Youfone reviews

2.4

Tineke

Prijs/kwaliteit is prima

Tot nu toe (na 1,5 maand) een prima provider.

Grietje

Wouwww

Ben er heel erg blij mee raad het iedereen aan ook al heb je geen abonnement met een sim only kan het ook

Goede service

Medewerkers zijn vriendelijk en vragen bij collega na als ze geen antwoord hebben op je vraag! Super goede dekking via het netwerk van KPN. Mooie aanbiedingen, en fijn dat de mogelijheid van 1 maand abonnement er ook is bij jullie, dat doen heel weinig providers. Kortom, als je op en top ontzorgd wil worden, neem Youfone!

Umus

Geweldig

Ik ben zeer tevreden over jullie. Als er een probleem is staan jullie meteen te woord. Ik kan zelf alles via jullie app volgen vind het ook echt een top app vergeleken met de anderen.

Ilya

In één woord : fantastisch

Ik heb een youfone sim only abonnement. een fantastisch aanbod voor een super scherpe prijs. nooit problemen met verbinding. echt een topprovider.

Perfecte organisatie.

Vanaf aanmelden en afhandeling tot simkaart.

Alles goed afgehandeld.

Bianca

Top ervaring

Geen seconde spijt van mijn overstap.

Prijs kwaliteit is top.

Ga zo door youfone!

Br

Overzichtelijk

Was snel geregeld alles en erg goedkoop het abonnement heb mijn vrienden hier over ingelicht en een paar er van zijn over gestapt naar youfone

Andre

Doet wat het beloofd

Werkt goed

je word goed op de hoogte gehouden

geen hopen reclame

beschaafd

Mika
26-11-2020

Beste abonnement tot nu toe

Betaalbaar en snel internet. In een woord perfect!

Betrouwbaar zonder franjes

Al 5 jaar zorgeloos abonnee van een betrouwbare provider met een scherpe tariefstuctuur.

Tim

Geweldig

Ik heb altijd goed berijdbaar

En het geld super

26-11-2020

Met de handige APP altijd een overzicht omtrent mijn abonnement

Onlangs heb ik een sim only abonnement afgesloten bij Youfone. Eenvoudige aansluiting en snelle afhandeling, binnen een aantal dagen was ik in de lucht.

Met de handige App heb je altijd een overzicht omtrent de status van jouw abonnement, ideaal!

Al met al zeer tevreden over Youfone tot nu toe!

Ad

Youfone is Youfine

Heb al half jaar een 2-jarig abonnement bij Youfone en moet zeggen dat ik super blij mee ben. Overschakelen naar Youfone verliep vlekkeloos. Altijd een goede dekking, zelfs thuis, was voorheen anders bij een andere provider. Mocht je tegen je datalimiet zitten, dan krijg je automatisch een waarschuwings-sms'je. Fakturen, zijn duidelijk.

Al met al, een fijne provider die Youfine!

Shahid

Youfone is myphone!

Stabiel netwerk, goede service en gecombineerd met een goede prijs-kwaliteit verhouding.

Carla

Gewoon doen.

Geen klachten dus prima

Elena

Super

Ik ben tevreden

Leon
26-11-2020

Goedkoop, garant en geen gezeik

Ik heb vanaf het begin van mijn abonnement bij Youfone nog nooit gezeik gehad met de verbinding, berekenen van data of iets. De Youfone app geeft een duidelijk overzicht van je gebruikte data en belminuten. Tegen een kleine vergoeding van €0,50 kun je ervoor kiezen om een dataplafond in te stellen om hoge kosten te voorkomen. Gewoon een degelijke, maar ook goedkope provider.

Sjon
25-11-2020

Youfone maakt jou zoveel meer bereikbaar voor ieder en overal

Ik merk dat ik op de Veluwe in het bos bereik heb met mijn youfone, terwijl mijn vrienden al van de kaart zijn. Moet ik ze weer op het juiste pad helpen. Tssssss

Ma
25-11-2020

Top netwerk

Super netwerk overal bereik en snelle internet verbinding. Service top! Klantenservice denkt mee voor een oplossing en erg vriendelijk.

Veel mensen deze provider aangeraden.