11-2020

Geen gedoe en prima bereik

Altijd goed bereik

Veel telefoon gemak voor een lage prijs.

Gewoon goed

You Phone is lekker makkelijk. Het doet wat het belooft, goed netwerk, nette tarieven, fijne portal en verder geen poespas.

You Phone klopt

Amanda
26-11-2020

Je moet echt een eeuwigheid wachten tot ze eindelijk eens een simpele mail beantwoorden.

Goede bereikbaarheid/ontvangst Youfone via KPN-netwerk

We wonen vlak naast de grens met Duitsland en had in het verleden bij mijn abonnement van Vodafone een slechte bereikbaarheid c.q. ontvangst (vaker ongewild op Duitse net). Nu met het abonnement bij Youfone is dit prima en ook nog tegen aanmerkelijk lagere abonnementskosten. Helaas wel een keer een slechte ervaring gehad met de gesprekskosten, maar i.o.m. Youfone naar redelijkheid opgelost (heeft wel enige moeite gekost).

Martijn
26-11-2020

Goed bereikbaar en fijne service

Geen gezeur en gewoon prima bereikbaar.

Kelly

Voor de 2e keer op rij een fijne Simonly

Fijn om mijn abonnement weer te kunnen verlengen zonder poespas. Precies wat ik nodig heb. Fijn dat jullie er zijn, ga zo door!

Tineke

Prijs/kwaliteit is prima

Tot nu toe (na 1,5 maand) een prima provider.

Grietje

Wouwww

Ben er heel erg blij mee raad het iedereen aan ook al heb je geen abonnement met een sim only kan het ook

Goede service

Medewerkers zijn vriendelijk en vragen bij collega na als ze geen antwoord hebben op je vraag! Super goede dekking via het netwerk van KPN. Mooie aanbiedingen, en fijn dat de mogelijheid van 1 maand abonnement er ook is bij jullie, dat doen heel weinig providers. Kortom, als je op en top ontzorgd wil worden, neem Youfone!