Youfone reviews

Mohammed
26-10-2020

Slecht communicatie

Slechte communicatie, slechte service

Heb onlangs internet afgesloten via hun heb na 4maanden nog steeds niks ontvangen, heb ze meerdere malen gebeld, ze nemen haast nooit op.

Na maanden opnieuw geprobeerd te bellen, heb ze situatie uitgelegd dat ik niks heb ontvangen. Als antwoord kreeg ik dat het post Nl de fout zit.

En vervolgens kerst op de taart moet ik alsnog 4maanden betalen voorwat ik niet heb ontvangen. Omdat ik daar boos om was zeiden ze we kunnen niks doen.

Ongelovelijk slecht service ik raad niemand om zich daar aan te sluiten.

Het zijn dieven, ik blijf dit posten totdat ik excuses krijg en mijn maanden kwijt worden gescholden

Levy
26-10-2020

Abbo van 10 gb helemaal top

Ik heb het abbonement nu al 2 jaar en is helemaal top ik kocht het met een aanbieding 10 euro voor 10gb en dat is echt een prijsknaller als je het zo kan noemen heb er veel gebruik van gemaakt , ik gaq wel nu overstappen naar een ander abbonement voor unlimited want 10gb is net niet genoeg voor mijn standard

Ineke

Continue storing

Vaak storing functies die niet werken zoals terug kijken of vooruit spoelen. Volume knop werkt sinds de update niet meer en de tv app blijft na enkele seconden vast hangen

Rawi

Extra kosten

Youfone is heel goed met extra kosten heffen. Ik heb de data plafond aangedaan om vervolgens 50 euro extra kosten erbij te krijgen omdat de dataplafond niet werkt.

Kut bedrijf, niet aanbevolen, verdient 0 sterren en een ontzettend slechte service. Ik stap zo snel mogelijk over naar Tele2. Daar staan ze klaar om je te helpen en onbeperkt voor €25,- zonder aansluitkosten. Perfecte deal.

Bij Youfone betaal je al snel 20 euro voor véél minder dan Tele2.

Johanna
25-10-2020

Update tv-ontvanger (media box)

Deze week kregen we een nieuwe update voor de tv-ontvanger.

Na de update werkt de volumeknop op de afstandsbediening niet meer. Ik heb 2 ontvangers en beide afstandbediening hebben deze storing.

Nico
24-10-2020

Troep

Het is weer weekend, het systeem heeft een update gehad. En ja hoor, je kan niet meer vooruit spoelen met opname bekijken. Maandag maar weer een paar uur in de wacht voor dat je een medewerker hebt te pakken! En dit ongeveer twee wekelijks, o ja.

Zeer waarschijnlijk gaat Swen weer op dit bericht reageren, en vertellen dat ik de helpdesk moet benaderen.

Ach nog tot 7 februari zijn we er mooi van af

Sandra
22-10-2020

Veel beloven maar verder.

Ik ben sinds kort weg bij t-mobile omdat ik daar eerder 7 weken zonder tv en internet heb gezeten en dacht aan die spotjes van Youfone, ben dus overgestapt kreeg direct het contract per mail en vanaf dat moment per sms en e-mail iedere dag 4 berichten dat ik een afspraak moest maken om alles te laten installeren. Vervolgens krijg ik na een week een datum dat ik werd aangesloten en dat was precies op de dag dat de bedenktijd van 14 voorbij was en de monteur kwam 3 dagen later wat opzich al opmerkelijk is. Nu echt geen waar ik echt pislink over ben, die tv box is gewoon een veredelde chromecast waar een app op draai als ik ergens een bloedhekel aan heb is het Google dit alles staat nergens vermeld dat tv box via Google werkt. Je zou voor appel een app kunnen downloaden, ik kan niet een app downloaden op mijn Apple TV zoals op de site en in de reclame spotjes vermeld word wel op iPhone en iPad maar niet voor Apple tv, dus tv kijken via de Apple TV kan ook niet. Ook saboteerde die tv box van Youfone ook mijn Apple TV zodanig dat het niet normaal meer werkt en ik iedere keer de stekker uit die tv box moet halen om de Apple TV te gebruiken ook gaat die tv box uit zijn eigen aan dus ik trek steeds de stekker eruit. Ik gelijk gebeld en heb mijn ongenoegen gelijk geuit dat ik me bedonderd voel omtrent dit hele verhaal en wilde van mijn contract af omdat ik iets anders heb gekregen dan wat ik besteld heb. Ik kreeg als antwoord dat het jammer was maar ik zit gewoon een jaar aan hun vast. Al die providers zijn allemaal oplichters en zouden beter eens wat meer aan klantenservice kunnen doen ipv van leugenachtige reclame maken

Margo
22-10-2020

Ik moet twee keer betalen voor een storing

Ik heb bij youfone een storing gemeld komt er iemand langs maar ik had wel gewoon internet, het word geholpen ik moet aan de deur betalen heb ik bewijs van gedaan, en nu berekent youfone nog een keer de kosten al tig mails gestuurd en reageren niet maar wel een brief als je niet betaald sluiten we je af, ik heb eerst gebeld moest ik de rekening sturen, maar krijg nergens geen reactie op, wat een ontzettend slecht bedrijf is dit

Zha
21-10-2020

Kan niet slechter

Het klantservice is buiten gewoon slecht.

Wow, Ik raad u absoluut af om een youfone abonnement aan te sluiten.

Arjan
20-10-2020

YouFone is niet eens een halve ster waard!

Bah bah bah. Wat is Youfone een slecht bedrijf! Oplichterij van de bovenste plank! jullie klanten service is buiten gewoon slecht en de mensen zijn onvriendelijk en niet behulpzaam, het duurt altijd langer dan een uur om iemand aan de lijn te krijgen. Dan wordt er gezegd dat ze een storing hebben gehad. Bagger slecht! De specificaties van de facturen kloppen niet, 3x raden je betaald veel meer dan wat je werkelijk hebt gebruikt!

Maar gaan we hiervoor een rechtszaak aanspannen? Dan ben je veel meer kwijt!

Ik wil zo snel mogelijk van jullie af!

Ik dacht op de kleintjes te letten met de COVID-19 crisis en maakte gebruik van de overstap service van Youfone. Dit zou in orde gemaakt worden en ik zou een bevestiging per mail krijgen, op internet las ik al slechte reviews en in periode dat ik nog in me bedenk tijd zat, ik heb telefonisch contact opgenomen , na uren aan de lijn kreeg ik een stagiaire aan de lijn. Ik vertelde haar om het internet te Cancelen. Dit zou per e-mail bevestigd worden maar is niet gedaan! Vervolgens wordt het internet en tv toch bezorgd op me deurmat zonder dat ik heb getekend of een bezorger heb gezien. de bezorger heeft hem gewoon voor me deur gelegd! Ik heb de 21ste geen internet thuis want de andere provider die leverde niet meer. Dus besluit om internet van youfone aan te sluiten maar zonder succes. Het doet het niet. Ik sluit de modem aan zoals is aangegeven op de instructie video op de site van Youfone. Maar tot op heden is het internet modem het nooit gaan doen. Ik wil me vooralsnog ontzien van het contract internet en tv. De dienst die per 21-09-2020 hoort te werken doet het niet en jullie service is onbetrouwbaar. Ik heb alleen maar slechte medewerkers aan de lijn die liegen tegen klant om het feit dat ik niet hoef te betalen zolang het internet het niet doet! De andere collega beantwoord dezelfde vraag heel anders. Dat de klant wel op een gegeven moment Zal betalen voor het internet en tv wat Nooit aangesloten is geweest. Hoe gaat Youfone met hun klanten om? Ze willen je niet helpen maar wel een afkoop contract sturen voor iets wat het niet doet! Buitengewoon slecht! Onbetrouwbaar, geldklopperij, Dan you fone Sim only abonnement, de specificaties van facturen kloppen simpel weg niet. Je betaald je blauw! Ik maak geen gebruik van het nummer meer en als nog zijn de facturen veel hoger dan verwacht. Walgelijk klote bedrijf wat verboden zou moeten zijn!

Lieve mensen, doe het niet! Wees verstandig en maak niet de zelfde fout als al deze mensen en ik. Youfone is niet eens een halve ster waard!

Raoul
20-10-2020

Onbereikbaar

Uren in de wacht staan. Niet te bereiken. Nog steeds geen internet. Reageren nergens op. Gelijk opgezegd zonder ooit 1 mb af te hebben genomen.

Kenny
19-10-2020

Waardeloos niet doen !

Vanaf het begin problemen met tv ontvanger, youfone onbereikbaar, email kan alleen via hun webpagina, en je krijgt niet eens een kopie van je verzonden mail. Na klacht op klacht.nl zeggen ze dat je even moet bellen, jaja heb al meer dan 4 uur totaal in de wacht gestaan zonder contact te krijgen, zeggen ze ook nog niets van mijn klacht te weten, dus zijn ze niet in de gelegenheid gesteld het op te lossen, jaja het wordt de consument onmogelijk gemaakt een klacht te melden laten we het daar eerst maar eens over hebben. Nu sinds zondag tv ontvanger helemaal stuk. Toch maar weer email gestuurd op aanraden van rechtsbijstandsverzekering, nu ultimatum gesteld, en anders zijn zij in gebreke en is het contract ontbonden. Voor iedereen met problemen veel succes en voor wie Youfone overweegt, niet doen! Wees gewaarschuwd.

Bianca
19-10-2020

Bij tv opname is fast forward geblokkeerd na 1 maand

Na 1 maand in mijn contract voor internet en tv is de fast forward functie geblokkeerd door youfone. Ik heb gemaild, krijg antwoord terug dat ik klantenservice moet bellen omdat er een storing is die dit probleem veroorzaakt. Klantenservice gebeld, die is zo onderbezet dat je pas na 50 minuten een medewerker aan de lijn. Die gaat proberen om een software update uit te voeren en houdt mij zo nog 15 minuten aan de lijn. Software update gelukt heb opnieuw moeten inloggen maar fast forward functie is niet beschikbaar. Medewerker verteld dat hij dit "probleem" zal doorgeven en ik een email of gebeld wordt meteen oplossing of duidelijkheid. Na een half uur word ik terug gebeld door de medewerker en die verteld mij dat sinds kort deze functie is geblokkeerd door de commerciële zenders en dat youfone volgens contract de fast forward functie niet beschikbaar mag stellen. Ik voel mij misleid door youfone. Omdat deze functie eerst wel beschikbaar is en na een maand niet meer. Een opname halverwege stoppen en later afkijken is pure tijdverspilling want je kunt niet doorspoelen tot het punt waar je gebleven was. Ik voel mij misleid door youfone, eerst fastforward functie wel beschikbaar en na 4 weken niet. Klantenservice is zogenaamd pas net op de hoogte hiervan. Klopt niet dit was 3 jaar geleden hetzelfde verhaal. Dit had ook via de e-mail verteld kenbaar gemaakt kunnen worden. Maar dat doet youfone niet want dat kost klanten. Dus wil je fast forward functie gebruiken bij opnames neem dan geen youfone!

Joep
18-10-2020

Youfone = hoofdpijn

Pfff misschien het laatste redmiddel om hier iets te schrijven over dit hoofdpijndossier.

Al ruim 2.5 maand dagelijks problemen met Youfone. Mijn beeld verandert van kleur ongeveer elke 10 minuten. Ik krijg dan een groen blauwe waas te zien.

Dit is al zo vanaf de dag van levering.

De enige manier om dit weg te krijgen is de ontvanger opnieuw opstarten of de hdmi kabel verwijderen en terug insteken. Is niet fijn TV kijken en Youfone krijgt het niet voor elkaar om dit te verhelpen. Ja met een av kabel is het probleem weg maar dan heb ik geen HD kwaliteit meer.

Ik heb de incasso van het abonnementsgeld terug laten storten. Al 2,5 maand moet ik bellen en vooral lang wachten.

Ik vraag ze om het op te lossen en dan pas betaal ik.

Er gebeurt niets bij Youfone. Ik zou een paar keer worden teruggebeld. Is nooit gebeurd. Ik ben nu afgesloten en wacht op een pakket van een andere aanbieder. Ik ga er geen energie meer insteken en ik zal iedereen afraden om in zee te gaan met Youfone.

Tevens heb na het lezen van de overige recensies het programma Radar benaderd om deze kwestie aan te kaarten. Misschien dat media aandacht zaken in gang zet.

Arno
17-10-2020

Aanvulling op eerdere review

Nadat ik mijn ongenoegen op deze site geuit had, kwam er onder mijn relaas: Youfone heeft een bericht gestuurd. En weet je wat daar in staat? Neem telefonisch contact op met Youfone.prutsers. 1 grote aanfluiting

David
17-10-2020

Onbereikbaar, reageren niet op mail, TV product is waardeloos

Het Android TV product van Youfone is ronduit waardeloos. Het zappen duurt 4 seconde per zender, het geluid loopt meestal niet lipsync, loopt regelmatig vast, dagelijks een aantal keer resetten. En er wordt gewoon niet gereageerd op vragen. Heel slecht.

Arjan

Goed koop is duurkoop

Doe het net het is waardeloos.

16-10-2020

Waardeloze YouFone

Dat kan kort. Service onbeleefd en bijna onbereikbaar. Starre houding medewerkers. Apparatuur TV en internet zijn waardeloos. Slechte internet verbinding, storende TV. Opzeggen lukt niet. 3 dagen gebruikt, zo boos dat ik Nierop tijd annuleerde. De enige manier om afgesloten te worden is niet betalen of storneren. Vreselijk. Ga nu naar de klachtencommissie want het klachtenformulier van YouFone is natuurlijk niet eens op hun website te vinden. ? ?☹️

Ferry
12-10-2020

Dit is niet best.

Ik ben zeer kort klant geweest bij Youfone, in eerste instantie. dik tevreden. Goede deal, snelle service alles happy.

Tot het moment dat de router geleverd werd. Ik heb alles geprobeerd te installeren, maar helaas lukte dat niet. Ik heb een reeds gebruikte router gehad, welke geen factory reset had gehad. Nadat ik dat meerdere malen gedaan had via de reset knop kwam ik nog steeds niet op de Wifi. Dus uiteindelijk maar via de kabel ingelogd en done. Bleek dat het oude Wifi SSID nog erin stond en er alleen via factory reset in de software eruit te krijgen was.

Daarna kwam ik nog een probleem tegen, maar daarvoor moest ik bellen. ok gaan we doen. Door naar het TV kastje.

Nu snap ik dat TV kastjes slimmer moeten zijn, maar om een soort omgebouwde android telefoon mee te leveren welke op een oude versie draait. dat vind ik niet echt heel tof. Nou ja misschien is er wel een app voor mijn tv. komt later wel.

Ik bellen. bijna 2 uur aan de lijn. en eindelijk hoor ik de toon. yay! boem. lijn verbroken.

WTF?

Ik opnieuw bellen, en deze keer maar het contract opgezegd binnen de 2 weken.

Wordt er eerst moeilijk gedaan dat het niet zou kunnen etc, omdat ik al gebruik gemaakt heb van.

Daarna, nadat ik aangeef dat het wel kan (had mijzelf goed ingelezen) begon men voor te stellen dat ik de helpdesk zou bellen, of dat ze alles voor me zouden regelen. nou daar waren ze op dat moment 3,5 uur te laat mee.

Bij deze mijn oprechte review (1 tot 5 sterren per onderdeel)

Product bestellen, snelheid en ease of access *****

Service *

Bereikbaarheid *

Apparatuur *

Internetsnelheid **** (best Ok, KPN is sneller)

Deals **** (had mooie deal met gratis eredivisie)

Overal * (tsja wat moet ik zeggen. het is gewoon. K*T!)

En last but not least. nog weken lang mails etc. over facturen, levering, annuleren, etc.

Kansloos bedrijf.

En youfone. dat TV kastje. echt? welke idioot heeft dat bedacht?

Adriana
12-10-2020

Afsluiting TV

Ik heb een 3 in 1 pakket afgesloten. Na een nieuwe tv-decoder ontvangen te hebben werkt het nog steeds niet. Ze zijn nooit gevallen, maar het werkt niet! Nu word ik afgesloten van tv, omdat ik het gestorneerd heb.Ik mag dus gaan betalen voor iets wat ik nooit ontvangen heb, maar wel betaald. Ik storneerde dus de laatste maand. Te bereiken zijn ze daar niet of je staat 100 jaar in de wacht. Ben er helemaal klaar mee. Ik denk dat ik mijn rechtbijstandsverzekeringen maar eens achter zet.

Mensen, de eerste factuur is torenhoog, zonder dat je er gebruik van kunt maken. Ze haalden mij binnen met iets in de 20 euro en de eerste afrekening was bijna 80 euro. Ik maak maar weinig gebruik van de telefoon, tv-ontvangst heb ik hier niet en zo kan ik regelmatig ook niet op internet komen.

Ik heb een vermoeden dat al die ervaringen door hun eigen medewerkers zijn getypt. Ik adviseer dus om niet over te stappen op Youfone. Van mij krijgen ze een -1000 en na het 1-jarige contract wordt dit niet verlengd.