Youfone reviews

2.3

He
24-11-2022

Betaal voor abbonement dat niet geleverd word en krijg geen reactie.

Coen
10-11-2022

Na overstapbericht kan ik steeds minder programmas terugzien.

NPO 1 journaal van gisteren niet.

Dat zegt voldoende.

Youfone neemt wraak.

Jefff
20-10-2022

Het is dat 0 sterren niet kan.

Tv abonnement een maand geleden afgesloten waarvan al 3 weken geen tv ivm de tv ontvangers. Inmiddels 200 minuten met de klantenservice gebeld en nog geen stap verder. Op een gegeven moment zegt de klantenservice je de klacht te moeten mailen naar hun support team om vervolgens een mail van het support team te krijgen dat je de klantenservice moet bellen. Nu er geen oplossing komt voor het probleem aangegeven dan het contract te willen stoppen aangezien het niet werkt kan dat alleen als je de volledige jaar abonnementskosten betaald.

Gevalletje @consumenten bond

Wil
14-10-2022

Al ruim 5 jaar abonnee. Ik wordt gewaarschuwd mocht ik mijn afgesproken verbruik overschreden. Alle communicatie is gebruiksvriendelijk.

Fleur
05-10-2022

Enorm slechte communicatie en service. Zonder enige communicatie, niet per post en niet per mail, over openstaande facturen wel nu opeens een brief zonder datum over een ingebrekestelling. Geen begrip voor de situatie. Ik word zeker nooit meer klant bij Youfone!

Ad
04-10-2022

Wat een vergissing is dit! Spijt dat ik niet eerder de ervaringen van andere mensen heb gechecked

01-10-2022

Ik ben overgestapt van KPN naar Youfone voor TV internet en telefoon. Vanaf de eerste dag werkte de TV en de telefoon niet goed. Twee weken lang veel gebeld en gevraagd om een monteur te sturen, maar dat kon niet. Uiteindelijk spuugzat van de slechte service terug naar KPN gegaan en het contract bij Youfone opgezegd.

Een paar weken werd er ineens 411 euro afgeschreven, zonder enige uitleg. Dit bleek een afkoopboete omdat de opzegging 1 dag te laat was gedaan. Toen maar een klacht ingediend met duidelijk beschreven dat zowel de TV als de telefoon na 14 dagen nog steeds niet werkten. Het antwoord van de klantencommissie was er snel, zij vond de boete terecht. Dat het product niet werkte en de inspanning en het ongemak van de klant waren kennelijk niet van belang.

Bedenk goed of u met Youfone in zee wilt gaan en als u het doet en het product werkt niet goed zeg dan binnen 14 dagen op, want afkoopboetes is kennelijk een essentieel deel van het verdienmodel van Youfone.

30-09-2022

Bij het overstappen naar Youfone is alles wat mis kon gaan mis gegaan. Bellen bellen en nog eens bellen. Via het 1200 nummer kom ik er niet door, de verbinding wordt standaard. Na een paar minuten verbroken. Dan maar het andere nummer. Hier worden belminuten voor gerekend. Op vragen komen geen of halve antwoorden zelfs wanneer je aangeeft dat je meer wilt dan wat ze leveren lijkt dat niet mogelijk. De techniek krijgt de schuld. Ondertussen werkt de eerste tv. Het eigen vaste nummer werkt niet , het opnemen en of terug kijken werkt niet en de aangevraagde tweede ontvanger is er ook nog niet.

Stijn
28-09-2022

Slechtste klantenservice ooit. Als HIER wat fout gaat, nou dan hou je maar vast! Is geen woord van gelogen.

Han
27-09-2022

Goed netwerk. Facturen zouden wel langer mogen in te zien zijn dan 6 maanden

27-09-2022

Geen hulp, en veel bijkomende kosten zonder over het abonnement heen te gaan. Zoek een andere provider!

26-09-2022

Al ruim een week aan het bellen en mailen met Youfone en nog steeds geen internet verbinding.

Zeer onervaren helpdesk medewerkers die op een simpele vraag de meest stompzinnige antwoorden geven.

Volgens mij hebben ze een standaard vraag en antwoord lijstje voor zich liggen, want zelfs op een simpele vraag krijg je iedere keer weer hun standaard riedeltje.

Tot nu toe vier maal een medewerker aan de telefoon gehad en vier maal dezelfde stompzinnige vragen, want dat er geen internet verbinding is en dat er dus een monteur aan huis moet komen schijnt er bij Youfone niet in te gaan.

Wordt vervolgd

Gerben
25-09-2022

Een aanvraag voor internet gedaan bij youfone, menselijke fout waardoor het emailadres fout was ingetypt, kan gebeuren denk je. wel het geld overgemaakt ten controle maar niks verder gehoord, dus ik paar dagen daarna bellen, 10 minuten in de wacht en ik dacht dit schiet niet op. na een week dacht ik er zal wel iets fout zijn gegaan ik wil graag wifi en ben naar ziggo gegaan (10/10 klantenservice). Nu echter na 1,5 maand begint youfone ineens de maandelijke kosten af te schrijven, dus ik contact opnemen zowel via mail als bellen en tweemaal (na lang wachten) hetzelfde antwoord, eigen typfout dus nu is je abbonoment gewoon geldig en mogen wij een jaar geld afschrijven (deze bloedzuigers deden mij nog een afkoop aanbod) maar ik heb dus nooit een kastje, monteur, wifi of wat dan ook gekregen. Ik heb geen belletje, geen brief niks geen contact gehad en nu zeggen ze dikke pech je zit er aan vast. De klantenservice is ook zeker niet vriendelijk en voor mij nooit meer youfone, BAH

Remco
24-09-2022

20-9-22 simkaart ontvangen, 21-9 simkaart geplaatst en simkaart geactiveerd op persoonlijke pagina. Binnen half uur bevestiging ontvangen via mail dat simkaart geactiveerd is.

Nu 21-9 24uur later nog steeds geen bereik. Ik kan niemand bellen.

Youfone vandaag proberen te bellen, wegens technische storing onbereikbaar. Via de mail melding gemaakt, tot max. 5 werkdagen zal ik moeten wachten.

Wordt zeer sceptisch over Youfone

Alise
19-09-2022

Mijn zoon van 9 heeft een telefoon voor you tube en spelletjes. 10GB abbonement. Nooit data op tot nu vandaag. Ik kreeg een mailtje dat de datalimiet bereikt was, maar geen dataplafond ingesteld.

Dit gelijk gedaan, klantenservive gebeld om te vragen hoe dat kon. bijna 400mb in een halve dag tijd en dus 40 euro kosten. Kunnen ze niet zien, ok prima. Vraag ik als ik alsnog een extra databundel erop zet dit verekend kan worden. Ik bedoel 1 euro per MB is niet normaal, normaal betaal je 1 euro per GB. Hier beginnen ze niet aan. De meneer was dan ook erg onvriendelijk aan de telefoon en toen ik aangaf dat ik het raar vond en dat een klacht zou indienen, zei hij geirriteerd tot ziens en ik kon niet eens meer antwoorden er was al opgehangen.

Ik snap dat ik wat meer betalen moet, maar je kan toch met elkaar tot een oplossing komen? Nou niet bij Youfone. Zodra abbonement afgelopen is zijn wij snel weg.

Lovisa
31-08-2022

Youfone schrijft al een jaar geld van mijn rekening terwijl niets geleverd wordt. Na aanvraag abonnement bleek dat ik een ISRA-punt in mijn woning moest hebben. De medewerkers van youfone konden mij dit niet uitleggen. Ik heb het zelf uit moeten zoeken, daar had ik natuurlijk tijd voor nodig omdat ik een leek ben op dit gebied. Na iets meer dan 2 weken na initiële aanvraag bleek dat ik geen isra-punt had en dat monteren ervan ook niet mogelijk was. Als de youfone-support iets had geweten over hun eigen werk was er niets aan de hand geweest. Nu zat ik volgens hen vast aan de afspraak en nemen ze elke maand geld van mijn rekening waar helemaal niets tegenover staat. Waardeloos! Dat zo een bedrijf op deze manier handelt en dat je als consument machteloos staat vind ik schandalig.

Wouter
25-08-2022

Op 18-08-2022 over gegaan van KPN naar Youfone, TV, internet 100/100 en telefoon, het installeren heb ik zelf gedaan en als je een klein beetje technisch bent is dit geen probleem. Beeldkwaliteit op de TV is goed, internet snelheid is 92/94. Afstandsbediening en Youfone menu werken niet prettig. Als je in het menu zit je wilt terug naar de TV uitzending die je aan het kijken was is er geen functie knop aanwezig op de afstandsbediening. Er is geen app aanwezig voor Netflix. Bij het afspelen van programma’s die opgenomen zijn lopen het geluid en het beeld niet synchroon. En het is niet mogelijke om via een laptop of PC tv te kijken via een Youfone app of website. Ik zou zelf niemand aan willen raden om over te stappen. Misschien nog even wachten tot al deze problemen zijn opgelost.

Elizabeth
25-08-2022

1,5 jaar internet thuis. Prima.geen problemen gehad. Juni en juli vanwege verbouwing in noodwoning gewoond zonder internet. In juli op de 25e per ideal betaald. Op de 24 schrijven ze zelf af. Voor de 24e kun je niet zelf betalen via ideal. (Op de website staat dat dat kan maar dat is niet waar.) De 25e hebben ze een ideal betaalverzoek gestuurd en ik heb direkt overgemaakt. Nu moet ik deze maand 25 euro betalen voor het opheffen van een blokkade omdat ik te laat betaald heb. Tja.de manier om je klanten kwijt te raken. Automatische incasso's heb ik voor iedereen stopgezet. Ik blijf graag baas over mijn eigen geld zolang dat in dit land nog kan. Als de energieleveranciers het eerst een greep doen op de bankrekeningen gaan veel andere bedrijven als youfone achter het net vissen. Bij deze internet leverancier ben je dus als eerste je internetverbinding kwijt. Ik zou dus zeker niet weer kiezen voor youfone. Ik ga in ieder geval een andere provider zoeken.

17-08-2022

Wij hebben nu 2 maanden youfone tv en internet, en dat is 3 maanden te lang. Geluid loopt geregeld achter, beeld schokkerig, geregeld onscherp, vaak heel lang nodig om op te starten of valt beeld weg en dan begint de modem te updaten. Internet wifi, loopt nog via het kpn modem wat teruggestuurd is? Ja dat klopt, 3 werkdagen is daar 1 1/2 week tenminste een klacht woord afgehandeld in 3 werkdagen maar na 12 dagen nog geen reaktie, dus ik neem aan sat ze 1 dag per week werken. Wat een aanfluiting en wij hebben glasvezel

Estrella
15-08-2022

Wij zouden vanaf 1 augustus internet thuis krijgen via YouFone (glasvezel). Een monteur zou langskomen om de boel te installeren. Op de dag waarop de monteur zou langskomen kregen we bericht dat hij niet kon komen. Ondertussen is het 15 augustus, hebben wij nog steeds geen internet en krijgen we moeilijk contact en weet niemand ergens iets van. We zijn zwaar teleurgesteld in Youfone. Je betaalt iets meer bij een andere partij, maar dat zou ik toch echt doen!