Youfone reviews

2.4

Michelle

Fijn

De app werk heel fijn je kunt precies zien hoeveel mb je over hebt. Je kan ook heel gemakkelijk je abonnement aanpassen. De facturen zijn ook heel duidelijk en overzichtelijk.

Ik vind Youfone echt heel fijn!

Azem

Goede club

Keurige afhandeling abonnement en goed signaal buitengebied.

Nancy

Youfone

Youfone is goeie provider ben altijd goed bereikbaar en internet thuis werkt super

1x moeten bellen en goed geholpen

Gerben

Duidelijk en snel

Het afsluiten van een sim only ging zoals je tegenwoordig mag verwachten. Alles was duidelijk op de site en de simkaart was super snel binnen. Bij de volgende hoef ik niet verder te zoeken.

Htc
27-05-2020

Mooie prijs leuke abbonement maar slechte service en applicatis

Sander
27-05-2020

Mijn mening over Youfone.

Youfone is over het algemeen een goede mobiele data leveraar met op vele plaatsen goed bereik.

Rachid

Top

Youfone is top de ap is ook goed overzichtelijk ik ben er tevreden klant

Raluca

Internet

When you reach your internet limit they do not say anything and they keep charging you 10 euro per 100MB.

Update van 28/05/2020:
The unimaginable happened. I turned off my sim card and I wake up to additional 7 euro being charged. I did not even use my data. How is this possible?

Linda

Super

Nieuwe aansluiting ging erg snel,blij dat ik over gestapt ben!

Wilma

Topdeal!

Topdealgedaan bij Youfone. Super blij mee en ook nog eens dubbele Mb's gekregen.

Kevin

Addertjes onder het gras

Wanneer je over je datalimiet gaat, wordt hier niets van vermeld. Het kost je vervolgens 10 euro per 100mb over de bundel. Dat is toch niet normaal?

Lisanne

Lastig te omschrijven

Ik dacht met de overstap een goede keuze te hebben gemaakt.

Ik had navraag gedaan over een aanbieding, maar die konden ze niet meer leveren. 2 weken later nadat ik een ander had gekozen, bleek die aanbieding wonderbaarlijk wel weer te kunnen.

Soms ook slecht bereik, over het algemeen een slechte prijs/ kwaliteit verhouding.

Vandaar mijn 5, niet super slecht, maar ook niet zeer tevreden helaas.

Aanrader

Makkelijk en overal bereikbaar, zowel thuis als onderweg.

27-05-2020

Youfone het alternatief voor de gevestigde orde

Met Youfone als provider heb je de hoogste 4G internet snelheid en daarbij een laag maandbedrag op het KPN netwerk. Het is zelfs beter dan dat je rechtstreeks bij KPN en abbo neemt.

HK

Voordelig en gewoon goed

Wat valt er te vertellen het werkt super en de prijs goed

Jacqueline

Veel voor relatief weinig

Goede ervaring, goede dekking, makkelijke overzichtelijke app

Bob

Past prima bij mij

Ik heb maar een krap abonnement nodig en ook niet veel mb's.

Dat bieden ze voor een prima prijs.

Het netwerk is prima

Merijn
27-05-2020

Youfone is myfone! Gewoon top!

Ik kan er kort over zijn, het werkt gewoon goed.

Sinds ik een abonnement heb, pas 1 keer meegemaakt dat ik geen internet had. Duurde maar een paar minuutjes. Verder alles klasse!

Elly
27-05-2020

Youfone de beste voor you en die only one!

Prima ervaring! Goedkoper dan de meeste aanbieders en waar voor je geld!

Ik raad iedereen youfone aan!

Mijn dochter is ook al overgestapt naar youfone!

Super netwerk en prijs

Heb altijd hele goede ontvangst. Gebruik hem veel voor mijn Android auto radio.dat was bij mij vorige provider wel eens anders.