Youfone reviews

2.4

Melanie

Dubbele data abonnement

Ik ben erg te vrede over mijn huidige abonnement die ik heb bij youfone.

Ze hadden een super deal voor mij dubbele data voor de prijs van 16,50 en daar zit ook nog een limiet grens op van maar 50cent?

Mijke

Heel blij

Eindelijk goede klantenservice en een abonnement die perfect voor mij is. Ik ben er blij mee.

Zorgeloos communiceren

Wij hebben 3 Sim only abonnementen. Deze zijn uitstekend te beheren vanuit 1 app. In al die jaren alleen positieve ervaringen met Youfone op alle vlakken.

Zahin

Youfone ❤️ Youfone❤️

Youfone❤️ Youfone❤️ Youfone❤️

Reinier

Met youfone zit je goed

Makkelijk en snel geregeld en goedkoper dan andere.

Ahmed
27-05-2020

Ik ben heel erg tevreden over Youfone

Alles is goed gegaan. Op tijd ingeleverd, makkelijk te installeren

Herrald

Beste netwerk, scherpe prijs

Je moet even goed lezen en opletten, dan is youfone een mooi aanbod. Alles werd heel duidelijk gecommuniceerd en de overgang verliep soepel. Nu ben ik weer goed bereikbaar, voor mij is het KPN netwerk de beste optie omdat ik dan binnen ook goed bereik heb. Andere netwerken hebben dat hier helaas niet. Je periode loopt altijd gelijk aan de maand, dat is ook handig om snel te weten hoe lang je bundel nog geldig is. Je allereerste periode kan daardoor kort zijn en je bundel dus heel klein. Daar moet je dan even op letten, maar dat wordt je op heel veel manieren duidelijk gemaakt. Kan niet missen eigenlijk. En de 4G snelheid is ook duidelijk hoger dan bijvoorbeeld bij simpel, dat is toch wel erg prettig. Kortom, ik ben zeer tevreden.

Jihn

Moeizame start

Na lang wachten en herhaals bellen/mailen eindelijk abonnement afgesloten.

Tot nog toe tevreden over het pakket. In vergelijking met andere aanbieders een goede prijs verhouding.

Aimee

SUPER provider!

Het proces van aansluiten verloopt makkelijk, goede tarieven, prima netwerk en alles erg duidelijk.

Ik raad YOUFONE bij iedereen aan!

Het enige dat nog ontbreekt is een combinatie abonnement + toestel, is anders had ik daar zeker gebruik van gemaakt.

Len

Geniaal!

Youfone is echt de beste provider ten opzichte van de roze en groene providers. Zeer nette prijzen voor een goede service. En het mooiste van alles: altijd en overal bereik!

Jorg
27-05-2020

4g zoals 4g hoort te zijn!

Goedkoop is duurkoop, geldt niet voor Youfone. Altijd en overal bereik.

Enige wat jammer is, dat er binnen het gezin niet kosteloos (1-malig) geruild kan worden van abonnement.

Lucia

Competitive prices

From my time in Youfone I have no complaints. Good price for enough GB and free minutes. I'd like that they send you a warning before finishing the data.

Joke
27-05-2020

Voor jouw fone een youfone

Ben zeer tevreden

Top?

Kan niet beter.

Altijd bereikbaar .

Co

Super snel geregeld

Supersnel de simkaart geleverd, niets aan de overstap hoeven te doen, sim kaartje erin na de mail en het werkte metaan goed.

Annette

Goed

Goede corona oplossing betreft belkosten

Gin gedonder

Noe al een poar joar bi-j Youfone en dut't altied

Aalderick

Topkwaliteit voor lage prijs

By far een van de goedkoopste providers in NL, hier blijf ik wel poosje bij!

Prima tot nu toe

Duidelijke app + goede abo prijzen + goed Bereik wat wil men nog meer

Goede functie goede service

Nooit iets te klagen. Functie van netwerk is goed, prijs is goed, service is goed.