Youfone reviews

2.3

Andreas
07-09-2020

Afpersers

Betalingsregelingen worden geweigerd, ook al is er een situatie waarbij de kosten onbedoeld zijn opgelopen.

Gijs
05-09-2020

DOE HET NIET! TV&Internet/Goedkoop is Duurkoop

Onthutsend slechte klantenservice, lange wachttijden (minimaal 30 min, vaak nog langer), onvriendelijk en bovenal onbehulpzaam/onbekwaam personeel. Ik zelf heb internet en tv van youfone, maar goedkoop bleek toch maar weer eens duurkoop. Wij zitten helaas met het probleem dat youfone haar diensten onverwachts niet kan leveren in onze woning, zelfs niet na de komst van een monteur. Toch beweert youfone dat dit wel mogelijk is (via een afpoeier-mail), maar hoe en wanneer blijft de vraag. Een oplossing bied de provider niet, je krijgt enkel te maken met de zeer slechte klantenservice van het bedrijf dat je van het kastje naar de muur stuurt. Vaak wordt er na een lange wachttijd zelfs opgehangen. Mijn advies, doe het niet!

Bastiaan
04-09-2020

Grootste opl.ters in de mobiele telefonie branche

De (non)servicedesk is nooit bereikbaar; de belminuten worden al opgebruikt in de 1e nacht van de nieuwe periode terwijl je ligt te slapen, het factuurbedrag is altijd hoger dan het ingestelde plafond en nu ik het wil overzetten naar vodafone zou nummerbehoud pas over 7 maanden kunnen, terwijl het abonnement (sim only) wettelijk maandelijks opzegbaar is.

Kort samengevat, youfone = oplichting

Zeer slechte klantenservice, onbereikbaar

Vorig jaar zijn wij overgestapt naar een internet abonnement van Youfone, met name omdat ze een scherpe prijs bieden. Internet is over het algemeen stabiel & voldoende.

Nu we midden in een verhuizing zitten loopt het echter helemaal mis met een adreswijziging. Youfone heeft de installateur van het internet naar ons oude adres gestuurd. De klantenservice is per telefoon praktisch onbereikbaar. Sinds gister heb ik ruim 3 uur in de wacht gestaan om een nieuwe afspraak aan te vragen. Ook wanneer je eindelijk iemand spreekt wordt je rustig weer 20min in de wacht gezet als ze iets (simpels) moeten opzoeken of navragen. Ik ben er helemaal klaar mee, zodra ons contract is afgelopen gaan we overstappen naar een partij met betere service.

Tessa
04-09-2020

Geen internetverbinding - wachttijd klantenservice meer dan een uur!

Mijn internet abonnement start vandaag. Gisteren bleek helaas onduidelijkheid tussen KPN en Youfone over wel of geen kabelaansluiting. Toen al 2 keer moeten bellen, met in totaal een wachttijd van een uur voordat ik een medewerker aan de telefoon kreeg. Blijkt volgens KPN dat de kabel nog niet is aangesloten en dat Youfone hen hiervoor opdracht had moeten geven. Zucht. Youfone zei dat het allemaal klopte, maar vandaag toch geen internet verbinding. Nu al 50 minuten aan het wachten om een medewerker aan de telefoon te krijgen. Belachelijk! Wat een nachtmerrie.

Miranda

MB'S Buiten de bundel

Gewoon even 80 euro extra betalen omdat mijn zoon zogezegd flink buiten zijn bundel is gegaan,vertel mij maar hoe dat kan dat er MB'S verbruikt worden laat in de nacht of heel vroeg in de ochtend als mijn zoon ligt te slapen,of overdag als hij gewoon op school zit,maar ze te pakken krijgen voor een goed gesprek erboven ho maar,ze zijn totaal niet te bereiken,ik wil dit uitgezocht hebben want er klopt totaal niks van de verbruiksgegevens.

Het aparte vind ik ook dat er dus meerdere malen achter elkaar precies hetzelfde aantal MB'S verbruikt word,dus ergens gaat er daar iets fout en wil daar dus zeker uitleg over

Jim
02-09-2020

Nieuw systeem met Google

Na het nieuwe systeem te hebben ontvangen van android met google is mijn tv verbinding dermate slecht dat het nauwelijks mogelijk is om normaal tv te kijken. Tv verbinding hapert om de paar seconden. Klantenservice duurt echt minimaal 45 min. Voordat je contact krijgt. Oplossen proberen ze maar lukt steeds niet. Ben gestopt met bellen gezien het lange wachten en ook na een medewerker te hebben gesproken wordt de verbinding plots verbroken@&€@?!?!?. Per mail geen oplossing en ook geen contact terug. Erg jammer maar ook erg duidelijk :"nooit aan youfone beginnen" . Cotract wil ik laten ontbinden gezien ze niet kunnen leveren wat ze beloven. Maar hoe is de vraag? kan iemand mij daarbij helpen. tevens na gehele reset van apparaat werkt het vaak tijdelijk weer ff. Maar is niet te doen en ook niet de bedoeling. Help

Ceejay
01-09-2020

Internet goed TV slecht

Ben sinds een half jaar abonnee/ prijs is prima vergeleken met concurrentie/internet gaf regelmatig storingen totdat ik een vervangende modem ontving is sindsdien prima/TV is slecht oude model tv box was matig nieuwe TV box geeft veel problemen en kunnen niet worden verholpen door Youfone/over een half jaar zeg ik mijn tv abonnement op en neem ik de NLziet app/of ik zeg alles op en stap over op een betere provider/conclusie: ik raad alleen een internet abbo aan en de rest zou ik niet aan beginnen/Youfone zou een korting moeten bieden aan klanten van TV als tegemoetkoming van de slechte kwaliteit.

Diana
31-08-2020

Klantenservice

Ben nu echt pissig . Net bijna 2 uur aan de lijn gehangen, eerste keer na 52 minuten eraf gegooid en nu weer naar ruim 1 uur. Echt belachelijk. Zou toch wel lekker zijn als ze te bereiken zijn.

Tahir
31-08-2020

Niet te bereiken

Hoi mijn ervaring met youfone bijna onmogelijk om ze te bereiken wacht je een uur word je eraf gegooid hopeloos

Dirk
30-08-2020

Het is weer hopeloos

Ook wij recent overgestapt naar Youfone.

Doorlopend problemen met het blijven stilstaan van het beeld en daarna helemaal wegvallen.

Wij hebben glasvezel en dat ging bij KPN prima.

Dacht vanmiddag lekker Tour de France kunnen kijken maar het is alleen maar frustratie. Alles al geprobeerd, stekker er uit, kastje uitzetten etc.

Gerrit
29-08-2020

Slechte tv ontvanger

Geluid niet synchroon

Geen series

Geen tv gids meestal

Helpdesk is vriendelijk maar kunnen probleem niet oplossen.

Menu kastje is niet logisch.

Internet verbinding is goed

Helpdesk kan niet vertellen wanneer problemen verholpen zijn.

Nieuwe ontvanger is slechter als het oude kastje.

App voor iPad opnemen is vaak niet mogelijk.

We hebben het helemaal gehad met Youfone.

27-08-2020

Abonnement tv internet onjuist en niet te wijzigen/herstellen

In de bevestigings e-mail nieuw abonnement TV + Internet stond verkeerd. Eerst mail gezonden aan klanten service.geen reactie. Drie dagen gewacht daar het misschien druk was. Geen reactie alleen een mail dat ingangsdatum 3 dagen werd vervroegd? Waarom?

Op 27 augustus gebeld met klanten service Youfone. Ik werd maar liefst 50 minuten in de wachtstand gehouden alvorens ik een (ongeïnteresseerde)medewerkster aan de lijn kreeg. Na verteld te hebben dat mijn abonnement onjuist was en dat ik dit graag wilde wijzigen voordat mijn abonnement daadwerkelijk zou ingaan. Vertelde de klantenservice medewerkster mij dood leuk dat zij dit niet kon aanpassen wijzigen.

Ik diende gebruik te maken van herroepingsrecht cq diende mijn aanvraag abonnement te annuleren en vervolgens opnieuw, juiste, aanvraag abonnement via internet in te dienen. PARDON!

Ik heb mijn aanvraag internet + TV dus direct herroepen/geannuleerd na deze ervaring en blijf lekker bij de KPN.

Wat een ballentent Youfone bij deze waarschuw ik u alvast mocht je daar naar willen overstappen. Ik ben blij dat ik niet met deze aanbieder in zee ga gezien werkwijze e.d.

25-08-2020

Wil internet aansluiting niet maken

Wil overstappen van KPN naar Youfone. Internet en tv.

Youfone zegt dit niet te kunnen doen, vanwege een missende service ID nummer. Die zou ik zelf moeten vragen bij KPN. Deze geeft KPN echter niet af. Omdat dit technische informatie is die Youfone zelf op moet vragen. Zowel KPN als Youfone sturen mij van het kastje naar de muur. Maar, omdat ik de aanvraag bij Youfone doe moeten zij dit uitzoeken, niet ik Ik, als klant, kom hier niet verder mee. Daarom maar geannuleerd.

Patty
25-08-2020

Over je abbonoment

Het Kan wel eens gebeuren dat je over je Abbonoment gaat. Maar je krijgt wel een melding bij 80%, maar niet bij de 100%. Alleen maar geld willen ze van je! Ik ben 374 mb over mijn bundel gegaan en dan kost meteen €37,40. Hou gek kan het zijn. Echt geen aanrader ze vragen alleen maar extra geld van je.

Jannie
23-08-2020

Zo slecht nog nooit meegemaakt!

Paar maanden geleden een nieuw kastje gekregen voor mijn TV en internet abonnement. Een hele mooie nieuwe die geweldig zou werken. Vanaf de start valt het beeld voor de helft weg of blijft het beeld hangen. Al ontelbare malen contact opgenomen via de klantenservice, maar omdat iedereen verplicht thuis werkt kan niemand helpen. Dat is dan de helpdesk. Te triest voor woorden. Een half uur wachten om weer een teleurstellend antwoord te krijgen is geen uitzondering. Wellicht helpt het als ik stop met betalen. Youfone levert namelijk ook niet waar ik voor betaal.

Nick
21-08-2020

Pas op! Addertjes onder het gras.

Heel veel addertjes onder het gras.

Heb een sim only van 10 euro per maand voor 10gb. Lekker goedkoop. Maar pas op, wat Youfone nergens vertelt is dat je buiten de EU extreem hoge kosten krijgt.

Ook als je bundel in NL op is hoef je niet gek op te kijken als je na een paar uurtjes niet actief op je telefoon te zijn toch ineens 70 euro er overheen zit (7x de abonnementskosten).

Inmiddels een half uur in de wacht bij de klantenservice na een uitgebreid keuzemenu.

1 woord: OPLICHTERS!

Lotte
18-08-2020

Slechte provider

Slechte provider. Op 17 augustus gaat mijn abonnement in, blijkt er tot 22 augustus een storing te zijn waardoor ik geen gebruik kan maken van internet + mijn netwerk. Ik kan dus helemaal niets behalve op Wifi. Daarnaast worden er extra kosten (0,07 cent) per keer boven je bundel opgeteld als je je telefoon (alleen iPhone) opnieuw opstart. Dit staat nergens vermeld, en kan niet geannuleerd worden. Slechte partij, geen oplossing gekomen.

14-08-2020

Vanaf januari 2020 al bezig om mijn alles in 1 goed werkend te krijgen.

Ik ben vanaf het begin van mijn aansluiting op Youfone alles in 1 al bezig om een goed werkende tv aansluiting te krijgen. De klantenservice heeft hun uiterste best gedaan om mij tevreden te krijgen maar helaas blijft Het tv systeem ver achter bij het beloofde KPN kwaliteit. Na diverse nieuwe tv kastjes, modems en resetten van gegevens is het nog steeds zo dat midden in een uitzending er even een update komt van ongeveer 3 minuten. Verschrikkelijk storend. Op de laatste brief dat ik voor het einde van mijn contract van youfone af wil laten ze niets horen. Dan ben ik maar verplicht om tot december mijn contract uit te zingen. Maar daarna nooit meer youfone.

13-08-2020

Overnemen van een bestaande xDSL verbinding gaat fout

Het lukt Youfone maar niet om een werkende xDSL over te nemen. Op de dag van overname wordt de verbinding fysiek verbroken en ligt er nu al 8 dagen uit. Ze roepen al 4 dagen dat het nog 2 dagen kan duren voor ze het opgelost hebben.

Er was een bestaande en werkende xDSL verbinding. Het enige wat Youfone moest doen is route van de DSLAM poort in de straat kast te herrouteren naar het het WAP (Wholesale Access Point) van youfone zelf. Een nieuw IP adres toewijzen en klaar is Kees. 8 dagen kom op zeg, hoe moeilijk kan het zijn.