Youfone reviews

2.4

Ahmed
20-12-2019

Nooit Youfone.

Wat een verschrikkelijk organisatie, sinds september 2019 overgestapt naar YouFone met ingaan datum van 7 december 2019, 2 november geconstateerd dat het adres by YouFone miste de toevoeging, direct gemeld bij YouFone. 6 keer gebeld met YouFone met meer een uur aan de lijn en tot nu toe kan YouFone geen internet opleveren maar vraagt naar mijn huurcontract en dat is direct een privacy schending.

Ik zou nooit beginnen met YouFone.

Mostfavour
17-12-2019

A scam network

This is indeed the worst and most fraudulent network provider I have experienced here in the netherland, you pay for what you never used. I really wish I could upload a picture here, I would have upload the factuur (invoice) I pay for the last 5months. I have a 1year subscription of 5gig and 50mins calling for 10euro a month but every month they end up taking over 80euro from my bank. I just called to inform them that I want to end the contract they said they will send me one time invoice for the rest of the remaining month plus 25euros disconnection fee.

It’s a scam sim provider, beware of it everyone.

Dit is inderdaad de slechtste en meest frauduleuze netwerkaanbieder die ik hier in Nederland heb meegemaakt, u betaalt voor wat u nog nooit hebt gebruikt. Ik wou echt dat ik hier een foto kon uploaden, ik zou de factuur (factuur) hebben geüpload die ik voor de laatste 5 maanden betaal. Ik heb een abonnement van 1 jaar van 5gig en 50mins die om 10 euro per maand vragen, maar elke maand nemen ze 80 euro van mijn bank over. Ik heb zojuist gebeld om hen te laten weten dat ik het contract wil beëindigen, ze zeiden dat ze me een eenmalige factuur voor de rest van de resterende maand plus 25 euro ontkoppelingskosten sturen.

Het is een oplichtersimprovider, pas op iedereen.

Nathan
09-12-2019

Afzetters

Abonnement afgesloten, maar er is niet verteld dat er geen dataplafond bij zat. Eerste maand 330mb over bundel heeft mij €170 gekost. Terwijl een bundel van 500mb €10 kost. AFZETTERS! Sluit hier geen abonnement af!

Sven
05-12-2019

Onverwacht buiten bundel en torenhoge rekening

Ik heb precies hetzelfde als meerdere andere mensen op dit forum. Heb een abonnement afgesloten voor mijn dochter met 6000mb voor 11 euro. Schrijven ze 134 euro af. Ik dacht eerst dat dit een fout moest zijn. Toen bleek dat ze 1200 mb buiten haar bundel was gegaan. Geen enkele waarschuwing of wat ook. Blijkt dat als je dit wilt voorkomen je dit TEGEN BETALING van 0,50 p/m kunt uitzetten! Ik vindt dit de wereld op zijn kop. Blijkbaar is dit het verdienmodel van Youfone. Ik zit zelf bij T-mobile en daar krijg je keurig een SMS wanneer je buiten je bundel dreigt te gaan. Spijt van Youfone en zal zodra het abonnement afloopt direct overstappen.

05-12-2019

BEGIN ER NIET AAN!

Mensen die dit lezen, begin er niet aan!

De reden waarom youfone goedkoop abonnementen aanbieden is als volgt:

- je wordt niet (in tegenstelling tot andere providers) gewaarschuwd als je over een bundel heen gaat. Dit geeft youfone vrij spel om in ons geval op hele rare tijdstippen data af te laten schrijven, soms wel 100+ mb per nacht terwijl je ligt te slapen!

Voor youfone zat ik kpn, hier had ik een abonnement lopen van 2gb per maand, destijds kwam ik hier mee uit. Bij youfone heb ik een abonnement afgesloten van 6gb per maand, en schrik niet, youfone heeft voor de 2de maand 120,50 in rekening gebracht.

In eerste instantie ging ik ervan uit dat dit om een fout ging, dus ik bellen met de klantenservice. Wat een onwijs bijdehante mensen werken daar! het bericht wat ik kreeg: meneer dit is u eigen verantwoordelijkheid, niet die van ons. Zelfs nadat ik een aangetekende brief heb gestuurd waarin ik om bewijs van het verbruik verzocht werd ineens verwezen naar de privacy wetgeving.

Het abonnement volledig afkopen is een optie, maar de factuur van 120,50 kan niet in mindering gebracht worden op de afkoopsom maar ze zijn wel zo coulant om de 15 euro administratiekosten in mindering te brengen! hoezo coulant? je brengt iets in rekening wat je niet kan verklaren, dit heet in de volksmond gewoon stelen!

Iets als: ik ga 120,50 van je stelen, ik geef dit vooraf netjes aan dat ik dit ga doen, maar op de vraag waarom ik dat ga doen heb ik geen antwoord op.

Mensen, alsjeblieft ga niet met deze schoften in zee!

04-12-2019

Goedkoop is duurkoop

1 ster is er al 1 teveel. Youfone schrijft onwaarheden op de website, waardoor je ineens veel meer moet betalen dan ze vermelden. Als je je contract laat ontbinden (waar je voor betaald), dan zorgen ze ervoor dat je nieuwe provider het nummer niet kan overnemen met als gevolg dat je je nummer kwijt bent. Ja youfone, het lijkt fantastisch met die prijzen, maar owee als er wat is dan is goedkoop bij youfone echt duurkoop. Er is maar een tip. Begin er niet aan. Betaal iets meer bij een ander en sla youfone over. Oja en klantvriendelijkheid. staat niet in hun woordenboek.

Jimmie
04-12-2019

Een grote bos bloemen

Er was een fout gemaakt.

Ik zou 0900 servicenummers hebben gebeld, terwijl dit niet zo bleek te zijn.

Na teruggebeld te zijn door verschillende mensen met de nodige excuses, kreeg mijn vrouw tot haar grote verbazing een bos bloemen afgeleverd, met een "sorry" kaartje van Youfone.

Klasse.

Harry
28-11-2019

Spookafschrijvingen

Begin er niet aan , in het overzicht beweren ze dat we midden in de nacht Mb`s hebben gebruikt, absoluut niet waar, klantendienst 5x gebeld meer dan 2 uur in de wacht en nog steeds niemand die je te woord staat , op mails wordt met een standaard antwoord gereageerd , ze beantwoorden je vraag niet eens.

Ik ga zo snel mogelijk opzeggen.

Meindert
25-11-2019

Mijn ervaringen mey YouFone.

Uiterstevreden ,prima bedrijf .

Je krijgt veel je voor je abonnement ,vind ik althans ,altijd goed verbinding ,weinig storingen ,perfekt.

Lotte
22-11-2019

Torenhoge kosten buiten bundel

Waardeloos bedrijf!

Afgelopen maand is er 60 euro extra afgeschreven voor 600 MB buiten mijn bundel. Ik ga er van uit dat wanneer je je limiet bereikt dat je een sms van je provider krijgt om je hier op te attenderen. Echter vind Youfone dit blijkbaar (als enige provider) niet nodig. Dus ik mijn geld meteen terug laten boeken, en dan weten ze je wel direct te berijken via de sms. Ook ging ik er van uit dat je dataplafond automatisch aan staat maar dit is bij Youfone ook een betaalde functie. kost maar 50 cent, maar gaat meer om hoe triest je blijkbaar kan zijn als provider. na contact met de klantenservice (uiteraard na 15 min wacht) en het probleem voorgelegd te hebben, word er verteld dat hij het snapt maar er niks aan kan doen. Op de vraag of dat hij me iemand kan geven die er wel wat mee kan, een leiding-gevende of iemand anders kreeg ik het antwoord dat dat niet kan want dat staat niet in zijn draaiboek. Uiteindelijk na lang zeuren heeft hij een coulanceverzoek aangevraagd waar ik vandaag reactie op heb. Ik moet me tevreden rekenen met een korting van 7,50! Naar Youfone, krap je zelf een keer achter de oren. Het slaat absoluut nergens op waar jullie mee bezig zijn. Verschuilen achter het feit dat jullie in je wettelijk recht staan moet je zelf weten, maar het is op zijn minst zeer klantonvriendelijk en ik ga lekker op zoek naar een provider er wel is voor zijn klanten.

Nogmaals WAARDELOOS bedrijf.

Brian
18-11-2019

Na een kritische vraag, werd het contract beëindigt ?

Was niet tevreden over de diensten van Youfone

Internet was erg langszaam maar vooral het TV Kastje wat eigelijk een android media speler is was drama. Echt super traag en liep vaak vast

Helaas ging ook Adapter van het modem al stuk na 2 maanden en zat geduurdende 14 dagen zonder Internet, Tv en Telefoon. Bij de vraag van mijn kant

waarom dit zo lang moest duren, en of ik gecompenseerd zou worden.

Antwoord duurde 5 werkdagen

Dat ze de opzegging hadden ontvangen en de datum dat het contract beëindigt werd?

Dat had ik totaal niet gevraagd

en kreeg op verder mails geen antwoord meer.

en alles wedt beëindigt. Wat achteraf maar beter is

Ik raad deze provider dan ook niet aan!

Fred
17-11-2019

CEIMINELEN EN ASOCIAAL!

Ging emigreren 28 augustus dus wilde opzeggen , ging moeilijk maar naar uitschrijving gemeente zal het voor elkaar komen! Dus opgestuurd en nu moet ik tot eind november betalen al gebruik ik na 28 Augustes de telefoon niet meer.Zeer onbeschofte mailtjes gehad en beantwoorde mailtjes niet en verwees me naar een vorige mailtje dat ik gewoon moet betalen.dus ik dacht zal coulant zijn en zal september betalen al heb ik geen gebruik van telefoon gemaakt.de maffiabende wil nu dat ik tot eind november ga betalen maar ze kunnen de boom in.A.U.B. nooit mee in zee gaan staan niet open voor kritiek of dialoog, je krijgt een mailtje van we hebben u al beantwoord en je kan de boom in.dit bedrijf leeft in de jaren dertig.

Maurice
12-11-2019

NOOIT AAN BEGINNEN!

Het zijn oplichters eerste klas. Niet aan beginnen en vertelt het voort. Dit bedrijf is er niet om mensen te helpen maar om mensen hun geld op een oneerlijke manier af te pakken. Mails worden niet beantwoord er wij klanten worden als vakers behandeld. De overheid moet dit verbieden en iedereen die hier aan mee werkt moet even kopje onder water gedrukt worden.

05-11-2019

Bundelkorting vervalt bij wijziging abonnement

Omdat mijn zoon veel belt en dus buiten zijn bundel kwam heb ik zijn abonnement verhoogd,

zijn abonnement was 300 min en 6 gb voor een prijs van €15,00.

Hierbij ging €5,00 bundelkorting vanaf, dus moest ik €10,00 per maand betalen.

Voor €2,00 meer kon zijn abonnement omgezet worden naar onbeperkt bellen.

Helaas verviel de bundelkorting van €5,00 en betalen we nu €17,00 per maand i.p.v €12,00 wat ik verwacht had.

Ik heb hierover contact gehad met Youfone en die vertelde mij dat onderaan de mail in kleine letters geschreven staat dat de bundelkorting vervalt bij een wijziging van het contract.

Ik heb de bevestigingsmail nooit ontvangen maar volgens de werknemer is deze wel naar mij verstuurd en ontvangen. ( dus niet )

Je hebt 14 dagen bedenktijd om het contract te herzien.

Als duidelijk was gemaakt dat de bundelkorting zou vervallen had ik het contract nooit veranderd,

Ik kwam er nu pas achter toen ik de nieuwe factuur zag dat het bedrag zo hoog was.

Nu kan er niets meer veranderd worden zeggen ze.

Stelletje oplichters zijn het!

Daan
05-11-2019

6 GB verbruikt uit het niets

Gister heb ik mijn 4G hotspot gebruikt om te spelen op mijn Xbox. Dit doe ik wel vaker en dit kost mij dan hooguit 1 GB per 5 uur o.i.d. Echter zat ik deze keer binnen een paar uur aan mijn maandelijkse limiet van 6 GB! W*F!

Ik heb alles gecheckt (en kan dit bewijzen met screenshots): "Bandwith usage" op mijn Xbox, minder dan 200 MB. Dataverbruik op mijn mobiel (per app), hoogste is Google Chrome met 40 MB, daarboven staat niks. Back-ups op mijn mobiel: minder dan 100mb gedurende die paar uur. Ik gebruik (natuurlijk) een wachtwoord op mijn hotspot die ik met helemaal niemand, nooit, heb gedeeld. Hoe is het ooit mogelijk dat ik binnen een paar uur 6 GB aan data verbruik terwijl dit normaal max 2 GB zou kosten? Ik kan zelfs zien hoeveel WiFi verbruik ik heb, dat is in totaal voor de maand november nog geen 5 GB!

Ik snap hier echt helemaal niks van. Met mijn onderneming ben ik ook nog eens deels afhankelijk van dit 4G abonnement. Als dit niet wordt opgelost ga ik volgende maand per direct naar een andere provider, dit is namelijk onacceptabel.

Gabriel
04-11-2019

Torenhoge kosten buiten de bundel

Op de laatste factuur van youfone zag ik dat ik 112 euro buiten de bundel ben gegaan… en dit met alleen maar 1 GB aan data boven de bundel? Terwijl ik 12 euro betaal voor 6GB met daarbij 100 belminuten? Ik snap dat buiten de bundel duurder is, maar deze tarieven zijn extreem hoog.

Daarbij was ik ook verbaasd over het feit dat er geen waarschuwing gegeven wordt dat je over je bundel gaat, geen SMS, geen email, niks.

Ik hoop op een spoedige oplossing van deze situatie want dit is natuurlijk niet hoe het hoort!

Anja
01-11-2019

Louche provider

Deze provider heeft zich zo ingedekt dat het ongelimiteerd geld kan innen. Dataplafond kost 50 cent is pas na een maand.

App loopt 48 uur achter qua inzicht over datalimiet. Dus pas 48 uur later seintje. Hoe gemakkelijk geld verdienen is dat?!

Heb abonnement afgesloten voor dochter. Nooit meer Youfone! Slechte klantenservice. Na berichtje van dochter op deze site krijgt ze 'ineens' bericht van Youfone. We kunnen het niet bewijzen maar dataverbruik klopt niet, want internet steeds uitgezet. Internet staat vol met dit soort klachten over dit bedrijf. Louche!

Jinte
01-11-2019

Geen abonnement afsluiten!

Je krijgt geen smsje als je buiten je internet bundel gaat, daarom hou ik altijd via de app dit in de gaten. Ik was er 14 euro over heen gegaan volgens de app, vervolgens krijg ik een rekening van 61 euro. Van youfone krijg ik dan te horen dat dit 48 uur achterloopt, maar hoe kunnen klanten dan zien dat je over je bundel heen gaat? Dan moet je dataplafond instellen wat ook nog is geld kost! De kosten voor internetten buiten je bundel zijn absurd hoog. Youfone heeft zichzelf zo ingedekt dat je er niks tegen kan beginnen. Ik koop het abonnement af en ga naar een andere provider!

28-10-2019

Te hoge kosten buiten je databundel

Als je 41.21 mb over je abonnement gaat betaal je gelijk 4,12euro en wat is nu 41.21mb dat is niks

Ik heb nu een jaar youfone een abonnement van 10euro voor 10gb data Zodra mijn abonnement afloop ga ik gelijk we NOOIT meer Youfone!

Henkjan
19-10-2019

Youfone; ABSOLUTE AFRADER

Een absolute afrader voor iedereen die twijfelt om een mobiel abonnement af te sluiten bij youfone, dit om meerdere redenen. Er is geen standaard data plafond ingesteld waardoor ze heel makkelijk geld kunnen verdienen aan je. De eerste maand heeft mij meer dan €300,- gekost (voor een abbo van 21,- p.m.) aangezien ik rond de gb over mijn bundel was gekomen, werkelijk schandalig. Welkom bij youfone. Daarnaast is de klantenservice ver onder maats. Meerdere malen telefonisch contact proberen op te nemen met de klantenservice. Een tip vooraf; pak een kop koffie en een goed boek, zet je telefoon op luidspreker want het duurt een eeuwigheid voordat je door het standaard menu heen bent. Wat mij regelmatig is overkomen tijdens het bellen van de klantenservice is, eenmaal door het standaard menu heen gekomen, verbreken ze uit het niets de verbinding.!? 10 minuten aan de lijn gehangen, niemand gesproken en vervolgens verbreken ze de verbinding. Ongekend slechte service van youfone richting hun klanten. Een kleine 2 maand geleden ben ik overgestapt naar een andere provider. De 16e deze maand zou alles overgezet worden van youfone naar vodafone. Drie maal raden, dit is niet gebeurd. U vraagt zich vast af wat er dan wel is gebeurd. Youfone heeft op de 14e alles stopt gezet. Geen internet, bellen of sms. Dit betekend dat je onthand bent wanneer je voor je werk activatie codes ontvangt via de sms om in te kunnen loggen in systemen, zoals in de zorg. Ook medische hulpmiddelen kon ik door het ontbreken van een activatie code niet bestellen. uiteindelijk is via uitstekende service van een werknemer van vodafone gebeld om te vragen wat het probleem was. Het bleek dat youfone was vergeten om de gegevens over te dragen! afgelopen maand ben ik overgestapt naar vodafone, een verademing als je meer dan een jaar bij youfone hebt gezeten. Vodafone biedt een uitstekende service en een klantenservice waar veel bedrijven nog van kunnen leren. Mocht u twijfel om een abonnement af te sluiten dan kan ik u uit ervaring mededelen; youfone is waardeloos. Kijk een deur verder en ga naar vodafone.