Youfone reviews

2.4

Milou

Nette snelle service

Fijne service, Sim-kaart kwam erg snel binnen, alles netjes geregeld met vorige provider. Fijne app waar je de gebruikte aantal mb’s mee kunt bijhouden.

Iris
25-11-2020

Goed aanbod voor goede prijs

Al aantal jaar abonnement bij Youfone en nog altijd tevreden. Prima service en voordelige prijzen.

Werkt prima

Eenmaal afgesloten heb ik eigenlijk nooit meer omkijken naar mijn telefoonprovider. Alles functioneert naar behoren en een scherpe prijs. Wel vind ik dat een belplafond/dataplafond een gratis dienst hoort te zijn.

Ina

Youfone is myfone

Ik ben Heel blij met mijn abonnement. Lekker goedkoop dus ook iemand met een klein budget heeft er iets aan

Ad

Toppie !

No problems, altijd ontvangst, gewoon uitstekend.

Wesley

1000%

Heb in het verleden de gebruikelijke providers gehad zoals Kpn,Vodafone,T-Mobile maar nooit niet echt tevreden geweest op alle vlakken,toen overgestapt op Youfone en ben sinds die tijd uitermate tevreden,had die keuze eigenlijk al veel eerder moeten maken.

Top Youfone,ga zo door.!

Julien

Nog nooit ook maar 1 probleem gehad

Aangesloten. alles werkt. nooit geen klacht of probleem of ook maar iets negatiefs ervaren.

Arjan
25-11-2020

Scherpe prijs voor een goed pakket

Youfone werkt vlekkeloos. Altijd bereik, goed inzicht in kosten en verbruik, hoge gebruiksvriendelijkheid, en een heel scherpe prijs voor hun Sim-only aanbiedingen.

Wil
25-11-2020

Wij hebben goed bereik ook in België en duitsland

Wij zijn prima tevreden.

Betaalbaar en betrouwbaar

Van prepaid naar betaalbaar abonnement met nummerbehoud voor onze dochter met betrouwbare afhandeling van de aanbieder en goed netwerk.

Barry

Smoothly

Wat een perfect georganiseerd overgang van mijn oude provider naar Youfone! Compleet ontzorgt, chapeau!

Peggy
25-11-2020

Goede provider met enkele geadviseerde quick wins

Vastleggen van contract ruim voor ingangsdatum gaat prima. Goede en snelle verbinding met data en ook telefonisch.

De door mij geadviseerde quick wins voor Youfone:

- Apple telefoons stuurt in enkele gevallen een sms naar Engeland. Als je al een abonnementen hebt met gratis sms in Nl, dan staan de kosten van enkele centen voor 2 sms’jes buiten de bundel erg knullig.

-flexibiliteit in de eerste periode van contract was niet aanwezig. Na afsluiten van contract en kort na het ingaan ervan had youfone een extra aanbieding. Overstappen (ook na eventuele extra bedrag) was niet mogelijk. Wederom beetje knullig.

Al met al wel tevreden en zou contract weer afsluiten.

Sabrina
25-11-2020

Youfone is een top-provider!

Ik heb Youfone nu al bijna 2 jaar als provider van mijn sim only abonnement. In die 2 jaar 1 klein probleempje gehad met de verbinding van het netwerk wat stoorde, maar heb toen direct gebeld met de klantenservice en ben hier toen zeer vriendelijk en correct geholpen.

Hendricus

Prima

Goed netwerk en royale bundels.

Sam

Een 10!

Vind het een super werken, nooit problemen mee gehad, en voor wat je krijgt een perfecte prijs!

Mike

Nooit problemen met Youfone

Ben al een aantal jaren bij Youfone. Mijn vrouw, zoon en dochter inmiddels ook. Youfone heeft aantrekkelijke aanbiedingen en heb altijd goed bereik.

Marion

Goede ervaring

Komen beloftes na. Tevreden over service en bereik. Geen klachten.

Tony
25-11-2020

Prima bundel voor een meer dan prima prijs

Voor 10 euro in de maand geniet ik dagelijks van de voordelen van snel 4G internet (6000 mb) en 300 belminuten. Scherp geprijsd en prima landelijke dekking!

Klaas

Youfone is myfone

Sinds ik een abonnement bij youfone heb, ben ik voor weinig geld altijd bereikbaar zowel online als telefonisch. Prima service en probleemloos internet en bellen.

Super.

Zeer tevreden

Nog 1 iemand bij ons thuis nog een abonnement dan zijn wij allemaal bij youfone wat als zeer prettig gevonden word

Voordelig en toch een compleet abonnement wij zijn err zeer te vrede mee