Youfone reviews

2.4

Suzanna
13-06-2020

Dataplafond en service

Sinds ca. 2 maand overgestapt. In dezelfde periode een scheiding met 2 dochters van 9 en 14 jaar oud, verhuizing en corona. Ik dacht goed te zitten met 4GB. Maar begin van de maand Juni bleek ik de 4GB al verbruikt te hebben? En een vette rekening van boven de EUR 75.00. Door alle stress en veranderingen had ik nooit gezien dat ik apart (voel mij daarin echt opgelicht) een dataplafond aan moest zetten. Ik heb al jarenlang een abonnement en heb nooit problemen met mijn verbruik. Nooit tekort ook. En nu ik thuis ah werk was en gebruik maak van WIFI was ik echt verbaasd. Sowieso zouden mijn dames wel piepen als er geen WIFI zou zijn. Enfin de boosdoener schijnt Spotify te zijn. Ik had het de hele dag aan en vaak in de avond voor mijn jongste dochter die door alle veranderingen veel stress had. Hier wil ik verder niet op ingaan maar het punt is dat ik dus direct contact heb gezocht per mail (was uiteraard weekend toen ik het zag). En dan krijg je zo'n standaard email waar je niets mee kunt. De week erna heb ik contact gezocht met de klantenservice, maar hij kon mij niet helpen. Ik heb het dataplafond direct ingesteld, echter wordt dit per 1 juli pas geactiveerd. Ik heb meerdere mensen hierover gesproken en ik heb echt spijt dat ik ben overgestapt. Want de service is ZEER slecht vind ik. Ik zou het niet aanraden.

Danijel
10-06-2020

Slechtste support ooit

Telefonisch sta je minimaal 30 minuten aan de wacht. Eenmaal iemand aan de lijn is er geen enkele technische kennis om je inhoudelijk te helpen en ben wordt je wederom een minuut of 20 aan de lijn gehouden. Dit keer op keer.

Op mails krijg je nimmer antwoord en mocht er toevallig een antwoord komen (na 12 werkdagen) staat daar een teleurstellend antwoord op.

Op de chat houden ze constant hun handen af van inhoudelijke reactie en verwijzen ze je wederom door naar de mail of telefoon waar je nimmer inhoudelijk geholpen kan worden.

Maar de ellende begint bij opzeggen: probeer al 5 werkdagen een opzegging te doen en daar komt totaal geen reactie op. Op de mail en telefonisch geven ze aan dat je, je raad het al, een mail moet sturen, maar dat komt, je raad het al, geen antwoord op.

Het is bij youfone alsof men tegen een muur praat. Van ditsoort slechte support wordt ik heel moedeloos.

Tony
08-06-2020

Verrassing eerste maand

Goedkope leverancier. Was wel verrast dat ze aan het begin de maand pro rata verrekkende. Hierdoor verbruikte ik in de laatste dag teveel.

Michel
06-06-2020

1gb voor € 100,-

Per abuis 866mb verbruikt buiten de bundel. Youfone berekent hier gewoon € 86,60 voor. Schandalig verdienmodel waar je niets tegenin kan brengen. Nooit meer Youfone!

Marcus
05-06-2020

Nieuw kastje voor TV, niets werkt meer OK

Met mijn oude TV ontvanger draadloos aangesloten was ik dik tevreden, met draad viel het telkens uit, maar draadloos was hij perfect.

Kreeg ik deze week de Amigo 7x Android TV ontvanger, wat een ellendig stuk hardware is dat zeg, niets werkt meer zoals ik wil dat het werkt, als het uberhaupt al werkt dan.

Met aansluiten wil hij je smartphone koppelen, dan wordt je naar een website gestuurd via OK Google, en dan moet je de naam van het kastje invullen volgens wat er op het scherm staat, dan vind Google dus niets bruikbaars, dus dat werkt niet, dus dan maar geen smartphone koppelen, daarna moet je opgeven of je met je computer, smartphone of afstandsbediening wilt bedienen, PC en smartphone moet je voor naar een website en een code invullen die op het scherm staat, behalve dan dat je op die website nergens een code in kan vullen, je kan 24 uur gaan zoeken natuurlijk, maar het werkt gewoon niet, dus maar met afstandsbediening dan, gaat ie eindelijk opstarten na 20 minuten herhaaldelijk emailadressen en wachtwoorden (waarom zo vaak snap ik niet) invullen en dan gaat ie apps installeren, sommige kun je niet uitzetten want dat staat natuurlijk vast in dat pokkekastje, ook al wil je ze niet, de apps die je wel wilt staan niet op de Google play store zoals Netflix, dan heb je eindelijk TV en is je internet op je PC ineens slakketraag geworden, dus dat klotekastje vreet bandbreedte, en tot overmaat van ramp bevriest het beeld van de TV de hele tijd een fractie van een seconde, wil je overschakelen naar een ander net wil het kastje ineens gaan updaten, maar vervolgens breekt hij het updaten weer af want het lukt niet, dit gebeurt elke keer als je overschakelt of de TV wilt bedienen.

Als je de TV langer dan 2 uur aan hebt staan gaat het kastje automatisch het afspelen uitschakelen, en natuurlijk is dat niet te configureren, ik heb elke instelling in het hele ding nagelopen, er is geen mogelijkheid om die uiterst vervelende funtie uit te schakelen, elke 2 uur moet je aan je afstandsbediening frummelen van youfone anders is het u mag niet meer kijken, en dan zit je eraan en dan wil hij weer updaten wat weer mislukt.

Wat een dramatisch apparaat is dit.

Aangezien het dus nu van een goed werkend product ineens een compleet in de soep lopend product is geworden ga ik morgen bellen en verzoeken mijn oude kastje te herstellen, doen ze dit niet, dan ga ik het contract kosteloos laten ontbinden want het product en de service werkt niet meer naar behoren, dus wettelijk gezien kan ik het per direct beeindigen, en dit zal ik doen ook als het niet direct opgelost word.

En dan ben ik al die flut providers zat en ga ik naar XS4All, dan maar iets meer betalen, ben all die kwakkelende flutproducten helemaal beu.

Carmen
03-06-2020

Top

Heel makkelijk overstappen. Goede prijzen. Top.

Gert-Jan
02-06-2020

Klantgericht?

Laatste factuur €655,00.! factuur van mijn zoon 15 jaar, sim only 11 euro. Specificatie bekeken , in 1.5 dag 450 x een nepnummer 0900 gebeld, niet mij zoon, maar een hacker. "klantenservice" gebeld, doen niks voor je. Geven aan dat de klant zelf gebeld heeft. Lulsmoes natuurlijk, bellen en mailen geen zin. Je krijgt alleen berichten dat ze gaan afsluiten. Wat een misselijk makende prut organisatie. Nooit heen gaan, goedkoop zeker hier duurkoop. Youfone beschermt haar klanten niet, gaan schuil achter het kpn netwerk. Hoop dat het hele netwerk er binnenkort uit ligt.

Ps zou het ibgehuurde service apparaat ook eruit goouen, want als je niet klanvrienedlijk bent, hoef je ook niet te dorn alsof!

Evelien
01-06-2020

Top internet

Ik heb een 5GB+5GB Sim Only. Het internet werkt altijd goed. Ook in andere EU landen. Ik heb nog nooit een probleem gehad met Youfone. Zeer zeker aan te raden

Overal bereik en zoveel GB’s

Zelfs in het oostelijke puntje van de provincie Groningen was mijn mobiel bruikbaar.

31-05-2020

Opnames veelal niet gedaan en zelden staat het eind erop!

Neem je een programma op omdat je het niet rechtstreeks kan kijken en dan heb je nog vaak niets.

Suzanne
31-05-2020

Goedkoop, maar service niet top

Bij Youfone krijg je veel voor weinig. Service bij nummerbehoud liet echter te wensen over. Was niet goed geregeld door Youfone, waardoor ik 2 dagen niet kon bellen!

Margriet
31-05-2020

Youfone is blij met mij !

Overstappen zonder problemen. Overal bereik.

Én.blijven goedkoop.

Saskia

Top

Nooit probleem gehad

Nick
30-05-2020

Nooit problemen en niet duur

Goedkoop, werkt goed en heeft nooit problemen.

Sharon
30-05-2020

Ze lachen je uit, maken je belachelijk en lichten je op!

Ik raad hun ten strengste af, lichten je op. Databundel staat uit maar ben er wel overheen gegaan waardoor ik 2 maanden achter elkaar een rekening heb van € 100,-

Daarnaast lachen ze je uit en maken ze je belachelijk en vinden ze dit normaal!

Nooit en te nimmer meer, ben al dik 2 weken bezig om een manager te spreken.

Raken liever klanten kwijt dan dat ze deze rijk zijn!

Rosita
29-05-2020

Youfone heeft recht op de kroon

Vanaf december '19 heb ik Youfone en ik ben uitermate tevreden. Nog geen enkele klacht gehad. Echt top!

Rinkeltijd veel te kort

Ik was steeds te laat met het aannemen van een telefoontje. Dat is lastig voor de beller en ook voor mij om weer terug te bellen. Youfone kan dit niet verlengen en bovendien verlangen ze een onbehoorlijk hoge vergoeding om het contract af te breken. Ik zit dus twee jaar vast aan een slecht werkend abonnement.

Arnold

Gewoon goed en snel

De overstap van Vodafone naar Youfone verliep erg soepel, en erg voordelig.

Bernice

Verrast!

Wat een goed idee om over te stappen! Altijd bij vodafone en kpn gezeten omdat ik dan wél bereik had, betaal ik nu weinig en heb super service!

Door de app ben ík de baas over mijn abonnement! Had ik jaren eerder moeten doen!

Toon

Youfone -> Doen

Fijne provider en no- nonsense bedrijf.

Duidelijk wat je krijgt en kan verbruiken tegen hele goede prijzen. enorm pluspunt buiten de prijs is natuurlijk het netwerk van kpn wat hiervoor gebruikt word. Dus youfone ga zo door.