Youfone reviews

2.4

Thijmen
26-02-2020

Slecht bereik, sloom netwerkverkeer

Het is echt rampzalig, ik kom af van Simpel, wat een prima bereik had. YouFone had een mooie aanbieding, laat ik die eens proberen, dacht ik. Wat een stomme keuze, je mag van geluk spreken als je onderweg in NEDERLAND 4G hebt. Bij mij thuis heb ik net half bereik terwijl ik het bij Simpel bijna altijd max had. Na het verloop van het contract weg hier.

Martine
23-02-2020

Geen bereik in huis, kan niet gebeld worden en bellen

Naar aanleiding van eerdere contact stuur ik je dit bericht.

Er is onderzoek gedaan door KPN, zij geven aan dat het probleem ligt aan indoor dekking.

Dat betekend dat je binnen je woning slecht tot geen netwerk hebt, helaas geeft Youfone hier geen garantie.

Het abonnement is ook niet opzegbaar, alleen mogelijk met afkoopfactuur.

Bovenstaand bericht zegt genoeg. Je kan er niet mee bellen en gebeld worden in huis, Je hebt alleen buiten bereik en kan niet opzeggen, Kpn zegt dat er wel bereik is, dus flauwekul van youfone,

NIET AFSLUITEN!

Joep
20-02-2020

Onprofessioneel, houdt zich niet aan opzegtermijn

In december opgezegd.

Inmiddels in februari gehoord dat ze mijn opzegging een maand vooruit hebben gezet omdat ze het druk hadden.

De "desbetreffende afdeling" is niet bereikbaar, in de tussentijd worden diensten die ik niet heb, niet gebruik en heb opgezegd wel vrolijk gefactureerd.

Donnie
17-02-2020

MENSEN GA NOOOOOIT BIJ YOUFONE!

Ze zijn te beroerd om je te helpen ze kunnen helemaal niks! contact krijg je niet dagen wachten op antwoord . Ze sturen niks terug. internet werkt niet . Niks werkt . Aub mensen waarschuwing ga daar nooit heen. nep bedrijf!

15-02-2020

TV van youfone AUB NIET DOEN

TV van Youfone, NIET DOEN!

Zoek op "review youfone tv", prijvergelijken website, naar de vele vergelijkbare verhalen. Als ik dit toch eens had gelezen voor ik het abonnement afsloot.

Na klant te zijn geworden en het pakket te hebben ontvangen, bleek dat er helemaal geen signaal op mijn kabel stond, erg slordig, zou verwachten dat ze dit controleren. Nu ben ik dus een paar dagen extra moeten wachten op internet.

Het internet van Youfone is prima en ik ben iedere keer (VAAK contact gehad) netjes te woord gestaan door de klantenservice. Tot zo ver alle positieve woorden over Youfone TV en Internet.

Laat ik beginnen met mijn probleem waardoor ik z.s.m. van Youfone TV af wil.

De decoder loopt om de haverklap vast, 1x per dag moet ik de stekker er uit trekken en terugsteken. Youfone heeft nieuwe decoders gestuurd, kabels laten vervangen, enz enz, gaat waarschijnlijk nog een nieuwe modem sturen, . Het zou aan een slechte verbinding liggen, achter heb ik genoeg testen gedaan, en die verbinding is prima, op meerdere apparaten in huis, zowel bedraad als draadloos. Maar dan nog, daar mag in mijn ogen een decoder niet compleet op vastlopen. (2 decoders in huis, beiden het probleem, zowel draadloos als bedraad)

Daarnaast nog wat minder fijne dingen:

- je moet bij het opstarten iedere keer in een menu eerst TV-kijken selecteren (de decoder draait op android en heeft meer opties naast live tv kijken)

- Om bij de gids te komen moet je naar het hoofdmenu van de decoder om van daaruit met de pijlen naar de gids te gaan en te selecteren

- in de gids kan je niet zoeken naar een programma voor "uitzending gemist", je moet scrollen door de dagen

- ben je met scrollen dan uiteindelijk bij het programma van 5 dagen geleden, dan blijkt dat de laatste 5 min van dat programma iedere keer niet mee worden uitgezonden. Om die te kunnen zien moet je dus het programma dat er na komt aanzetten en hopen dat het daar nog bij wordt uitgezonden.

- De afstandbediening heeft geen knop voor tv aan/uit

- Ik vergeet vast nog wel dingen die ik ben tegengekomen.

13-02-2020

Afzetters zijn het

Idd helemaal mee eens met de negatieve reviews, ik ook meer dan 100 euro ineens bovenop mijn maandelijkse kosten, gauw weer terug naar KPN

Edwin
13-02-2020

Oplichting Youfone

Dit lees je op de site en neem je een abonnement:

Waar bekijk ik mijn verbruik?

Je houdt het verbruik eenvoudig in de gaten in MyYoufone of met de MyYoufone app. Eenmaal ingelogd in de app, klik je linksonder op 'Mobiel'. Hier zie je of het verbruik nog binnen de bundel zit. Of dat er misschien kosten buiten de bundel zijn.

Terwijl je de app raadpleegt krijg je een sms dat uw verbruik aan het oplopen is, erg vreemd als de app aangeeft dat uw verbruik binnen uw bundel is.

Contact met klantenservice gehad en geeft aan dat dit 48 uur vertraagt kan zijn wat nergens te te lezen valt.

Toch thuis nog even controleren en een mail sturen.

Extra verbruik een aantal mb volgens de telefoon, volgens de app loopt het vebruik nog op terwijl de telefoonverbinding uit staat. dan de factuur van 100,14 euro voor de zogenaamd verbruikte 870 mb.

Bedankt voor je bericht.

Erg vervelend om te horen dat de kosten buiten de bundel zo hoog zijn opgelopen.

Er kan inderdaad een vertraging in onze app zitten, dit komt omdat wij eerst een terugkoppeling moeten krijgen van KPN.

Deze terugkoppeling kan 48 uur duren, ik wil je ook aanraden om via de MyYoufone omgeving je dataplafond aan te zetten om in de toekomst te voorkomen dat je hoge kosten buiten de bundel maakt.

Mijn welgemeende excuses voor het ongemak.

Een haperende app en onjuiste informatie op MyYoufone. Geen enkele verantwoording neemt deze criminele organisatie die onjuiste informatie verstrekt en u ook nog probeert op te lichten met verzonnen verbruikskosten.

Sven
03-02-2020

Schandalige service inzake TV

Al maandenlang geen beeld op een splinternieuwe smart TV. Internet werkt wel uitstekend en de app ook. Zelf firmware updaten gaat niet en men probeert je (als je ze al kan bereiken) van het kastje naar de muur te sturen door je verschillende poorten te laten instellen of je een nieuw kastje te sturen. Totaal geen duurzame oplossing voor een niet werkend product. Het feit dat mijn internetverbinding op iedere andere app werkt via mijn smarttv zegt voldoende. Je kan gerust mailtjes sturen die al sinds de kerst blijven liggen: men durft met droge ogen te beweren dat het niet behandelen ligt aan het niet zijn verstuurd. Bijzonder.

Arnout

Vreselijk! Niet doen!

Sinds 2 maanden klant bij Youfone.

Hiervoor bij Simyo. Waar ik nooit iets te klagen heb gehad. Maar voor de gierigheid toch overgestapt.

Nu voor het eerst in m'n leven een factuur van boven de 100 euro ontvangen.

Ik ben dus boven m'n bundel gegaan. Ze rekenen een bizar hoog bedrag boven de bundel.

Wel raar, bij Simyo ben ik nooit boven m'n 5gb data gekomen.

Mensen, doe dit niet. Wordt geen klant bij Youfone.

Tara
30-01-2020

YouFone: wel betalen, geen internet

In December hebben wij een abonnement afgesloten bij YouFone voor internet en tv. We hebben een bevestiging mail gekregen van onze bestelling, waarin stond dat we uiterlijk 2 dagen voor de start van ons abonnement een modem en TV ontvanger zouden ontvangen. Binnen 2 weken zouden we een mail ontvangen met de bevestiging van ons abonnement en de datum waarop ons abonnement in zou gaan.

Keurig op tijd ontvingen we onze modem en TV ontvanger, maar nog steeds had ik geen bevestiging gekregen van ons abonnement en wist ik dus ook nog niet wanneer deze in ging. Op de brief in de doos stond dat we 21 januari gebruik konden maken van ons abonnement. In de mail stond iets anders, dus dit vond ik gek en ging bellen. De klantenservice vertelde mij dat we even geduld moesten hebben en dat wij 21 januari internet en TV zouden hebben.

Toen het eenmaal 21 januari was hadden we geen internet en heb ik weer de klantenservice gebeld. We kregen toen pas onze inloggegevens, want we hadden de mail niet ontvangen (ook niet in de spam). De klantenservice vertelde dat ze een onderbreking in onze lijn zagen en dat we daardoor geen internet konden ontvangen, dus werd een monteur van KPN gestuurd.

De dag erna was de monteur bij ons en hij vertelde dat ons ISRA-punt niet de hoofdaansluiting is. Deze zit, kwamen we later achter, in het bedrijfspand gelegen aan onze woning in de meterkast. De monteur zei dat het niet mogelijk was om internet te ontvangen voor ons, dat hij dit aan YouFone zou laten weten en dat wij ons abonnement moesten opzeggen.

Vervolgens heb ik Youfone weer gebeld en zij zeiden dat het inderdaad niet kon, dus dat ze dit zouden doorzetten naar de afdeling die gaat over het opzeggen van abonnementen. Na een paar dagen had ik nog niks gehoord, dus heb ik weer gebeld. Weer werd mij beloofd dat ik gelijk had en dat ons abonnement opgezegd zou worden. Via de mail kreeg ik uiteindelijk een antwoord waarin stond dat we zelf verantwoordelijk zijn voor een werkende aansluiting (onze aansluiting werkt ook) en dat ze ons abonnement niet kunnen opzeggen, tenzij we 400 euro zouden betalen. Wéér heb ik het verhaal uitgelegd en verteld wat de monteur ons vertelde.

Youfone was het niet eens met de conclusie van de monteur, dus nu sturen ze weer een monteur. Ik heb al aangegeven dat ik geen idee heb wat deze monteur hier moet doen aangezien wij niet bij de meterkast kunnen in het bedrijfspand. Dit is een andere postcode en wij hebben de postcode check gedaan, en ja, wij zouden internet kunnen ontvangen. Niet dus!

Youfone stuurt je van het kastje naar de muur en de onderlinge communicatie is zo vreselijk slecht dat ze niet eens weten van elkaar wie/wat zegt of doet. Inmiddels zitten wij al bijna 2 maanden zonder internet, maar ons abonnement loopt gewoon door.

Ik ben helemaal klaar met Youfone en ik eis dat ze hun zaakjes op orde krijgen en ons verlossen van dit abonnement, zodat we naar een provider kunnen die wél hun zaakjes op orde heeft.

Youfone, bedankt voor niks!

Rick

Na 1,5 niks horen zelf contact opgenomen maar ik blijf zonder verbinding zitten

Na 1,5 niks horen zelf contact opgenomen maar ik blijf zonder verbinding zitten :(

Zelf contact opgenomen met kpn, blijkt dat er geen glas binnenkomt.

Youfone geeft aan dat ze het bij Reggefiber neer hebben gelegd.

Zelf contact opgenomen met Reggefiber.

Reggefiber: Nee wij hebben nog geen melding van youfone ontvangen.

Wat een drama!

27-01-2020

Goed

Goede provider en heb ook nog geen problemen gehad. Overstap vanaf Hollandsnieuwe verliep goed. Door halverwege tussentijds m'n abonnement te wijzigen kwam de bundelkorting helaas te vervallen (niet goed gelezen). Na 2 jaar weer verlengd. Ook de app werkt voor mij zonder problemen.

Joop
23-01-2020

Bedriegers, je krijgt niet waarvoor je betaald!

Tv beeld en geluid vallen zo vaak weg, dat je niet normaal een programma kunt kijken! Schandalig!

Jaouad
21-01-2020

Waardeloos bedrijf !

Ik heb een abonnement voor internet afgesloten, omdat ik niet meer tevreden was over de huidige provider tele 2. 1 week later opgelost. Ik wil youfone beindigen, maar zie dat ik nooit een bevestiging of wat dan ook van de koop heb. Zal vast fout gegaan zijn? schrijften 15 dagen later geld van mijn rekening om vervolgens mij te vertellen dat 14 dagen om zijn, waar ze mij nooit op hebben geattendeerd! waardeloos bedrijf!

Sluit alsjeblieft hier niks af

Update van 26/01/2020:
Edit:- slapende helpdesk medewerkers, die niet eens de intentie hebben om je te helpen ik heb onvoldoende geïnformeerd, volgens de wet zou dat betekenen 12 maanden extra bedenktijd, maar youfone bedenkt lekker zijn eigen regels. Jongens boycot dit ! Waardeloos!

Twan
21-01-2020

Youfone levert geen Sim-only abonnement

Beste heer/mevrouw,

Bij deze nogmaals de vraag om het stopzetten van het sim-only abonnement.

Ik heb meerdere malen contact gehad met u via de telefoon en mail met de klacht over het leveren van het sim-only abonnement (besteld op 26 december 2019). Er is tot 2 keer toe geen simkaart thuisgeleverd ondanks de beloftes via de mail en telefoon. Er is meerdere malen contact geweest met Youfone binnen de 14 dagen opzegtermijn.

Youfone is in gebreken gebleven bij het leveren van het sim-only abbonement. Mijn vertrouwen in Youfone is hierdoor weg. Nu krijg ik bericht van de klantenservice dat mijn abonnement niet stop gezet kan worden, omdat de 14 dagen opzegtermijn verstreken is. Het is wel mogelijk om het contract af te kopen. Dit is niet eerlijk! Youfone is de gemaakte afspraken niet nagekomen.

Graag ontvang ik van u een bevestiging voor het ontbinden van het contract, doordat Youfone in gebreken is gebleven. Mocht het niet mogelijk zijn het contract te ontbinden, dan ben ik genoodzaakt juridische stappen te ondernemen.

Ik hoor graag van u.

Met vriendelijke groet,

Twan

Klantnummer: 1019373949

Gijs
20-01-2020

Geldkloppers

Wordt op random momenten een hele hoop data geregistreerd waardoor de kosten ineens gigantisch oplopen. Zelfs als je data uitstaat wordt je er wel op afgerekend. Er is ook geen melding dat je over je bundel gaat. Dit alles bij elkaar maakt dit gewoon een grote oplichterij. Zou toch eens graag de mensen die hier verantwoordelijk voor zijn 1 op 1 willen spreken, want dit is natuurlijk abnormaal.

Antoinette
16-01-2020

Hoge rekening!

Voor de 3e jaar klant, nooit geen problemen. Vandaag kreeg ik een sms dat ik 54 over mijn bundel heen ben. Apart omdat ik 10000mb heb en dit nooit op krijg. Later op de middag 79 euro over mijn bundel heen! Gebeld en kreeg te horen dat ik moest wachten op de specificatie en mijn mobiele gegevens uit moest zetten. Dit heb ik gedaan. Inmiddels is de rekening opgelopen naar 86 euro! Een bericht gestuurd dat ik per direct het abonnement wil beëindigen. Ga nooit een contract aan met deze oplichters! Laffe honden.

Jeanine
03-01-2020

Geldtrekkers

Na een torenhoge rekening toen ik mijn dataplafond had uitgeschakeld. Ik had verwacht dat ze zoals elke andere provider wel een "80% van uw data verbruikt' sms-je zou komen. laatste halfuurtje van mijn reis naar huis over m'n bundel gegaan en dat kostte me 130 euro.

Je kunt er niks aan doen, als je alle kleine lettertjes goed leest, komen ze er mee weg. is het netjes? zeker niet. Daarna besloot ik per direct over te stappen naar een andere provider. Echter had ik dus nog één maand bij youfone.

Ik zou ongeveer de 17e overstappen, en lette goed op of ik nu niet over m'n bundel zou gaan in de app. Waar gewoon 10 gb stond. toen ik eindelijk mijn factuur kreeg van opnieuw 100 euro. Bleek in de mail te staan dat je dus maar 2/3e van je bundel mag gebruiken als je op 2/3e van de maand wisselt. ECHTER werd dit niet aangegeven in de app waar ik altijd mijn mb's check.

lang verhaal kort, ze hebben niet het beste met je voor.

Meino
31-12-2019

Youfone licht klanten op.

Het bekende verhaal van deze cashcowboys.

Abonnementje voor onze dochter. Ineens een rekening van 100,00 meer wegens 1gb overschrijding. Geen waarschuwing. Na het uitzetten telde de teller gerust door. Deze organisatie hoort vervolgd te worden. Ze geven niet thuis en hebben in ieder geval voor de looptijd al 110,00 meer abonnementsgeld op deze wijze. Ze willen er niets aan doen omdat ze aangeven ' sommige clienten vinden het niet fijn om aan hu datalimiet te worden herinnert'. Toegegeven; briljant concept om legaal iemand te plukken.Mocht er een credit gegeven worden voor het netwerk.dat is van KPN, Youfone heeft geen eigen netwerk,(wel een vette bankrekening).

Vince
27-12-2019

Scammers eerste klas

Dataplafond werkt niet en moet maandelijks opnieuw ingesteld worden. Je krijgt pas een waarschuwings SMS nadat je 100+ euro aan schulden hebt gemaakt.

Grootste oplichters ooit.ga je denk je een relatief goedkope internet verbinding afsluiten (die tevens hele slechte dekking heeft.dat zou de tradeoff moeten zijn) en wordt je ook nog eens keihard afgezet.