Youfone reviews

2.4

Patricia

Top!

Nooit problemen. het enigste is als je dan Miss een keer wat hebt duurt het heel lang voordat je iemand aan de telefoon krijgt. maar gelukkig niet vaak meegemaakt.

Verder totaal geen klagen!

Geert
25-11-2020

Opzeggen internet abonnement kan niet

Internet abonomenten zou ik hier niet afsluiten.

Nu is het geval dat ik in Maart mijn abonement wil opzeggen. Dit wil ik nu al aangeven zodat ik dit niet vergeet. Echter kan dit niet en word hier geen reden voor gegeven dat dit niet mogelijk is. Dit opzeggen is wel een optie bij andere providers. Daarnaast kost dit opzeggen 30 euro terwijl er niemand aan te pas komt. Schandalig!

Daarnaast heb ik een sim only abbonement die wel voldoend aan mijn verwachtingen.

Gebruiker

Tevreden!

Youfone, prima provider!

Marten
25-11-2020

Met Youfone kom je makkelijk de maand door.

Net weer voor 2 jaar mijn abonnement verlengt.

Altijd goed bereikbaar. Zonder storing.

Jolanda
25-11-2020

Goedkoop en waar voor je geld

Ik ben zeer tevreden een goed abonnement aansluitend aan mijn wensen en goedkoop!

Geweldig

Ben nu al jaren lid van youfone sim only en moet zeggen dat ik nog nooit klachten heb gehad ze werken op het kpn netwerk dat werkt ook prima duidelijke app waar je alles bij kunt houden qua mb's en beltegoed heb ze in al die jaren 1x moeten bellen over contract verlenging maar ook dat was zo geregeld.

Jolanda
25-11-2020

Overal goed bereik! Zelfs al wil je niet altijd bereikbaar zijn.

Ik ben nu ruim een jaar klant bij jullie.

Nooit geen gedonder, altijd goed bereik.

Overzicht van data bundel bel bundel is super overzichtelijk.

En dat voor een super lage prijs!

24-11-2020

Stap er niet in

Overgestapt per 24 nov. Eerste dag al geen telefoon. Gechat: respons heel slecht, chatbericht 2 maal afgebroken. Nu nog steeds geen telefoon. Wordt vervolgd( hoop ik)

Maarten
24-11-2020

Vreselijke klantenservice en slecht internet tv in de avond

Wat een vreselijk bedrijf, de klantenservice is nog slechter dan de begindagen van UPC.

Sinds oplevering heb ik in de drukkere avonduren meestal vanaf 17 uur problemen met de netwerk kwaliteit (bekabeld). Tijdens het tv kijken staat het beeld geregeld stil om te laden, bij video streams zakt de beeld kwaliteit van 4k naar hd of sd met buffermomenten. Gamen via Stadia is al helemaal niet meer te doen na 17 uur. Sinds oplevering al contact met de klantenservice, zij zien het probleem niet want overdag werkt het goed en ik kan bellen als het probleem zich voortdoet, enige probleem is dat de technische dienst dan niet bereikbaar is.

Vandaag een 70 minuten met de klantenservice aan de telefoon gehangen, twee keer de verbinden verbroken van hun kant. Contract ontbinden kan de medewerker niet, wie wel geen idee, of ik een mail wil sturen. Geef aan dat ik nu bel omdat ik gebeld en gemaild had en het verzoek van Youfone was dat ik ze moest bellen voor verdere afhandeling.

Mijn tip, skip Youfone, ja het is goed, ja het is bagger.

Gwenn
23-11-2020

Onvriendelijke klantenservice en komen afspraken niet na

Ik ben niet tevreden over de service van Youfone, ze behandelen klanten erg onvriendelijk en nemen hun verantwoordelijkheid niet.

Bij opzegging heb ik een aanbieding van ze per email ontvangen om te verlengen, hier ben ik akkoord mee gegaan en dit zou in orde gemaakt worden. Een week later werd ik gebeld dat ze de prijs niet goed hadden doorgegeven en het veel duurder zou worden. Hierdoor was het al aan de late kant voor mij om nog over te stappen met een vrij lange leverduur van nieuw internet/televisie, dus ik besloot met ze in gesprek te gaan over de aanbieding die ze me hadden gedaan, en dat ik vind dat zij zich daar als bedrijf toch aan te houden hebben. Vervolgens werd er niet meer gereageerd op mijn emails en werd ik ontzettend aanvallend te woord gestaan als ik belde om te vragen wat de situatie nu was (eindigt mijn abonnement of wordt deze verlengd) en ik mocht ook niet met een manager spreken (er was geen normaal gesprek te voeren met de dame die ik aan de lijn had). Uiteindelijk toch maar besloten om op te zeggen, terwijl we over de kwaliteit van het internet (glasvezel) eigenlijk wel tevreden waren. Maar om klanten zo naar te woord te staan. dan ga ik toch maar op zoek naar een ander.

Robin
20-11-2020

Aller slechtste service- en communicatie ever

Ik schrijf eigenlijk nooit een review maar ik heb nog nooit zoiets SLECHTS meegemaakt als Youfone. Als ik min sterren kon geven had ik het gedaan.

Ik probeer al weken internet te krijgen. Dan is er de verkeerde aansluiting, dan het verkeerde pakket, dan een fout in het systeem. Ik word de heletijd van het kastje naar de muur gestuurd tussen drie partijen (provider, installateur, moeder bedrijf), die allemaal naar elkaar wijzen en die niet met elkaar communiceren. Je moet overal zelf achteraan, vreselijk. Daarbij is de klantenservice slecht te bereiken. Ik heb al minstens 12 keer gebeld met deze partijen waarvan ik 1 keer zelfs 50min in de wacht heb gestaan en twee keer er niet eens doorheen kwam. Ik heb een klacht ingedient bij youfone omdat ik nog nooit zo’n service heb meegemaakt en zelfs daar wordt niks mee gedaan. Nooit een terugkoppeling of iets dergelijks gehoord. Als ze netjes met de situatie waren omgegaan had ik niet zo’n review geschreven maar ik voel me gewoon niet serieus genomen.

Vandaag heb ik voor de tweede keer het verkeerde pakket binnengekregen omdat er wederom steken worden laten vallen binnen dit bedrijf! En wat nog het mooie is, omdat ik al door de 14 dagen opzegtermijn zit kan ik niet eens meer overstappen. Wat een grap. Op dit moment ben ik dus nog steeds in afwachting op mijn internet. Ik ben benieuwd hoeveel weken dit nog gaat duren. VRESELIJKE PARTIJ! Echt ga er niet mee in zee. Het scheelt je een hoop gezeik

Koen
20-11-2020

Internet nooit werkend geweest, wel moeten betalen

Het lukte youfone niet om bij mijn appartement een werkende internet verbinding te regelen.

Echter moet ik alsnog het hele bedrag betalen als ik het wil annuleren.

Ze geven aan dat het volgens hun wel werkt maar ik heb ze al 100x aan gegeven dat ik geen verbinding heb.

De klantenservice is ongelofelijk traag, je staat minimaal altijd 20 minuten in de wacht.

Ze kunnen je nooit direct verder helpen maar het wordt altijd naar de backoffice doorgestuurd waar je er vervolgens niks meer van hoort.

Meest belachelijke service die ik ooit heb gezien ik raad iedereen af youfone te gebruiken voor internet

20-11-2020

Slechste service ever , onberijkbaar , arrogant , geen leverinig wel incasso .

Het laatste wat ik zou adviseren is een abbonement via YouFone .

Vincent
13-11-2020

Zeer slechte service // TV pakket comfort waardeloos

Wij zijn sinds onze verhuizing in augustus klant bij youfone. Overstap ging vrij goed, telefoon was pas na 1 week actief, TV en Internet werkten. Wij hebben gekozen voor het Comfort pakket, waardoor je kunt opnemen en tyerugkijken. Verschilm met andere providers: Een opgenomen programma kun jij terugkijken, maar indien je het programma niet helemaal kijkt, kun jij de volgende keer weer opnieuw kijken, dus geen functie om vanaf het punt waar je eerder keek weer bverder kijken. Tot 2 weken geleden kon je tot dit punt doorspoelen bij alle opgenomen programma's: Niet perfekt maar okee. Sinds 2 weken werkt doorspoelen niet meer, dus elke keer kun je het programma of een film weer opnieuw kijken inklusief alle reclame blokken,,,, Zeer slecht dus. Contact gehad via telefoon met klantenservice aangezien dit soort problemen niet via chat of e-mail opgelost kunnen worden (hoe dan?). Dus gebeld en meteen opgenomen door een vriendelijke dame om de contactgegevens te checken, daarna doorgeschakelt naar de technische afdeling, na 2 minuten het bericht: Op dit moment is onze wachttijd langer dan dii die van ons gewend bent, probeer het later nogeens of blijft aan de lijn, een van oonze meedewerkers zal u zo spoedig mogelijk helpen. Na 10 minuten van het riddel opgehangen, waardeloos

Aytekin
10-11-2020

Spijt dat ik ben overgestapt

Wij zijn in juni jl. overgestapt naar Youfone. We hebben er zo spijt van! Iedere keer als we eindelijk de klantenservice te pakken kregen, werd ons gevraagd om het e.e.a. te checken/proberen. Volgens Youfone werkt alles. NOTTT, onze internet is traag en valt een paar keer per week weg. Ze behandelen je echt alsof we uit een kleurboek komen en alsof wij voor het eerst internet thuis hebben. Bij mijn vorige providers viel natuurlijk internet ook wel een keer weg, maar niet zo vaak als nu. Ik wil mijn contract ontbinden en overstappen naar T-mobile. Heeft iemand advies of ervaring hiermee?

Leroy
10-11-2020

Zeer slecht

Zeer slecht bedrijf

NIET AFSLUITEN!

een internetonlypakket genomen 100mb voor internet thuis

erg slecht internet en vaak komt er maar 10 tot 20 mb internet snelheid door.

meerdere keren gebeld hiervoor en elke keer hetzelfde antwoord:

wij garanderen geen wifi wij doen hier niks mee,

oftewel ik betaal voor 100mb internetsnelheid

en ik ontvang thuis meestal maar rond de 20 mb

wat resulteerd dat ik niet eens fatsoenlijk tv kan kijken of een meeting kan volgen op de tablet.

0 klantvriendelijkheid

en zeer slechte service

nogmaals adviseer ik deze lekker over te slaan

Max
09-11-2020

Dramatisch

Nooit overstappen naar Youfone! Kost je een hoop geld.

William
06-11-2020

Goedkoop is duurkoop

Overgestapt van Telfort naar Youfone voor Internet televisie en bellen. Tot nu toe een groot drama. Vorige week vrijdag is een man van Gideon geweest om de glasvezel aan te sluiten. Er was geen licht zoals hij het noemde. Aangezien Youfone geen contract heeft met KPN mocht de man in de buurt waar de grote kast staat niets doen. Voor alle andere providers mag hij dat wel behalve Youfone. Hij heeft dit bij Youfone gebeld. Sindsdien dagelijks gebeld en telkenmale ligt volgens Youfone de fout bij KPN. Echter proactief zijn Youfone niet. Telkens zeggen ze dat KPN zegt dat het moet werken. Maar het werkt niet. Heb ze tot aankomende maandag de tijd gegeven om de boel op te lossen anders ontbinding van contract en vergoeding van de gemaakte kosten.

Aart
06-11-2020

Prut

Zeeeeer slechte service, kunnen klachten niet oplossen.

Haperende tv ontvangst.

Bij terugkijken moet je het voorgaande programma geheel of gedeeltelijk kijken, kunt niet vooruitspoelen.

Wordt niet op aangetekende brieven gereageerd.

Kortom een firma die de televisie zeer zeker niet onder de knie heeft.

Carien
05-11-2020

Youfone blijft factureren ook na ingebrekestelling, ontbinding ivm wanprestatie

De televisie service van Youfone is niet goed. zwart beeld en regelmatig geen geluid. Ze kregen dit probleem niet opgelost, daarom heb ik ze een ingebrekestellingsbrief gestuurd met verzoek binnen 14 dagen de problemen op te lossen. geen reactie. Na 14 dagen heb ik dan een brief gestuurd met verzoek tot ontbinding van het abonnement in verband met wanprestatie. geen reactie. wel een factuur voor vroegtijdige beeindiging contract. ik heb nu al 4 keer telefonisch uitgelegd hoe het zit en Youfone gaat contact met mij opnemen, maar er gebeurd iedere keer niks meer. Iedere keer moet ik het initiatief nemen om contact op te nemen. En Youfone blijft maar aanmaningen sturen, terwijl ze het aan het uitzoeken zijn. Wanneer stopt deze tijd en geldverspillingsonzin? Geef gewoon toe dat je product niet in orde is en geef mijn gemaakte kosten terug.