Youfone reviews

2.4

Joost

Schijn bedriegt

In de basis is dit een prima provider voor een lage prijs. Ga je buiten de bundel, dan betaal je echter de hoofdprijs. In een tijd waar data je om de oren vliegt worden extra MB’s tegen hoge tarieven in rekening gebracht. Leuk verdienmodel maar niet klantvriendelijk.

Wat mij betreft geen Youfone meer.

Dirk

Super ontvangst.

Ik had T-mobile maar had thuis nagenoeg geen verbinding, overgestapt naar Youfone en probleem opgelost super ontvangst, daarbij nog de dubbele data! Super blij mee?

Leen

Klantonvriendelijk

1. Toen ik door een technisch misverstand twee simkaarten bestelde, waarvan ik 1 nooit heb geactiveerd, weigerde Youfone me tegemoet te komen en werd ik verplicht de twee simkaarten de volledige twee jaar door te betalen.

2. De tegen extra betaling beschikbare "goedkoop bellen naar het buitenland" is enkel van toepassing buiten Europa. Binnen europa is dit even duur. Dit is misleidend en staat niet duidelijk aangegeven.

Marlies

Goede ontvangst

Zeer tevreden goede ontvangst

Henny

Prima dekking

Ik heb een goed geïsoleerd chalet op de Veluwe. Zat bij Simpel en had bereik op mijn gsm als ik ongeveer 300 meter naar de weg liep.

Met Youfone hoef ik de deur niet uit en kan prima bellen en gebeld worden.

Ate
27-05-2020

Was bij één van de (dacht ik) beste providers.

Toen leerde ik Youfone kennen en was verbaasd dat ik hier enorm veel service en een onvoorstelbaar laag maandtarief betaal wat ook nog eens zonder probleem is aan te passen.

Corina

Topper

Super, lekker goedkoop en top netwerk. Voor mijn zoon abbo genomen en echt goed, beter dan mijn eigen duurdere abbo

Robin

Goede service

Alles werkt prima, goede service voor een mooi prijsje

Charlotte
27-05-2020

Prima bedrijf met leuke deals

Ik heb hier voor een leuke prijs een abonnement genomen en ik ben tevreden met de internetsnelheid en communicatie met Youfone. Ook leuk extraatje dat je door aankopen bij bepaalde kledingwinkels of thuisbezorgd korting kan krijgen op je abonnement.

Goed & goedkoop

Goedkoop kan dus degelijk ook een goede koop zijn.

Scherpe tarieven en een betrouwbaar netwerk.

Iris

Nooit problemen!

Niets te klagen, werkt altijd. Internet goed bereik en snel, zelfs in een appartementencomplex met veel andere modems binnen bereik.

Hb
27-05-2020

Youfone doet wat het belooft

Abbonnement zonder verdere zorgen over data, belminuten enz. Gewoon zoals het hoort

Pablo
27-05-2020

Very good operator and signal

Highly recommend youfone, fast arriving sim card, easy access platform and excelent signal

Tessa

Gewoon goed

Twee sim-only abonnementen lopend.goede service voor een prima prijs.

Nelly

Geweldig

Geweldige firma, perfecte informatie en hulp. Vriendelijke klantenservice.

Zeer tevreden, echte aanrader.

Heidi

Helemaal prima!

Abonnementen zijn makkelijk af te sluiten. Alles snel bezorgd en een overzichtelijke app.

Top

Veel voor weinig geld. Top.

Jacob

Mijn mening

Ik heb youphone pas sinds een maand. Maar heb tot nu toe geen klachten alles doet het prima en vind de kosten voor wat je ervoor krijgt zeer goed en de kwaliteit is ook zeer goed

27-05-2020

Heel goede prijs kwaliteit verhouding.

Snelle service .

Alles was heel snel en goed geregeld.

27-05-2020

Goed netwerk voor een scherpe prijs

Mijn abonnement doet gewoon precies wat ik ervan verwacht: dekking als ik het nodig heb, voor een scherpe prijs. Daarnaast geeft de optie van maandelijks opzeggen mij veel flexibiliteit.