Youfone reviews

2.3

Nico

Goed!

Dit jaar voor 2 jaar abonnement afgesloten want voor een goede prijs krijg je een goed dekkend netwerk

Nordin

Altijd verbinding

Ik heb nog nooit problemen gehad met de verbinding altijd snel en altijd bereik.

Rik

To ppppppp

Gewoon goed. Met alles.

Erna

Goede bundel voor weinig geld

Goede bundel voor weinig geld

Dragos

Pretty good

Clear website and app, good user experience. Waiting for more of it to be in English!

Angela

Super provider

Je kan met elke hulpvraag bij ze terecht geen vraag is te gek en zo behulpzaam zie je ze niet vaak meestal krijg je het gevoel dat ze je lokken met leuke aanbiedingen maar hier totaal niet wat ze zeggen krijg je

Max

Prima provider

Abonnementen voor een goede prijs in verhouding tot wat je krijgt!

Maria
25-11-2020

Youfone the best voor you

Werkt uitstekend, goedkoop en overzichtelijke facturen

Jochem

Goede prijs en kwaliteit

Het netwerk van Youfone is uitstekend, ook in het buitenland. De prijs is heel concurrerend. Aanrader dus!

Pl

Youfone Slim Sim Only

Heb wat ervaringen met aanbieders maar Youfone is toch goed en goedkoop gebleken

Ad

Gwoon Youfone

Ik heb nu enkele jaren een abonnement bij Youfone en ze zijn gwoon ontzettend goed.

Only Youfone on my phone

Prima kwaliteit voor een nog betere prijs.

Handige app waar je het overzicht hebt en alles naar wens kan bijstellen.

Dus op mijn telefoon alleen nog maar Youfone!

Albert

Gewoon goed

Goed beter de beste

Ian
25-11-2020

Goed en makkelijk te gebruiken.

De provider is heel goed en door middel van de app is alles makkelijk te vinden en aan te passen.

Ineke

Youfone is Top

Ik vind youfone de beste profeiler echt geweldig vooral die actie van jullie heb er veel mensen over verteld top en jullie servers ook geweldig ik blijf ook als de actie verlopen is gr.Ineke

Sjaak

Prima provider

Ik heb al een aantal jaren twee sim-only abonnementen. In al die jaren nog nooit een probleem gehad. Komt misschien door het KPN netwerk. Kan deze provider aan iedereen aanraden.

Tessa

Veel MB’s voor weinig geld

Youfone is niet duur vergeleken met andere providers. Ik betaal niet veel met het aantal MB’s dat ik maandelijks heb.

Patricia

Top!

Nooit problemen. het enigste is als je dan Miss een keer wat hebt duurt het heel lang voordat je iemand aan de telefoon krijgt. maar gelukkig niet vaak meegemaakt.

Verder totaal geen klagen!

Geert
25-11-2020

Opzeggen internet abonnement kan niet

Internet abonomenten zou ik hier niet afsluiten.

Nu is het geval dat ik in Maart mijn abonement wil opzeggen. Dit wil ik nu al aangeven zodat ik dit niet vergeet. Echter kan dit niet en word hier geen reden voor gegeven dat dit niet mogelijk is. Dit opzeggen is wel een optie bij andere providers. Daarnaast kost dit opzeggen 30 euro terwijl er niemand aan te pas komt. Schandalig!

Daarnaast heb ik een sim only abbonement die wel voldoend aan mijn verwachtingen.

Gebruiker

Tevreden!